Toon posts:

Nec Multisync XP21 kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van de week was ik lekker een filmpje aan het kijken, gaat mijn monitor opeens uit en ik krijg em niet meer aan :'(

Monitor krijgt stroom, want voedingslampje brandt. Ik zet em aan, hij wordt groen (lampje), dus hij krijgt ontvangst. Na een paar sec. schiet ie naar oranje (standby) en daar blijft ie in. In het 'groene' gedeelte krijg ik geen beeld.

Wat heb ik al geprobeerd? Nou, verschillende pc's, kijken of het aan de videokaart ligt, kan eigenlijk niet, want een andere monitor op mijn pc gaat prima. Bij geen enkele pc doet ie het :( Goed, kabels verwisseld, voedingskabels en monitorkabels, maakt allemaal niks uit, nog steeds hetzelfde verhaal.

Is mijn monitor nou echt kapot? Dat ik em bij het vuilnis moet zetten of is er iets wat ik nog kan doen? Het is namelijk best wel kut om 21 inch gewend te zijn en weer terug te moeten naar 14 inch :(

Verwijderd

Zie je bij de aansluiting van de monitor ook een zwart vlekje oid?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ga ermee naar de shop, zou ik zeggen.
of als je garantie hebt ff bellen met de fabrikant van je monitor.

als je geen garantie hebt en dat ding niet gefixt kan worden is hij gewoon voor het oud vuil, helaas.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Geen zwart vlekje. Monitor is ruim drie jaar oud en tweedehands gekocht via Marktplaats, dus geen garantiebewijs :'( Maar ik weet niet hoe Nec is met z'n service...