Klinkt stom maar ik heb nog nooit een xp processor unlocked weet dat het om l3 brug gaat maar niet precies hoe een wat kan ik wat meer info krijgen gaat niet zo zeer om welke brug met welke (ook handig ) kan ik ook opzoeken maar gaat me meer om waarmee hebben jullie het gedaan ??? lassen lijkt me niet zo'n goed idee
en ik wil iets wat ik snel ergens kan halen in een bouw markt bv.zou koper draatje goed zijn geleid namelijk ook ??? plz help me
kga zo een xp2000 halen (ja kweet het niet super snel maar boeie klok het wel over )
en wil die opznminst op 10 x 200 draaien vandaar
dus nog tips of hints gimme
/edit anders moet ik zo'n stom unlocked ding halen en dat is 1800+ maar daar wil ik nu na 2maanden vanaf (palamino ook nog
) dus enige voordeel zou zijn dat het een tbred is.
verder is er een tbred b xp2000+ nee toch pas vanaf xp2200+ en dat was nog een proefkonijn ook 2400+ was de eerste echt goede met tbred b toch ??? (of loop ik nog verder achter dan dat ik d8 )
kga zo een xp2000 halen (ja kweet het niet super snel maar boeie klok het wel over )
en wil die opznminst op 10 x 200 draaien vandaar
dus nog tips of hints gimme
/edit anders moet ik zo'n stom unlocked ding halen en dat is 1800+ maar daar wil ik nu na 2maanden vanaf (palamino ook nog
verder is er een tbred b xp2000+ nee toch pas vanaf xp2200+ en dat was nog een proefkonijn ook 2400+ was de eerste echt goede met tbred b toch ??? (of loop ik nog verder achter dan dat ik d8 )
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 15:25 ]