[WC]Concrete wc vragen.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik ben ier al een half uurke de search aan het belasten en heb nu nog een paar vragen.

Is het mogelijk een opstelling te doen zonder radiator? Ik zou namelijk de wc bouwen enkel voor de rust... ik voel me op Zaventem (schiphol voor de ned) in mijn kamer.

Zou het mogelijk zijn om waterkoeling op een air-heatsink te plaatsen? Ik bedoel dus vanboven op de lamellen van de heatsink een 'waterblok' plaatsen. Of zal dit nutelloos zijn ?

Welk blokje is dan het beste voor een wc die niet echt moet overgeclocked zijn en waarvan de installatie eenvoudig moet zijn.

Nog iet ff oftopic: Ik heb een aopen GF4MX440 en daar zit een heatsink op die naar mijn zin ferm warm is (gok >50C). Nu heb ik dat ding even bekeken en is het bevestigd via twee gaatje die diagonaal op elkaar staan. Zijn er koelers opde markt die hierop passen?

ff spec:
Amd athlonxp 2000+
Aopen ak77-8XN
(en momenteel straaljager cooler (default amd cooler))

alvast bedankt

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Dan wordt je water alleen maar warmer, wil je kokend water in je Waterkoeling dan ?
Niet dat het echt gaat koken maar het kan behoorlijk heet worden, k`zou het maar niet doen, zonder radiator.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:12

rimpeldinky

nani?

Is het mogelijk een opstelling te doen zonder radiator? Ik zou namelijk de wc bouwen enkel voor de rust... ik voel me op Zaventem (schiphol voor de ned) in mijn kamer
ja, maar een radiator zonder fan werkt ook hoor en is stil

Zou het mogelijk zijn om waterkoeling op een air-heatsink te plaatsen? Ik bedoel dus vanboven op de lamellen van de heatsink een 'waterblok' plaatsen. Of zal dit nutelloos zijn
dit is idd zeer nutteloos

Welk blokje is dan het beste voor een wc die niet echt moet overgeclocked zijn en waarvan de installatie eenvoudig moet zijn.
dit moet je even zelf uitzoeken, wat je te besteden hebt enzo, maar er lopen nu 2 IAs waar je wateblokken kan bestellen dus kijk daar even

Nog iet ff oftopic: Ik heb een aopen GF4MX440 en daar zit een heatsink op die naar mijn zin ferm warm is (gok >50C). Nu heb ik dat ding even bekeken en is het bevestigd via twee gaatje die diagonaal op elkaar staan. Zijn er koelers opde markt die hierop passen

ja, kijk even bij de IA van pc-cooling.de (die met 250 producten :+ ) en daar kun je ook memory heatsinkjes halen als je toch wil ocen
mijn reacties in bold

[ Voor 3% gewijzigd door rimpeldinky op 22-01-2003 17:21 ]

*burp*

Verwijderd

als je een lekker grote rad neemt , die je buiten je kast plaatst , kan het wel...

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:02

JWR

Je PSU heeft ook een fan. Dus als je de radiator gunstig in je kast plaatst, misschien heeft het dan genoeg koeling en is het toch stil. Maar zonder radiator gaat niet werken.

Succes!

• jvvv
zelfs niet met bakje van 5 liter ofzo?
En sorry maar ik betrouw die IA niet echt en het lijkt me redelijk duur en ik haat lang wachten voor iets dat ik wil.

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 22:41

EntonoX

Team leider

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• jvvv
mijn mening over die grote topics: veel te onoverzichtelijk, en je vraag wordt meestal direct opzij geduwt door een andere vraag.....

Nog iets: De pomp.... is 400 liter/uur genoeg?

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
jvvv schreef op 22 January 2003 @ 17:38:
mijn mening over die grote topics: veel te onoverzichtelijk, en je vraag wordt meestal direct opzij geduwt door een andere vraag.....

Nog iets: De pomp.... is 400 liter/uur genoeg?
Nou, dat valt best mee hoor... Als jij de moeite hebt genomen om zelf tot een oplossing te komen, en er dan niet uitkomt word je vrijwel altijd geholpen hoor...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
400 liter is voldoende ja

gf4 mx 440 is geen probleem om te Wc'en heb het zelf gedaan met een klax blokkie van xxlcases

[ Voor 66% gewijzigd door PilatuS op 22-01-2003 17:46 ]

Verwijderd

jvvv schreef op 22 januari 2003 @ 17:11:
Ik ben ier al een half uurke de search aan het belasten en heb nu nog een paar vragen.

EntonoX wijst je net op een topic. Dat topic is speciaal voor jouw vragen (en die van anderen) in het leven geroepen. Nu zeg je dat je gesearched hebt, topic niet tegengekomen?

Deze moet helaas dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.