Toon posts:

[Tony hawk pro skater 4] Ik vraag me af...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 2 stukjes die ik even niet voor mekaar krijg in het tweede level. Eerste stukje moet je 100.000 in 2 minuten bij mekaar zien te krijgen. Ik kom niet verder dan maximaal 70.000, tips? :)

Tweede stukje word iemand aangevallen door een haai op een brug. Nadat je meeuwen schijt in 1 keer achter mekaar van de railing hebt gereden. Nou hangt tie gast daar en moet je hem helpen. Je word automatisch neer gezet bij een steen die rechts en links vast zit aan touwen. Hoe krijg je die los? :Y)

Verwijderd

geen idee, ik heb THPs4 niet, maar meestal is iets los maken eroverheen grinden....

wat betreft die punten... misschien manual gebruiken tussendoor? (zodat je multiplier krijgt op je akties.. dus bijvoorbeeld:
- Ramp met truc, dan als je neer komt een manual doen, ergens overheen grinden, manual

enz enz... werkte in de voorgaande Thps ook heel goed om hoge scores te krijgen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 15:23:
Ik heb nu 2 stukjes die ik even niet voor mekaar krijg in het tweede level. Eerste stukje moet je 100.000 in 2 minuten bij mekaar zien te krijgen. Ik kom niet verder dan maximaal 70.000, tips? :)

Tweede stukje word iemand aangevallen door een haai op een brug. Nadat je meeuwen schijt in 1 keer achter mekaar van de railing hebt gereden. Nou hangt tie gast daar en moet je hem helpen. Je word automatisch neer gezet bij een steen die rechts en links vast zit aan touwen. Hoe krijg je die los? :Y)
Stel je specials zo in dat je ze makkelijk kan gebruiken
Ik gebruik zelf altijd boven/beneden + Grind (zelfde als manual) voor mijn grinds en flatland tricks
Gebruik je ook reverts :?
Dat maakt het wat makkelijker om punten te halen nadat je uit een ramp komt
O ja en in welk level is dit ? (heb het ff een tijdje niet meer gespeeld :X)

Welke level is dat met die haai want dat komt me niet echt bekend voor :?
Oooh ik weet het alweer :Y)
Grind over die touwen heen aan beide kanten dan schiet die bal los :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 16:40 ]

Verwijderd

Je kan mooie combo's maken door te grinden, dan via de grind naar een manual over te gaan en dan weer ergens verder grinden, of stunten etc. Zo kun je vrij makkelijk hoge scores halen, zolang je je evenwicht maar weet te houden. Als je nl. via een grind naar een manual overgaat wordt dit gezien als een doorlopende move.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 16:37:
[...]

Stel je specials zo in dat je ze makkelijk kan gebruiken
Ik gebruik zelf altijd boven/beneden + Grind (zelfde als manual) voor mijn grinds en flatland tricks
Gebruik je ook reverts :?
Dat maakt het wat makkelijker om punten te halen nadat je uit een ramp komt
O ja en in welk level is dit ? (heb het ff een tijdje niet meer gespeeld :X)

Welke level is dat met die haai want dat komt me niet echt bekend voor :?
Oooh ik weet het alweer :Y)
Grind over die touwen heen aan beide kanten dan schiet die bal los :)
Sorry voor de late reply maar het is gelukt. Dankje wel _/-\o_
Nu alleen nog die score te pakken zien te krijgen ;)

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Mensen... ik ben radeloos. Ik heb de hele game gebeat, maar ik loop vast op één lamlendig gapje.
Ik weet niet of er hier mensen aanwezig zijn die THPS4 al volledig uitgespeeld hebben, incl. de gaps?
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de "More Barges Fun" in Shipyard moet doen? Uit de Gap FAQs word ik niet veel wijzer. Heb zo ongeveer ieder plekje van de barges wel gehad nu...

Ik hoop ZO erg dat er hier iemand is die weet hoe die moet....

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

*schop* Heeft iemand het al gevonden misschien?
Pagina: 1