Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] casemodded bigtower af (56K alert)

Pagina: 1
Acties:

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
m'n case was al een tijdje af maar had nog geen foto's gemaakt.
deze foto's zijn wel gemaakt met een beetje een brakke webcam dus ze zijn nie echt scherp maar het moet maar :+

dit is btw m'n 2e casemod,
aan de voorkant zitten 2 lighted 80 mm fans aan de zijkant ook 2 (1 op de cpu en 1 op videokaart) en bovenopnog 1 om de warmte van harde schijven, psu en cdroms wel te zuigen.

der zit ook een thermaltake hardcano 2 met 2 lcd'tjes met de cpu en case temp.
die fanbus is nog niet helemaal af, zoals je ziet is het ledje linksonder (groene) er mee opgehouden en aan de rechtse kant moet er nog een schakelaartje bij.

deze regelt btw niet de fans, want daar komt nog zo'n apparaat in te hangen dat die bij een bepaalde temp schakelt (IA van spierings), maar het regels wel de ledjes.
want als ik een of ander *****werkstuk zit uit te tikke hoef ik niet zo'n hele disco naast me, is alleen leuk voor lanparty's etc, dus nu blijven de fans draaien maar kun je het licht uitzetten 8) 8) 8)

uit de zijkant heb ik een draak gedremeld (tnx for het ontwerp wie hem ook gemaakt heeft _/-\o_ )
die draak is btw nog niet helemaal af, moet nog een oog in en nog wat kleine stukjes maar m'n schijfjes zijn op dus moet maar zo.

der zitten 2 voedingen van 300 watt in, 1 voor de pc zelf en 1 voor de fans zelf.
die zitten allebei op afstandsbediening, is te schakelen vanaf 200 meter 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kast-compleet.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/case-voorkant-compleet.jpg

hier zie je de bovenkant, zit een stuk plexiglas in met daarin een lighted fan, als je goed kijkt zie je ook nog het windowtje in m'n bovenste psu :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/case-bovenkant-raampje.jpg

de voorkant, met de schakelshit die die ledjes schakelt (hoe noem je zoiets???? :? :? ) , de hardcano 2 en m''n hd rek.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/case-voorkant-close-up.jpg

dit is de zijkant, met die draak erin, zonder de fan light's en ccfl's aan, zitten nog een paar stekkertjes voor maar die ruim ik wel op als ik da apparaatje van die IA binnen krijg, is nog al een gedoe om da ding open te maken.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/case-zijkant-no-lights.jpg

en hier de zijkant met alle lichtjes aan, is niet zo duidelijk omdat foto overdag is gemaakt...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/case-zijkant-lights.jpg

ja en da was het wel,
als er nog iemand vage id'en heeft of commentaar hoor ik het graag.

[ Voor 7% gewijzigd door intuliegend op 22-01-2003 15:50 ]

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

intuliegend, je kan ook je berichten editten met de edit knop, rechts boven je bericht ( papier en potloodtje)
anders word het zo vol

verder mooie case hoor.
mischien nog een idee om je drives te stealther.
die doorzichtige voeding is ook vet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 15:53 ]

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 22:23

Geckoo

Good news, everyone!

jep doet het!
super mooie draak :) :9
maakt ie geen herrie met 5 fans? en die fan boven op vind ik wat "apart" :S lelijk vast gemaakt.
maar verder wel stoere mod. zeker die draak die roelt :D
knap gedremeld.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Doet het idd, ziet er goed uit. Maar maken al die Sunbeam fans nou niet een ontzettende takkeherrie, ik vondt ze zelf verre van stil.
Ik vindt die draak wel mooi gelukt, ziet er goed uit.

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 15:52:
intuliegend, je kan ook je berichten editten met de edit knop, rechts boven je bericht ( papier en potloodtje)
anders word het zo vol

verder mooie case hoor.
mischien nog een idee om je drives te stealther.
die doorzichtige voeding is ook vet :)
heb hem ge-edit hoor :?

en die drives stealthe had ik eerst gedaan maar heb ik er later weer afgehaald want da werkte nie zo geweldig

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
mlevd schreef op 22 January 2003 @ 15:54:
Doet het idd, ziet er goed uit. Maar maken al die Sunbeam fans nou niet een ontzettende takkeherrie, ik vondt ze zelf verre van stil.
Ik vindt die draak wel mooi gelukt, ziet er goed uit.
nee da valt wel mee want ze draaien nu altijd op 9 volt, da maakt iets minder herrie en koelt nog wel goed genoeg

Verwijderd

De zijkant is héél mooi gedaan!
Persoonlijk zou ik ook nog iets boven het drakenhoofd zetten, vind het nogal druk aan de onderkant.

de bovenkant vind ik maar niets.

de voorkant: ziet er wel strak uit, maar ik zie niet goed hoe de paintjob is gedaan door de pics. Ook de blowholes zien er goed uit.

Maar algemeen besluit ik dat het orgineel, strak is en vooral de zijkant een lust voor het oog is! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 16:02 ]

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Hij is zo zwart dat ik niet eens kan zien wa voor case het is
(maar volgens mij dezelfde als ik heb)

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
is beetje goeiekope kast (70 euro ofzo) maar wel een goeie, komt van computerbeurs

Verwijderd

brakke pics.... kun je geen scherpe maken??
lijkt me er mooi uit zien maar zie niet zoveel op de pics..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
de draak ziet er best mooi uit
maar die schroefjes/dopjes aan de bovenkant rondom je window, dat vind ik niet mooi
zijn dat schroefjes waarmee je het window hebt vastgezet :?

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Die draak ziet er echt onwijs goed uit! Verders ook netjes gedaan :)

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
shibby raam :)
hoe duur is dt lazeren nou? :+ (ik weet het, je hebt gedremeld, maar met welke kop? wil ik ok ff weten)

heel mooi verder (owhja, waar haal je dat plexi vandaan?

edit
en dat ding met die ledjes :+
heet een baybus

[ Voor 14% gewijzigd door ixl85 op 22-01-2003 16:58 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Dat raam is erg mooi gemaakt, maar ik zou 'm wat minder groot doen.
Voor de rest ziet het er netjes uit, maar af en toe wat vage plekjes in de lak, of ligt dat aan de foto's?

The devil is in the details.

Verwijderd

Erg netjes. (denk ik, kan het niet helamaal goed zien op de foto's..) ;)

Iets te druk voor mij, maar het ziet er wel erg mooi uit.. :9

Remote voor je voedingen, wat moet je er mee... 8)7
Ach, je bent niet voor niets een tweaker.. :P

Verwijderd

Wow, easy met het blauwe licht dude! nouja tis beter dan een heleboel rood licht, anders wordt het zo'n hoerenkast :). Wel een ontzettend mooie window heb je gemaakt, zowel dat topwindow als de zijkant.

Verwijderd

Deze mod vindt ik nou echt prachtig. Good work. Maar die Fan op de bovenkant heeft die nou geen fangaurd of zit er plexi voor. Lijkt me allebei niet zo fantastisch 8)7 .

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
Zeer mooie mod.
Ik heb alleen een vraagje: hebje die LEDs zelf in die fans gebouwd of heb je deze kant en klaar gekocht? (ik ben namelijk op zoek naar een how to over die fans te maken.

Die draak is wel super mooi gelukt.
Heb je toevallig ook nog foto's die in het donker zijn genomen?

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

Tjgermobiel, kijk hier eens http://www.bit-tech.net/article/73/

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Ziet er goed gelukt uit, maar inderdaad nog even foto's maken in het donker (kan je nu mooi doen in de avond ;)) Verder ziet het er zeker origineel uit, vooral ook het raampje in de PSU vind ik origineel!

Nu nog een vraag? Hoe heb je dat plexi daar vast gezet, bouten?

Alleen nog even een fanguard voor die bovenste fan inderdaad, niet heel veilig zo volgens mij :)

Ceci n'est pas une signature!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03

Felyrion

goodgoan!

mooie window gemaakt!!
bovenkant zou ik iets netter proberen af te werken, voor de rest is ie :9~

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
vehpol schreef op 22 January 2003 @ 22:52:
Ziet er goed gelukt uit, maar inderdaad nog even foto's maken in het donker (kan je nu mooi doen in de avond ;)) Verder ziet het er zeker origineel uit, vooral ook het raampje in de PSU vind ik origineel!

Nu nog een vraag? Hoe heb je dat plexi daar vast gezet, bouten?

Alleen nog even een fanguard voor die bovenste fan inderdaad, niet heel veilig zo volgens mij :)
ja it met grote glimmende blingbling bouten vast, komt op de foto's niet zo goed over maar ziet er wel vet uit 8)
en fanguards heb ik er express niet ingedaan, beetje zonde want dan zie je dat licht minder goed, doe ik misschien nog wel als ik van die plastic guards ga halen.

en tijgermobiel---> die baybus is idd zelf gemaakt, is niet zo moeilijk moet aleen beetje (lees:veel) geduld hebben 8)7

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ixl85 schreef op 22 januari 2003 @ 16:56:
shibby raam :)
hoe duur is dt lazeren nou? :+ (ik weet het, je hebt gedremeld, maar met welke kop? wil ik ok ff weten)

heel mooi verder (owhja, waar haal je dat plexi vandaan?

edit
en dat ding met die ledjes :+
heet een baybus
met die met silicone versterkte slijpschijfjes (leuk zinnetje :+ ) gaat wel goed maar kosten 2 euro per stuk ;(
dus vooral niet ineens doorslijpen want dan slijten ze echt heel snel.

en da plexi komt bij een of ander lijp kluswinkeltje in de buurt vandaan.
maar kun je ok halen bij sommige bouwmarkten.

Verwijderd

Hele mooie mod! Wel een beetje weinig fans vindt je niet :+ :D

Die draak vindt ik echt supermooi uitgedremeld! Dat je de fans op een andere voeding hebt gedaan en dat je ze uit kan schakelen is mooi gedaan!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Wel zeer mooie mod!! _/-\o_
Kun je niet nog wat meer foto's maken? Van de voorkant dan. En misschien als het ff kan ook scherper. ;)

Verwijderd

hmm, waarom lijkt het alsof die zwarte verf een glans heeft???? dat vind ik zelf namelijk niet zo heel mooi, voor de rest vind ik het mooi gedaan, complimenten met het dremelen van de draak, en het blauwe licht vind ik best wel roelen :P

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
die draak is wel netjes gedaan :)

ik zou alleen nog wel ff fanguards over die fans zetten (volgens mij zitten die er nog niet op voor zover ik kan zien)

• steenz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09-2024
Zeer mooie mod!
Ik had niet alles zo gedaan (niet dat ik ooit een mod heb gemaakt hoor :D), maar die draak maakt het echt bijzonder/uniek. Goed werk ;)!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
sja ik heb alleen maar een brakke cam, zal van de week wel ff een goeie lenen.
dan zal ik wel f nieuwe foto's maken.

Verwijderd

Erg stoer dat je een design neemt die ik heb gemaakt man.. koplimenten

[rml][ DIY] Een paar Case Window ideen...[/rml]
site met window designs?

helaas heb ik een week geleden de deign van de picserver verwijdert...
maar niet getrurd.. als er nog mensen zijn die ze willen email maar dan stuur ik ze wel door......

:9~ :9~ :9~ :9~

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 16:58 ]

Pagina: 1