Wat heeft de KPN mobiele tarieven thread eigenlijk met tweakers.net te maken?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De kosten van een minuut bellen van een vaste telefoon met KPN-aansluiting naar een mobiele telefoon zijn nu gestegen van 49 naar 59 cent.[/quote]Voor bellen naar mobiele servers?
Dat nieuws over gewone tarieven gepost wordt, zoals goedkoper bellen vanaf 19:00 kan ik me voorstellen, want dat heeft invloed op je internetkosten. Maar dit?
Is ook geen T.net nieuws, maar het draagt bij tot een algemeen heersende hekel aan de KPN die blijkbaar toch in stand moet worden gehouden.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 16:56 schreef SySasZ het volgende:
Tsja als je met je laptop internet via je GSM dan is het natuurlijk wel interessant :)[/quote]Da's mobiel > vast. NVT. (alhoewel..in de thread staan nog meer tarieven)
Tsja als je met je laptop internet via je GSM dan is het natuurlijk wel interessant :)[/quote]Da's mobiel > vast. NVT. (alhoewel..in de thread staan nog meer tarieven)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 11:35 schreef irrelevant het volgende:
Wat heeft de KPN mobiele tarieven thread eigenlijk met tweakers.net te maken?Voor bellen naar mobiele servers?
Dat nieuws over gewone tarieven gepost wordt, zoals goedkoper bellen vanaf 19:00 kan ik me voorstellen, want dat heeft invloed op je internetkosten. Maar dit?[/quote]Scherp, ik ben al zo ver heen dat me dat niet eens opvalt. Ik vind eigenlijk ook dat dit niet op t.n thuishoort, (mede-?) newsposters...:)
Maybe voor WAPpen ofzo? Kweenie...
Wat heeft de KPN mobiele tarieven thread eigenlijk met tweakers.net te maken?Voor bellen naar mobiele servers?
Maybe voor WAPpen ofzo? Kweenie...