Toon posts:

Volume harder :)

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hercules kaart (Fortissimo III) gekocht maar het geluid is wel erg zacht, en m'n oude creative kaart ging veel harder..... 8)

Weet iemand of je met programma het geluid harder kan maken ???

(ik heb btw al alles voluit staan aan schuifbalkjes van windows en het programma van hercules)

iCe

Verwijderd

Gebruikte je bij je oude kaart de line-out of de uitgang voor de koptelefoon?

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 12:59

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 17:27:
Ik heb een hercules kaart (Fortissimo III) gekocht maar het geluid is wel erg zacht, en m'n oude creative kaart ging veel harder..... 8)

(ik heb btw al alles voluit staan aan schuifbalkjes van windows en het programma van hercules)

iCe
Dat vind ik ook wel een interessante vraag, ik denk alleen dat je geluid dan niet meer zo mooi is.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Topicstarter
line out, en m'n nieuwe gebruikt ook de line out :)
(alle speakers zitten btw goed, bij de test roept hij front left bij de goede speaker, front right......... enz)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 17:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
St@m schreef op 22 January 2003 @ 17:33:
[...]

Dat vind ik ook wel een interessante vraag, ik denk alleen dat je geluid dan niet meer zo mooi is.
Ik denk dat als hij bij de oude harder ging moet hij dat bij de nieuwe eigenlijk ook kunnen toch zonder kwaliteitsverlies ....... ?? :?

Verwijderd

neuh, als de stereotoren van je buurman hard kan wil dat toch niet zeggen dat die yoko-bak van jou net zo hard kan ?

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:03
ik heb een Terratec dmx fire 1024 daar zit een jumper op de kaart voor als je een koptelefoon wil gebruiken, een soort aan jumper voor een kleine eind versterker.. aangezien de Hercules en de terratec nagenoeg gelijk zijn zou ik daar is naar kijken

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:09

Alaksandus

Vae puto deus fio

De Terratec 1024 en de Fortissimo II zijn het zelfde (je kunt dezelfde drivers gebruiken), maar de Fortissimo III is weer anders...

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Topicstarter
D3LTA schreef op 22 January 2003 @ 18:07:
ik heb een Terratec dmx fire 1024 daar zit een jumper op de kaart voor als je een koptelefoon wil gebruiken, een soort aan jumper voor een kleine eind versterker.. aangezien de Hercules en de terratec nagenoeg gelijk zijn zou ik daar is naar kijken
Er zit jammergenoeg geen jumper op :/

Maar weet iemand of hier software voor is :?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 18:35 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Gooi dat even door de omega serach en je zult vele topics met dezelfde vraag vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.