[winamp] Stem of klap control?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik lees altijd heel veel over comcontrol of IRcontrol voor winamp, en dat is allemaal heel handig. :)

Maar ik zoek al een tijdje een plugin of een programma waarmee ik dmv het klappen in m'n handen sneltoetsen kan bedienen. :)

Ik heb gezocht met google en helaas nix gevonden.

Ik heb al een tijd geleden voicecontrol programma's geprobeerd, maar dat is niet echt wat ik zoek. :)

Als iemand iets weet of andere ideeën of inbreng heeft, heel graag :) BvD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 14:30
Kun je niet toch voicecontrol koppelen aan bijv. alt-tab en de controls in winamp en het dan inspreken?
trouwens een leuk idee, ff proberen met de mic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlabakje90
  • Niet online
paknaald schreef op 22 januari 2003 @ 14:40:
Kun je niet toch voicecontrol koppelen aan bijv. alt-tab en de controls in winamp en het dan inspreken?
trouwens een leuk idee, ff proberen met de mic
Weet iemand dan misschien of je dan ook het geluid van een klap kan koppelen aan een commando?
Ik zal zo eens de voicecontrol software uit de kast trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 14:30
Welke voicecontrol gebruik je?
Heb net deze oude windows versie gevonden... maar die reageert ook op de tekst van de liedjes en kent slechts enkele windows commandos.... Ik kan u al wel "press enter" en "page up" :P
Voicex86

kerstdjax-at-hotmail.com

[ Voor 8% gewijzigd door paknaald op 22-01-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlabakje90
  • Niet online
paknaald schreef op 22 January 2003 @ 15:02:
Welke voicecontrol gebruik je?
Heb net deze oude windows versie gevonden... maar die reageert ook op de tekst van de liedjes en kent slechts enkele windows commandos.... Ik kan u al wel "press enter" en "page up" :P
Voicex86

kerstdjax-at-hotmail.com
Dankje :*) . Als dit niet goed werkt zal ik zo mijn blabla Natural Speaking eens uit de kast trekken :)

edit/
Hmm, klappen kan dus niet worden gebruikt als commande opgaaf, weet iemand misschien hoe dat wel mogelijk is? Of met welke software zoiets mogelijk is?

[ Voor 16% gewijzigd door Vlabakje90 op 22-01-2003 15:28 ]