Toon posts:

Stabiele zakelijke internet verbinding.

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er welke provider een stabiele,zakelijke,directe internet verbinding kan verschaffen in de buurt van Enschede?

-Mag niet duurder zijn dan 500 euro per maand.
-Liefs geen wireless.
-Er zijn hier geen adsl aanbieders!

Specs:
-50 medewerkers intern
-100 medewerkers extern die via vpn verbinding maken met het bedrijfsnetwerk.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 17:10 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Xs4all ?

Power Adsl

Permanente verbinding Ja

Snelheid download 7800 Kbit/s *

Snelheid upload 512 Kbit/s

Dataverkeer 150 GB per maand

Aantal vaste IP-adressen 1

Modem wordt uw eigendom? Ja

Eenmalige Kosten
Installatiekosten (incl. splitter en verzendkosten) EUR 214,- (incl. BTW)

Analoog ethernet-modem incl. Router (Draytek Vigor 2600) EUR 150,- (incl. BTW)

Maandelijkse Kosten (Voor alle modem-typen) EUR 119,- (incl. BTW)

[ Voor 97% gewijzigd door Icey op 22-01-2003 16:00 ]

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Niet echt zakelijk he?

Wat dacht je van een 2Mbit/2Mbit 1:10 voor €270,- p/m ??

I'm not as think as you stoned I am

• Dracula
  • Laatst online: 05-08 14:53
Je hebt ook zakelijk ADSL van XS4all hoor.

Gewoon ff de website bekijken.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
WooK schreef op 22 January 2003 @ 16:11:
[...]

Niet echt zakelijk he?

Wat dacht je van een 2Mbit/2Mbit 1:10 voor €270,- p/m ??
Wat versta je onder zakelijk? Op me vaders werk liggen 3 100mbit lijtjes, rechtstreeks naar de provider, maarjah, dan praat je over een berg medewerkers :P

Als je een eigen bedrijfje met 100 werknemers heb dan heb je voldoende aan poweradsl voor een paar mailtjes en simpel internetten...

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-08 10:48

Tjark

DON'T PANIC

waarvoor ga je 't gebruiken? om te hosten of om mederwerkers internettoegang te verschaffen?

hosten: sdsl
toegang: adsl (upload minder belangrijk)

*insert signature here

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:11
power ADSL is meer bedoeld voor particulieren.
er zijn veel leukere SDSL paketten op de markt.
in ons nieuwe pand krijgen we 2Mbit/512kbit 1:1 ratio van wirehub :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Topicstarter
Nou. Ik zit hier op een industrieterein en adsl is hier niet aangesloten. De enige oplossingen zijn kabel van essent(zakelijk), maar die hebben we op dit moment en is veel te duur, en wireless. Wireless zie ik niet zitten, maar misschien dat er een lijntje naar hier wordt gegraven zou ook een oplossing zijn. Let wel! de min. upstream moet rond de 1 mbit liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 16:30 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hoe kan iemand jou nu helpen met je vraag ?
Je topicstart geef gewoon te weinig informatie.

Got is geen gok spel, wij gaan niet raden wat jou eisen verder zijn.

Faq link
De openingspost:

De andere helft is een duidelijke omschrijving van wat je bedoelt. Alhoewel een quiz op de tv heel leuk kan zijn, hebben we hier liever een discussie of een goed gesprek. Als we moeten gaan raden wat je bedoelt zorgt dat er alleen maar voor dat je geen antwoord krijgt. Wees niet alleen duidelijk, maar ook nog eens enthousiast!
Anderen zullen bereid zijn je te helpen als je laat merken dat je al flink bezig bent geweest en bereid bent om zelf nog wat te klussen om er iets van te leren. Toon ook aan dat je zelf snapt waar je mee bezig bent.

Dingen waar je rekening mee dient te houden:

o Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
o Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
o Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
o Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
o Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!

Zoals hierboven wel blijkt zijn een goede en duidelijke openingsreactie en de titel daarvan belangrijke onderdelen van een topic. Wees duidelijk in wat niet werkt, wat je zelf al gedaan hebt en wat je tegenhoudt in hetgeen je wilt.
Uit de topicstart maak ik op dat je eigenlijk nog niks heb gedaan en dit allemaal aan ons overlaat. Goed, als je er zelf niet veel van weet dan kan ik dat begrijpen, maar zorg dan iniedergeval dat je voldoende informatie geeft waarmee wij jou ook daadwerkelijk kunnen helpen.

Ik kan nu namelijk wel (zoals hierboven) een aantal verbindingen opnoemen, maar daar heb je niks aan want je weet nogsteeds niks meer dan dat je eerder wel wist. Als jij wat meer informatie over het bedrijf geeft (hoeveel medewerkers, wat de bedoeling is met internet, wat je verwacht van de verbinding, wat voor service je wil. etc.), dan kunnen mensen hier iets voor je opzoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door Attilla op 22-01-2003 16:35 ]

• Stylax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 06:56
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 16:29:
Nou. Ik zit hier op een industrieterein en adsl is hier niet aangesloten. De enige oplossingen zijn kabel van essent(zakelijk), maar die hebben we op dit moment en is veel te duur, en wireless. Wireless zie ik niet zitten, maar misschien dat er een lijntje naar hier wordt gegraven zou ook een oplossing zijn. Let wel! de min. upstream moet rond de 1 mbit liggen.
Er zijn in nederland meerdere adsl aanbieders: Mxstream (Adsl van KPN), Bbned en BabyXL. Heb je bij alledrie een postcodecheck geprobeerd?

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-08 20:42
Stylax schreef op 22 January 2003 @ 16:37:
[...]

Er zijn in nederland meerdere adsl aanbieders: Mxstream (Adsl van KPN), Bbned en BabyXL. Heb je bij alledrie een postcodecheck geprobeerd?
Heb je dat niet gedaan dan zou ik maar even kijken bij Demon.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Topicstarter
Geeneen adsl provider maakt adsl hier in de buurt mogelijk.

BTW. dit bedrijf heeft 50 medewerkers intern en 100 medewerkers die via een vpn verbinding maken met het bedrijfsnetwerk.

• WooK
  • Laatst online: 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Icey schreef op 22 januari 2003 @ 16:20:
[...]

Wat versta je onder zakelijk? Op me vaders werk liggen 3 100mbit lijtjes, rechtstreeks naar de provider, maarjah, dan praat je over een berg medewerkers :P

Als je een eigen bedrijfje met 100 werknemers heb dan heb je voldoende aan poweradsl voor een paar mailtjes en simpel internetten...
Sure, jij hebt er verstand van zie ik wel :X

Voor rallybanally is wireless de enige oplossing op dat industrie terrein. Essent gaat normaliter tot 128kbit (met hun webconnect verbindingen tenminste)

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Topicstarter
WooK schreef op 22 januari 2003 @ 17:08:
[...]

Sure, jij hebt er verstand van zie ik wel :X

Voor rallybanally is wireless de enige oplossing op dat industrie terrein. Essent gaat normaliter tot 128kbit (met hun webconnect verbindingen tenminste)
Onze essent verbinding is een directe lijn en is op maat. Is namelijk speciaal naar dit bedrijf toe gelegd. 1mbit up en down 1:1, maar is te duur (1200 euro per maand)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 17:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 17:11:
Onze essent verbinding is een directe lijn en is op maat. Is namelijk speciaal naar dit bedrijf toe gelegd. 1mbit up en down 1:1, maar is te duur (1200 euro per maand)
Dat is stevig ja. Alleen valt adsl af voor jou, omdat dat maximaal 768 up is (technisch dan) Dan blijft sdsl of kabel over. Of je moet de eis van 1mb up laten vallen.

2 512/512 lijntjes clusteren? Bij worldcom met 5 ip's 340 per stuk, maakt 680 totaal.

Verwijderd

Heeft Versatel geen kabels in de buurt daar liggen?

Doe effe een postcodecheck op www.versatel.nl

Business Internet 1024/1024 € 299 p/m

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 16:29:

Je geeft hier echt zelf al de oplossing. De enige oplossingen zijn kabel van essent(zakelijk) en wireless.

Daar zul je dan dus uit moeten kiezen.

Als laatste kun je Internet via de Satelliet proberen, maar das traag, hoge ping en ook duur. Dus waarschijnlijk ook geen optie. Zie voor meer info hierover de searh :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.