Toon posts:

vraagje over instellingen project priority

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 'paar' computers waar ik een koetje op ga installeren, maar daarna zie ik die computers waarschijnlijk nooit meer, dus er moeten wel meteen de goeie instellingen bij zitten. Nu heb ik alles ingesteld zoals op die pagina van DPC staat, ook dit: 10) Project order ==> RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0. Maar wat nou als RC5 afgelopen is, doe dit koetje dan helemaal niks meer? En als ik nou RC5,DES=0,CSC=0,OGR opgeef, doet ie dan mee aan RC5 en OGR (als dat al bezig is)??? Wie kan mij helpen? En nog wat, ik wil de clients een logbestand laten maken en dat naar een hotmail adresje sturen, maar welke smtp server kun je hiervoor gebruiken. Die van mijn ISP werkt alleen als je daar ook inbelt.

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 10:56
Het rc5 project duurt waarschijnlijk nog wel enkele jaren, dus daar zou ik me niet zo druk om maken.
Met Hotmail gaat dat denk ik niet werken, als ik jou was zou ik naar een keyproxy flushen.
Dan heb je ook aparte stats. Je kunt zelf een keyproxy opzetten of je kunt hier kijken voor een overzicht van al bestaande keyproxy's.