Plantronics .Audio 90

Pagina: 1
Acties:
  • 771 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Topicstarter
Plantronics .Audio 90

Afbeeldingslocatie: http://www.headsets.com/img/hds/p/pc_dot90_240.gif

Ideaal voor on-line chatten, spraakherkenning, multi-player computerspelen en muziek. Deze nieuwe headset biedt het ultieme stereogeluid met maximale bas en is bijzonder licht en comfortabel. Met noise-cancelling microfoon, ingebouwde volume- en mute-regeling en zachte oorkussens. De PC-headset .Audio 90 van Plantronics biedt een rijk, volledig stereogeluid. De telescopische QuickAdjust-microfoon kan perfect worden geplaatst; de inschuifbare spreekbuis keert telkens opnieuw in de juiste stand terug. Lichtgewicht, comfortabel en flexibel met zachte, draaibaar gemonteerde oorkussens voor optimaal draagcomfort de hele dag door. Duurzame constructie. Compatibel met de meeste bekende PC-geluidskaarten. Eén jaar garantie. Voor een glashelder en puntgaaf geluid.

- Volledig stereo met maximale bas
- Superieure microfoon voor spraakherkenning
- QuickAdjust-microfoon voor perfecte plaatsing
- Ingebouwde volume- en mute-regeling
- Compatibel met de meeste bekende PC-geluidskaarten
- Plug and play via geluidskaart
- Werkt met Windows-systemen
- 2 jaar garantie

Ik zou graag deze headset willen kopen.
En heeft iemand deze headset en wat voor ervaring heb jij er mij.
Is hij bv. zijn geld waard. (€ 50-,) in vergelijking met andere headsets van bv. €25 en is hij van goede kwaliteit (zowel Mic als headset zelf).
Ik zal hem voornamelijk gaan gebruiken op LAN's voor Gamen en MP3'tjes luisteren en 's avonds als de rest van de familie op bed ligt.

Ik heb de search al gebruikt, maar niet echt veel kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 16:35

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

Dan is dit de headset voor jou, Heb hem zelf ook en voor het gamen is ie subliem.
Het makkelijkste is de ingebouwde mic. Is van zeer goede kwaliteit en iedereen kan mij goed verstaan met elk progje dat ik ook gebruik.
vond het zeker de 50 euro waard. Als je echt voor muziek zon ding koopt zou je beter een sennheiser hd570 ofzo kunnen aanschaffen, maar voor online gamen vind ik hem meesterlijk
speel zelf nogal veel cs :+
let er wel op dat je niet de usb versie koopt, daar zit namelijk in het snoer een soundcard ingebouwd. dat heb je niet nodig.

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO

GUBO

Jij hier ?

Topicstarter
piems schreef op 22 januari 2003 @ 16:50:
speel zelf nogal veel cs :+
let er wel op dat je niet de usb versie koopt, daar zit namelijk in het snoer een soundcard ingebouwd. dat heb je niet nodig.
Ik ook :+
Weet ik maar die is ook stukje duurder zo'n €125, dacht ik :)

/edit

Dat is de DSP-500.
Ik heb zelf een Audigy dan zou het toch geen nut hebben om deze aan te schaffen ipv. .Audio 90 ?

[ Voor 18% gewijzigd door GUBO op 22-01-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems

piems

sjek ook effe http://www.sogamed.com en dan de user forums. je hoeft geen account te hebben om het forum te lezen. effe zoeken op plantronics .90 en je heb een paar draadjes te pakken. mensen die hem hebben zijn zeer tevreden met het headsetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO

GUBO

Jij hier ?

Topicstarter
piems schreef op 22 January 2003 @ 16:50:
Als je echt voor muziek zon ding koopt zou je beter een sennheiser hd570 ofzo kunnen aanschaffen,
Maar die is toch ook weer een stuk duurder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems

piems

ja die is idd wat duurder, maar sommige mensen willen kwaliteit en dan boeit de prijs niet zo.
hoor van veel mensen die ook cs spelen dat ze een senheiser hebben.
gaat erom wat je er mee wilt doen, en zoals je al aangaf isdit meer dan genoeg voor jou doeleinden.
50 euro zeker waard al was het maar om die mic, zo verrekte handig met praat progjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

piems schreef op 22 January 2003 @ 20:41:
ja die is idd wat duurder, maar sommige mensen willen kwaliteit en dan boeit de prijs niet zo.
hoor van veel mensen die ook cs spelen dat ze een senheiser hebben.
gaat erom wat je er mee wilt doen, en zoals je al aangaf isdit meer dan genoeg voor jou doeleinden.
50 euro zeker waard al was het maar om die mic, zo verrekte handig met praat progjes
ik denk er ook hard over om er 1 te kopen want ik heb sinds kort adsl en kan nu thuis cs'n, maar ik heb nu zo'n cheap ass mic die op me bureau staat en dat ZUIGT gewoon. maar bij die sennheiser hd570 ofzo zit toch geen mic? want het gaat vooral om de mic het geluid is meestal wel goed ...

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Zelf heb ik een Labtec Axis-002 waar ik heel erg tevreden mee ben, geeft goed geluid, diepe bass (paar van die zogenaamde THX basstests gedraait @ vol volume, ik hoorde geen vervormingen).
Microfoontje klinkt goed, je moet hem alleen wel aardig dichtbij je mond 'instellen', omdat je jezelf anders niet hoort vanwege de noise-canceling.

DynaByte heeft ze voor € 39,95.

Afbeeldingslocatie: http://www.dynabyte.nl/plaatjes/1365300.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 22-01-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems

piems

durf te wedden dat die niet zo lekker zit.
heb ook een paar cheap ass dingetjes gehad en deze zit gewoon ook erg lekker.
sjek andere forums der maar eens op na.
iedereen die zon ding heeft is er zwaar tevreden over.
Die HD570 is idd zonder mic, dus weer zwaar irri en moet je er een losse bij halen.
ik ben er erg tevreden mee, en als ie stuk zou gaan haal ik opzeker een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Laatst online: 26-07 01:54

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Nadat ik 3 van de Trust gamers headsetjes er doorheen had gedraaid in ene half jaar (er brak altijd wel iets af) vond ik het tijd om een prijsklasse hoger te gaan zitten. Ik zag toen ergens en banner van plantronics en toen voel mijn oog ook op die audio. 90. Alleen een probleempje was dat de nieuwe plantronics nog bijna niet te verkrijgen waren. Na wat gemaild en gebeld te hebben met de importeur bleek dat ze nog wat probleempje met de distributie hadden. En ik kreeg van hem een adresje waar ik met wat korting die audio 90 kun halen :) Dat is ongeveer 3/4 jaar terug dus za nu wel beter zijn.
Ondertussen ben ik nog steeds zeer tevreden met de headset. Ik ben geen audio kenner maar zelfs ik hoorde een mega verbetering ten opzichte van de goedkopere. Bovendien zit hij veel comfortabeler. Alles functioneert nog steeds perfect. Als ik één puntje kritiek zou moeten geven, dan zou dat zijn dat de uitschuifbare mic wel iets verder uit had mogen schuiven. De headset moet echt prefect op zijn plaats zitten anders zit ik met mijn lippen/kin tegen de mic aan. Maar misschien heb ik gewoon ene dikke kop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO

GUBO

Jij hier ?

Topicstarter
Iemand vertelde mij dat hij dacht dat die headset na een tijdje begint te irriteren.
Klopt dit ?
Volgens mij niet.

Volgens Plantronics:
"en flexibel met zachte, draaibaar gemonteerde oorkussens voor optimaal draagcomfort de hele dag door."

[ Voor 36% gewijzigd door GUBO op 31-01-2003 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

GUBO schreef op 31 januari 2003 @ 13:29:
Iemand vertelde mij dat hij dacht dat die headset na een tijdje begint te irriteren.
Klopt dit ?
Volgens mij niet.
Heb ik geen last van en dan zit ik regelmatig uren achter elkaar met die koptelefoon op. Je krijgt er wel warme oren van. :) Zal wel persoonlijk zijn of je het vind gaan irriteren of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO

GUBO

Jij hier ?

Topicstarter
Ray-zor schreef op 31 januari 2003 @ 13:46:
[...]

Je krijgt er wel warme oren van. :) .
Dat is normaal toch met Headsets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

GUBO schreef op 31 januari 2003 @ 13:47:
[...]

Dat is normaal toch met Headsets ?
Vandaar de smiley..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28
Ik heb een plantronics .70 gekocht op de HCC en ben er heel tevreden mee. Het geluid is super (en ik stel hoge eisen aan mijn geluid) en de mic werkt ook goed, wat ik niet verwachtte. Ik heb nl ook een Labtec verse514 mic, welke net zo goed is als de plantronics mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Laatst online: 08-02 14:52
Sennheiser hiero, HD210, ownaasj geluid in CS. Mic heb ik nie nodig, ik frag ze zo ook wel :)

[edit] btw, mijne was 40 eurootjes

[ Voor 17% gewijzigd door zneek op 02-02-2003 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO

GUBO

Jij hier ?

Topicstarter
Ik twijfel nu tussen de Sennheiser HD 270 en de plantronics Audio. 90.
Specs Sennheiser:
http://www.sennheiser.com...ducts_headphones_dj_04479
Specs Plantronics:
zie first post

De ene heeft dus gesloten oren en de andere open.
En de Sennheiser is 2x zo duur en zonder mic, maar dat maakt mij niet zoveel uit, want die heb ik al.

Welke raden jullie mij aan?

[ Voor 22% gewijzigd door GUBO op 21-02-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Ik heb zelf ook een plantronics .audio 90, ik moet zeggen dat ik er HEEL ERG tevredden mee ben. Wat ik zelf het grootste voordeel vindt van de headset naast de kwaliteit is het gewicht, hij is erg licht en dat vindt ik erg prettig als ik heb lang (>4 uur) op heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO

GUBO

Jij hier ?

Topicstarter
[ash] schreef op 21 February 2003 @ 20:24:
Ik heb zelf ook een plantronics .audio 90, ik moet zeggen dat ik er HEEL ERG tevredden mee ben. Wat ik zelf het grootste voordeel vindt van de headset naast de kwaliteit is het gewicht, hij is erg licht en dat vindt ik erg prettig als ik heb lang (>4 uur) op heb.
Maar heb je op bv. LANs niet teveel last van omgevings geluid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

Op LANs heb ik deze headset nog niet gebruikt, maar ik kan mijn vriendin niet horen als ik RTCW speel. En dan staat het volume niet eens zo hoog.

• GUBO

GUBO

Jij hier ?

Topicstarter
Ik heb hem nu, en hij bevalt perfect :D

[ Voor 55% gewijzigd door GUBO op 28-02-2003 20:02 ]

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

www.pcheadsets.nl daar kan je ze allemaal bekijken van plantronics.

Ik heb hem ook al een maand en speel er elke dag 4 uur mee. Nog geen kl88 erover.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
IK heb zelf de HD 270, is een erg fijn ding gekocht bij correct in r'dam voor 100 euro ongeveer.

Daarvoor had ik de Labtec Axis-002 (zie boven) gekocht bij dynabyte. Deze was erg handig ivm de mic die erop zit maar hij rust op je oren en daar krijg ik enorm last van na een tijdje. Niet erg geschikt voor LANS dus. Je kunt ook met behulp van een control op het snoer het geluid regelen op de oren en de mic muten.

Daar heb je met de HD 270 geen last van je kunt namelijk de oren afstellen zodat hij meer of minder gespannen op je hoofd (lees: rond je oren) rust. Ook hoor je vrijwel geen ander geluid dan dat wat uit je hoofdtelefoon komt. Ik mis alleen een beetje m'n mic en twijfel nog een beetje over het nemen van een andere met mic. Maar dat weet ik nog niet zeker. De prijs is ook niet echt aan de zachte kant maar het blijft sennheiser ;) en er zijn ook nog veel duurdere. Dit is nog een goedkope zelfs :D Zit geen geluidsregeling op maar ik heb daar voor een script in CS. :9

Voor de geluidsregeling zoek ik eigenlijk nog een live bay voor m'n Soundblaster Live 5.1 want ik wil eigenlijk geen nieuwe geluidskaart maar misschien dat ik wel een nieuwe koop.

Ik heb geen ervaring met de Plantronics Audio .90 of de DSP500. Wel weet ik dat de DSP500 beter is dan de .90 ivm digitaal geluid. Volgens mij zwerft erop dit forum nog wel een topic over. Gevonden, Welke headset van Plantronics de beste?

Als je nog meer info wilt dan moet je het maar vragen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wil zelf
*audio 90 icm headset switch (schakelen tussen boxen en headset zonder snoeren verwisselen) of
* DSP500.

audio 90 + switch:
+ goedkoper (50+17)
+ gaat via geluidskaart en die kun je vervangen als er in de toekomst "meer functionaliteit / effecten" komen

- geen usb (gebruiksgemak en iets mindere signaalkwaliteit)

DSP500
+ usb (gebruiksgemak en betere signaalkwaliteit)
+ zo instelbaar dat er tegelijkertijd geluid uit je headset EN boxen komt

- duurder (100)

Allebei hebben ze een gesloten schelp dus dat is goed ivm omgevingsgeluiden.
Verder wil ik best wat uitgeven want je koopt het maar 1 keer
Jammer is wel dat ze deze headsets niet draadloos hebben.

Wat vinden jullie en post evt. ervaringen aub.

(Mijn droom: Bluetooth basisstation waarmee communiceert:
- muis
- toetsenboard
- joystick
- headset
-etc)

ps liever heb ik nog zoiets: http://www.logitech.com/i...countryid=19&languageid=1

[ Voor 25% gewijzigd door Help!!!! op 28-02-2003 12:21 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Al dat draadloze gedoe, daar hou ik niet zo van moet ik eerlijk zeggen, maar als je er toch een koop zou ik de DSP500 kopen...

Daar denk ik ook nog steeds over na. Maar ik heb nu een goede dus denk niet dat ik er snel een zal kopen...

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plantronics is gewoon goed. Heb zelf de voorloper van die .90. Mic is perfect.

P.S. eej Piems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems

piems

Het is geen sennheiser dus de .90 dus sluit iets minder om de oren maar de grote pre voor mij was de mic die eraan vast zit.
Het is maar net wat je wilt.
als je meer dan 100 euro over hebt voor een headset is dat jouw keuze.
ik vond dat belachelijk, 50 euro von ik al veel voor die .90 maar dan heb ik wel het beste wat ik kan krijgen voor dat geld.

zo heeft iedereen z'n voorkeur en ligt het uiteindelijke oordeel toch bij jezelf.

p.s Hoi DM!!! _/-\o_ :+ :*) :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO

GUBO

Jij hier ?

Topicstarter
Help!!!! schreef op 28 februari 2003 @ 11:42:
Wil zelf
*audio 90 icm headset switch (schakelen tussen boxen en headset zonder snoeren verwisselen) of
* DSP500.

audio 90 + switch:
+ gaat via geluidskaart en die kun je vervangen als er in de toekomst "meer functionaliteit / effecten" komen
Ik heb daar zelf veel goedkopere oplossing voor.
Ik gebruik gewoon een splitter dus.
Dus gewoon 1 Male in en 2 Female out.
Werkt perfect.
En kost veel minder dan die Plantronics Switch.

Kan ff geen pic. vinden, als je hem perse moet maak ik er wel eentje met me brakke webcam.

[ Voor 9% gewijzigd door GUBO op 28-02-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
GUBO schreef op 28 February 2003 @ 20:05:
[...]

Ik heb daar zelf veel goedkopere oplossing voor.
Ik gebruik gewoon een splitter dus.
Dus gewoon 1 Male in en 2 Female out.
Werkt perfect.
En kost veel minder dan die Plantronics Switch.

Kan ff geen pic. vinden, als je hem perse moet maak ik er wel eentje met me brakke webcam.
Idd, gebruik ik ook. :D

Werkt prima maar toch zou ik liever een Live Bay hebben. Ik heb namelijk ook zo'n ding voor geluid op m'n tv. Deze gebruik ik als ik een divx of zo wil zie op m'n tv. Maar zo'n bay los kopen is jammer genoeg niet echt een optie, toch?

grahamofthewheels.com

Verwijderd

Sorry dat ik dit topic ineens omhoogtrap ,maar ik wou deze gaan kopen zie ik ineens dat de audio 45 uit is en die is digitaal via de usb .

Kan iemand mij uitleggen wat daar de voordelen/nadelen van zijn behalve dat je geen splitter meer nodig hebt ?

Of zou ik toch beter voor een Sennheiser 130 kunnen gaan kwa geluidskwaliteit .

Het moet even zo want ik heb niet veel tijd omdat chello morgen de stekker eruit trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Die logitech USB headset 300 is ook met USB.

Maar heb je daar ook weer het probleem dat die ENKEL headset OF boxen toelaat ?

Ik wil best Logitech voor de goede ervaringen ermee en diens USB voor de signaalkwaliteit, die misschien voor de mierenneukers toe te staan, te verwaarlozen is; maar toch.

Als die USB irritant ga werken dat ik altijd aan pc moet zitten of in windows rotzooien, dan hoeft het voor mij niet en heb ik liever die plantronics.

Btw, is die Plantronics .90 'closed' en sluit die ook het geluid van buiten goed af als er geen geluid doorkomt ???

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-07 17:00

PnD

like in Pinda ^_^

ik heb de volgende headsets gehad

labtec axis 502
plantronics audio .90

en nu de sennheiser hd570

Elke x was weer een stap beter qua comfort & geluid

de sennheiser kan je echt uren achter elkaar op hebben zonder last van warmte ofzo

gewoonweg: perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Heb ook de A90 en ben erg tevreden. Zeer comfortabel en geluid is gewoon goed.
Kijk ook eens naar de Sennheiser PC150, is ook een leuk ding, kost alleen effe wat meer...

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of je het mondstuk gedeelte van de Audio 90 naar boven kan wegklappen? Zodat je tijdens het muziek luisteren niet altijd met een microfoon voor je mond zit.

Ik heb wel gelezen dat de microfoon kan inschuiven, maar zit het dan nog voor je mond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

Je kan de microfoon gewoon wegklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-07 13:10

Magic666

No one's neighbour!

heb deze besteld, morgen binnen (hopelijk).

Maar wat is nou de kleur? In diverse revieuws zie je een zwarte en op de foto van de TS zie je een blauwe! Of is dat weer random geregeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-07 13:10

Magic666

No one's neighbour!

Gisteren binnen gehad en OFP gespeeld, erg mooi geluid! Zit lekker op je hoofd. Prima ding!
1 ding alleen, ik heb zo'n switchbox erbij genomen om te switchen van koptelefoon naar speakers. Maar zodra ik switch naar speakers valt ook gelijk de microfoon weg!

Is er in Xp een instelling die dat kan verhelpen? Ik meen ergens wel zoiets gelezen te hebben.
Of heb ik pech? (wat opzich geen ramp is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hey ik wil Plantronic 90 halen hier in Rotterdam maar het is alleen bij MYCOM(duurst op pricewatch) anders Alternate in Ridderkerk en ben vandaag 4 winkels bij Frans Jonkerstraat geweest maar geen enkele winkel had hem.

Weet iemand waar hier in Rotterdam voor redelijk prijs te verkrijgen zijn?

BVD

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems

piems

correct op de bergweg heeft um ook, daar heb ik hem toen weggehaald.

ook op de site van plantronics staan wel linkjes naar winkels in rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derper
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-03 17:56

Derper

Pirate Legend

ik heb net de audio 90 gekocht, en het geluid uit de koptelefoon is prima.
maar de mic doet het niet, als ik mun mic van "dempen" afhaal krijg ik een dikke lage brom door al mun boxen, of de headset (net welke ik aan me geluidskaart heb)
maar al zet in mijn oude kleine sennheiser eraan of een andere oude losse mic die ik heb liggen doet hij het wel gewoon :S

iemand een idee??

Try me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Er zit ook een knopje aan het snoer om de mic aan/uit te zetten.

Verder kun je beter een nieuw topic starten, deze is wel erg oud

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb meerdere headsets gehad van meerdere merken, maar dit is de eerste waar ik voor de volle 100% tevreden over ben. Voordat ik deze had kreeg ik steeds breuken in het snoer van mijn headsets, dat kan je niet voorkomen, hoe netjes je ook met die spullen omgaat. Het snoer gaat draaien, daar doe je niets aan. De plantronics kan dat hebben. Er komt ook nog eens een zeer goed geluid uit dit ding, in tegenstelling tot wat andere hier beweren ook bij het luisteren naar muziek. Zeker als je bedenkt dat hij maar €34 euro kost(pricewatch). Verder is de microfoon ook van goede kwaliteit. Een echte aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derper

Derper

Pirate Legend

-DomiNator- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:31:
Er zit ook een knopje aan het snoer om de mic aan/uit te zetten.

Verder kun je beter een nieuw topic starten, deze is wel erg oud
oke oke, maar als dat knopje uit is hoor ik niks, (tenzij ik +20 dB aanzet) dan bromt hij ook.
en als ik hem dan aanzet bromt hij nog harder, hij bromt alleen niet als ik hem demp via windows, of me audigy driver zelf.

Try me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 10:58

sjaak

un giorno credi

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:41:
Ik heb meerdere headsets gehad van meerdere merken, maar dit is de eerste waar ik voor de volle 100% tevreden over ben.
Ze staan dan ook bekend om hun headsets voor telefonie. (Callcenters voornamelijk :)) en daar moeten ze ook tegen een stootje kunnen, de hele dag gedragen kunnen worden en een goed geluid geven. Met die kennis kan je een aardig headsetje op de markt brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 10:28
Derper schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:17:
[...]

oke oke, maar als dat knopje uit is hoor ik niks, (tenzij ik +20 dB aanzet) dan bromt hij ook.
en als ik hem dan aanzet bromt hij nog harder, hij bromt alleen niet als ik hem demp via windows, of me audigy driver zelf.
is je pc ge-aard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derper

Derper

Pirate Legend

als je bedoelt in een geaard stopkontact....neej
en als je bedoel mun kaarten...ook nee.
maar als dat het probleem is zou hij dan ook niet bij mun andere mic's moeten brommen?

Try me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
micha schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:21:
[...]

Ze staan dan ook bekend om hun headsets voor telefonie. (Callcenters voornamelijk :)) en daar moeten ze ook tegen een stootje kunnen, de hele dag gedragen kunnen worden en een goed geluid geven. Met die kennis kan je een aardig headsetje op de markt brengen. :)
Ikzelf heb ook de Planetronics .90, en nu al zeker anderhalf jaar. Ben er op gaan staan, ben er overheen gereden met mn burostoel, en het ding leeft nog steeds en er zit amper beschadigingen etc. op (en hijs al vaak gevallen). Deze headset is zeker waar voor zn geld (stevigheid, geluidkwaliteit, duurzaamheid)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje oud topic niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derper

Derper

Pirate Legend

dus.....die audio 90 is toch een top ding :P
als ik hem eens aan de praat kreeg, maar heb de winkel gebeld.
maandag kan ik een nieuwe ophalen, hoop dat die het wel doet.
anders wordt het kijken naar wat anders.

Try me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-07 22:17
Nou, ik heb sinds ongeveer 1 à 1,5 maand ook een audio .90. Geweldig ding moet ik toegeven! Alleen er is 1 kleine irritatie bij mij:

Hij zit erg losjes op mn kop, dus als ik even voorover buig om ik noem maar wat mn iPod in mn front-usb te proppen donderd hij gewoon van mn kop, of als ik mn hoofd met een ruk omdraai dan schuift hij van mn oren.

Kortom, mijn vraag is: Weet iemand hoe je iets van meer spanning ofzo op mijn audio .90 kan krijgen dat hij wat steviger zit?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 22:37
stevenP schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:31:
Nou, ik heb sinds ongeveer 1 à 1,5 maand ook een audio .90. Geweldig ding moet ik toegeven! Alleen er is 1 kleine irritatie bij mij:

Hij zit erg losjes op mn kop, dus als ik even voorover buig om ik noem maar wat mn iPod in mn front-usb te proppen donderd hij gewoon van mn kop, of als ik mn hoofd met een ruk omdraai dan schuift hij van mn oren.

Kortom, mijn vraag is: Weet iemand hoe je iets van meer spanning ofzo op mijn audio .90 kan krijgen dat hij wat steviger zit?
Gewoon een elastiek eromheen doen? Simpel en doeltreffend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Elastiek? hoe bedoel je? want een elastiek heeft een heel iets nodig, een headset is maar een halve boog ;) Of bedoel jij van mn voorhoofd naar mn achterhoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik heb deze headset voor een tijdje gehad maar ik heb er erg slechte ervaringe mee. Na een aantal weken vielen er al speakertjes uit en moest je met de draadjes friemelen om goed geluid te krijgen en ik heb er niet eens mee gegooid :r . Ten tweede vond ik het geluid niet heel erg denderend, teveel bass met weinig goede hoge tonen. Dat ding ligt nu dus ergens onderin me kast..

Ik heb nu een sennheiser pc150 en deze bevalt met stukken beter 8) Kraakhelder geluid en zit lekkerder dan die plantronics. Ik hoor van meerdere mensen dat die plantronics snel stuk zou gaan.. maar als ik zo het forum lees valt het volgens mij wel mee.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derper

Derper

Pirate Legend

Nou hij doet het hoor!!
de eerste was dus echt gewoon de mic stuk.

het geluid is super! de bassen lekker vol, maar af en toe toch net te vol waardoor ik even met mun audigy de bass moet laten zakken, maar das geen probleem.

hij werkt super en zit lekker.

Try me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol vette kick

maar ik heb hem ook de audio 90, ben er heel tevreden over, zit lekker, en mooi geluid

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de dsp500 ( usb ) als je die enmaal hebt wil je die .90 niet meer :)
opzich is de vorm enzo goed. De oorschelpen zouden eigenlijk wel dicht moeten, net zoals bij senheiser :) De mic's zijn wel _erg_ goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-07 10:07

DMP.cc

They call me DM

ik zoek een goede headset... ik leg meestal de headset om me nek en de mic voor me mond (heb 6.1 dan moet je het ook gebruiken hé :P ) kan dit ook met de Audio 90? of kan je je mic niet op en neer bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
_NRN_Dutchman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:25:
ik zoek een goede headset... ik leg meestal de headset om me nek en de mic voor me mond (heb 6.1 dan moet je het ook gebruiken hé :P ) kan dit ook met de Audio 90? of kan je je mic niet op en neer bewegen?
Dit heb ik ook vaak ja, zit prima en je mic is goed te verbouwen! ook in de lengte tussen je oordop en je micje zelf kan je inkorten/verlengen. Verder kan je het "kopje" van je mic helemaal verbouwen, is compleet flexibel pikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 09:59
enigste grote nadeel van dit ding is dat de volumeknop zorgt voor gekraak na een paar maanden, heb het zelf ook en een vriend van me heeft het ook bij 2 dezelfde sets gehad :X.

Neem volgende keer weer een sennheiser

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 23:14

Pyrus

Hardknock life

Excusez voor de rotschop, maar m'n vraag is denk ik geen eigen topic waard. Heb al gezocht, maar niks kunnen vinden helaas.
Zitten de oordoppen van deze headset tegen of over je oren? De plaatjes die ik vond waren niet duidelijk genoeg om het er aan te zien.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems

piems

tegen je oren aan, of je moet wel erg kleine oortjes hebben.
Zit overigens niet oncomfortabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdolittle
  • Laatst online: 15-07 10:23
Ik wil de combinatie van de switch en de A90 nu ook kopen.

Ik heb alleen een vraagje over de switch..
Ik heb een surroundsetje (5.1 van logitech) op m'n pc met een groen, oranje en zwart(subwoofer) kabeltje.

Past deze op de switch?? Of gaat dat met het subwoofer gedeelte niet lukken??
Ik zie namelijk op de site van plantronics alleen maar een oranje en groen stekkertje om in de pc te stoppen, waardoor het mij lijkt alsof de switch alleen voor stereo bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
drdolittle schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 21:37:
Ik wil de combinatie van de switch en de A90 nu ook kopen.

Ik heb alleen een vraagje over de switch..
Ik heb een surroundsetje (5.1 van logitech) op m'n pc met een groen, oranje en zwart(subwoofer) kabeltje.

Past deze op de switch?? Of gaat dat met het subwoofer gedeelte niet lukken??
Ik zie namelijk op de site van plantronics alleen maar een oranje en groen stekkertje om in de pc te stoppen, waardoor het mij lijkt alsof de switch alleen voor stereo bruikbaar is.
De topic is 2 maanden oud, ik denk niet dat de mensen weten *ik ook niet btw* over welke switch je het precies hebt..? Als het over een switch headset/speakers gaat heb je bolle kans dat dat alleen de "groene" aansluiting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:02
Ik heb de .90 plus de switch en dat bevalt me eigenlijk best goed, daarnaast heb ik mij zo aardig wat geld bespaard. Heb trouwens nog niet echt de behoefte gehad om tegelijktijd geluid uit mijn boxen en de headset te laten komen.
Om nou zoveel extra geld neer te leggen voor een USB headset vind ik nogal zonde, kan je volgens mij beter dat geld gebruiken om bij een ander hoop geld te gooien en daarvan bijv. een nieuwe videokaart te kopen.
Ik zou voor de .90 plus switch gaan :)