Nou toch iets raars.. Ik heb twee servers met één backup-unit. Elke nacht wil ik van de ene server alle data naar de andere server (met de b-unit) kopiëren, zodat deze het later kan backuppen. Hier heb ik een script voor gemaakt:
Deze batchjob geeft de map "backup" de "hidden"-attribute. Dat niet alleen, maar hij denkt ook dat het een systeemdirectory is!
Ik heb "backup" al vervangen door een andere naam, en ipv rmdir en mkdir, md en rd gebruikt. Reboot mag ook niet baten.
Het attrib-commando:
levert mij deze melding op:
Als ik vanaf de command één voor één de commando's uit de batchjob intik, gaat het wél goed.
Gezocht in de MSKB, op Google en in GoT, maar ik kan er niets over vinden... weet iemand wat hier aan de hand is?
code:
1
2
3
4
5
| net use z: \\backupserver\backupmapje mijnpwd /user:backupserver\mijnusername /persistent:no rmdir z:\backup /s /q mkdir z:\backup xcopy d:\ z:\backup\ /q /i /s /e /h /y /z net use z: /del |
Deze batchjob geeft de map "backup" de "hidden"-attribute. Dat niet alleen, maar hij denkt ook dat het een systeemdirectory is!
Ik heb "backup" al vervangen door een andere naam, en ipv rmdir en mkdir, md en rd gebruikt. Reboot mag ook niet baten.
Het attrib-commando:
code:
1
| attrib z:\backup -H |
levert mij deze melding op:
code:
1
| Not resetting system file - Z:\Backup |
Als ik vanaf de command één voor één de commando's uit de batchjob intik, gaat het wél goed.
Gezocht in de MSKB, op Google en in GoT, maar ik kan er niets over vinden... weet iemand wat hier aan de hand is?
[ Voor 7% gewijzigd door CmdrKeen op 22-01-2003 14:39 ]
Bloed, zweet & koffie