Zoals de topic titel al doet verraden, ben ik in het bezit van een Asus V8200 Geforce3 Deluxe, en nu is mijn probleem wanneer ik hogere resoluties als 1024x768 (dus bijv. 1280x1024) instel dat het beeld onzettend wazig is, en gewoon zeer aan je ogen doet.
Ik heb al verschijdene keren gelezen dat er op Geforce2 kaarten hiervoor een bepaalde Filter mod voor is, is dit er misschien ook voor deze kaart?
Ik heb me rot gezocht maar kon alleen of een geforce2 kaart vinden of andere geforce3 kaarten die er heel anders uitzagen dan mijn Asusje.
En kan de filtermod blijvende schade aanrichten mocht het misgaan?
Of zal ik er weinig van merken qua 2d kwaliteit?
Ter info, een matrox G400 geeft dus gigantisch scherp beeld dus aan me monitor legt het zeker niet Iiyama Vision Master Pro 413 1600x1200 @ 85Hertz.
Iemand misschien enig idee?
Ik heb al verschijdene keren gelezen dat er op Geforce2 kaarten hiervoor een bepaalde Filter mod voor is, is dit er misschien ook voor deze kaart?
Ik heb me rot gezocht maar kon alleen of een geforce2 kaart vinden of andere geforce3 kaarten die er heel anders uitzagen dan mijn Asusje.
En kan de filtermod blijvende schade aanrichten mocht het misgaan?
Of zal ik er weinig van merken qua 2d kwaliteit?
Ter info, een matrox G400 geeft dus gigantisch scherp beeld dus aan me monitor legt het zeker niet Iiyama Vision Master Pro 413 1600x1200 @ 85Hertz.
Iemand misschien enig idee?