Toon posts:

Geluidskaart met 2 analoge uitgangen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een geluidskaart met 2 analoge uitgangen èèn (mini stereo jack) voor de speakertjes en èèn uitgang (b.v. 2 tulp stekkertjes) voor naar de versterker.
Zodat ik geen splitters nodig heb en dus zo min mogelijk signaal verlies optreed.

Verwijderd

waarom sluit je je speakers dan niet aan op de versterker?

dan is de ewx24/96 ideaal.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:04

BCC

Als dat bestaatm dan zit de splitter dus gewoon in de kaart.. lijkt me niet echt een oplossing voor je probleem.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 11:59

Tjark

DON'T PANIC

volgens mij overdreven.
heb nog nooit geluidskaarten gezien met op de kaart tulpaansluitingen (geen breakoutbox).
Je zal waarschijnlijk toch geen top of the bill geluidskaart hebben aangezien deze allemaal tegenwoordig 5.1 of meer hebben, dus er zal toch wel ruis uit je kaart komen.

Ik denk dat je het beste een splitter kun proberen en kijken of je nou _echt_ het verschil hoort. En anders dan maar 2 geluidskaarten in je pc als je zo alergisch bent voor verlies.

*insert signature here

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
je kan denk ik beter via de pre outs van je amp splitten

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
de vorige SB live had dat, de SB128 heeft het en zo zijn er nog tig :)

Gewoon ff een half uurtje specs doorbladeren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.