Toon posts:

2 monitoren op duron 1200+128mb ram --> kan dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Me broertje heeft een amd duron 1200 en 128 mb ram in ze comp zitten. Er zit verder nog een abit siluro t400 (geforce 2) van 64 mb in. os is windows xp. Als ik hier een 2e kaart bij prik (ik zat te denken aan een XFX nVIDIA TNT2 32mb, gewoon het goedkoopste kaartje wat ik zo vlug zag), loopt de machine dan nog goed?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op een P200MMX met 32MB kan je zelfs 2 monitoren aansluiten ;)

Lijkt mij dus geen probleem :P 4 moet ook nog wel lukken mits genoeg aansluitingen :D

Welkom als lid op GoT ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Stropdas op 22-01-2003 16:11 ]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zal prima werken denk.

En koop dan dus GEEN Agp kaart ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:34
Jawel; ik heb er zelf een oud S3 Trio/Virge kaartje erin gefrot als 2e kaart.. Beeldopbouw op m'n tweede scherm was wel erg traag omdat er zowat geen memory op die kaart zat, maar voor de rest deed mijn machine het perfect..

Denk niet dat je erg veel performance verliest, en je kan het altijd uitproberen..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
alexandervisser schreef op 22 January 2003 @ 16:10:
Zal prima werken denk.

En koop dan dus GEEN Agp kaart ;)
Bij powerline staat alleen maar "XFX nVIDIA TNT2 32mb" weet iemand of dit de pci of de agp versie is? (Dit werkt meestal sneller dan powerline om een antwoord vragen)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 16:20 ]

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:54
Op de "XFX" na heb ik dezelfde geloof ik... AGP.
(ik heb dan wel 2 monitoren, maar dat mensen dezelfde kaart als ik heb als 2e gebruiken... :( )

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 16:14:
[...]

Bij powerline staat alleen maar "XFX nVIDIA TNT2 32mb" weet iemand of dit de pci of de agp versie is? (Dit werkt meestal sneller dan powerline om een antwoord vragen)
Uit mijn hoofd is dat de AGP versie.

En de telefoon service van Powerline is idd bagger :r

Maar de overige service is prima.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:17
Het moet er echt specifiek op staan als het een PCI kaart is, omdat tegenwoordig 99 van de 100 kaarten AGP zijn. Daarom zetten ze er bijna nooit meer bij dat het een AGP is.

The devil is in the details.

Pagina: 1