Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Verwijderd
- slechte lichtomstandigheden: matige focus
- macro foto's (algemeen bekend)
Hier komt iets hips te staan
Ik kan altijd wel een paar lampen van 2000 wat erbij zetten maar dan moet ik weer met materiaal gaan slepen om mooie foto van een krukas te krijgenVerwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 17:18:
- slechte lichtomstandigheden: matige focus
Heeft iemand dan een macro foto? Dan kan ik alsnog kijken of de kwaliteit goed genoeg is. Mailadres kan je natuurlijk gewijs in mijn profiel vinden- macro foto's (algemeen bekend)
[ Voor 8% gewijzigd door Chevy454 op 22-01-2003 18:43 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
kwaliteit is geen punt, je komt er alleen niet zo dichtbij als andere camera's dat kunnen. Enkel met een lensconverter + extra macrolens.... dan kan je erg mooie resultaten behalenHeeft iemand dan een macro foto? Dan kan ik alsnog kijken of de kwaliteit goed genoeg is. Mailadres kan je natuurlijk gewijs in mijn profiel vinden
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 19:00 ]
De Olympus daarentegen vind ik qua uiterlijk al niet mooi. Maar ja, dat is persoonlijk.
Verwijderd
op de site van canon zie ik dat een accu erbij zit en ook de lader,3x optische en 2,5 digitale zoom
2 megapixel
het lijkt wel een soort aluminium look zoals ik op hun site kan zien,vraag me af wat verder het verschil in de scherpte en instelmogelikheden zijn tegenover de a40
Verwijderd
Hier staan wat foto's die ik genomen heb met mijn A40(ook macro's)Chevy454 schreef op 22 januari 2003 @ 18:30:...Heeft iemand dan een macro foto? Dan kan ik alsnog kijken of de kwaliteit goed genoeg is. Mailadres kan je natuurlijk gewijs in mijn profiel vinden
Das goed, dan gaat het de A40 worden. Nu nog even kijken waar ik hem kan kopen
Verwijderd
en dat is dus een groot probleemChevy454 schreef op 22 januari 2003 @ 20:26:
[...]
die A40 is nergens leverbaar...
nergens in belgie is ie leverbaar (al een lange tijd niet) de winkels zeggen: canon zelf heeft ze niet op dit moment
wat nu?
hoe zit het daarzo in nederland???
http://www.xs4all.nl/~horstman/munt.jpg
http://www.xs4all.nl/~horstman/munt_resize.jpg
Als ik zo naar de macro foto's kijk gemaakt met de a40, dan zien die er wel beter uit
[ Voor 14% gewijzigd door Access op 22-01-2003 21:27 ]
Verwijderd
Ik weet dat hij bij Dixons gewoon leverbaar is, zal ook wel bij ander winkels zo zijn.Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 21:01:...hoe zit het daarzo in nederland???
Ja maar ik bestel hem in Nederland, of ik ga em halen in Duitsland. Is maar 30 minuten rijden vanaf hierVerwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 21:01:
die A40 is nergens leverbaar...
nergens in belgie is ie leverbaar (al een lange tijd niet)
waarom de A40? De 330 is technisch vrijwel gelijk aan de A40, alleen een stuk kleiner, mooier en handiger. Handig oa door de lion accu die je er standaard bijkrijgt. Geen gedoe ni-cd batterijen die je alleen mag opladen als ze helemaal leeg zijn.Chevy454 schreef op 22 januari 2003 @ 20:26:
[...]
Hmm, NiCd? Waarom geen NiMH? Die hebben dat probleem niet. Camera's met penlites hebben juist voordelen t.o.v. camera's met de veel duurdere Li-Ion accu's: penlites kan je overal kopen en 4 oplaadbare AA's zijn vele malen goedkoper dan de accu's van Canon.j-w schreef op 22 januari 2003 @ 23:51:
[...]
waarom de A40? De 330 is technisch vrijwel gelijk aan de A40, alleen een stuk kleiner, mooier en handiger. Handig oa door de lion accu die je er standaard bijkrijgt. Geen gedoe ni-cd batterijen die je alleen mag opladen als ze helemaal leeg zijn.
Toch heb ik een S45 besteld, ook al heb ik ook een PowerBank Smart met 8 AA's
Mooier maakt me niks uit, het gaat me om het resultaat. Handiger, ach.. moeilijk kan ookj-w schreef op 22 January 2003 @ 23:51:
De 330 is technisch vrijwel gelijk aan de A40, alleen een stuk kleiner, mooier en handiger.
Het probleem met zo'n accu is dat wanneer ik op doortocht ben met de motor ik geen oplader kan meenemen (of ik moet met een 2de accu meenemen die ook leeg kan geraken). Gewone penlites (voor noodgevallen) kan je in ieder gat wel kopen.j-w schreef op 22 January 2003 @ 23:51:
Handig oa door de lion accu die je er standaard bijkrijgt.
Maar de A40 neem ik vooral vanwege het gebruik van gewone AA batterijen.