Pas geleden heb ik een KT4 ultra aangeschaft en heb daar een 2200+
op geprikt, werkt perfect (fsb 133 + MP op auto,aangezien de mp maar tot 12.5/13 gaat).. nu heb ik hem gisteren proberen te unlocken door 2 pinnetjes met elkaar te verbinden middels een draadje, geen probleem ,Alles weer terug gezet,computer aan.......
maar nu .... standaard geeft hij nu een snelheid van 733mhz aan,
(mp op auto) Dan met maximale MP 12.5/13 en een fsb van 133 geeft hij een snelheid van 2000+ (hoger kan ik dus niet, ook mijn fsb begeeft het na de 135, en dat nogwel met infineon geheugen)).. nieuwe bios ( 1.3)geinstalleerd,probleem blijft zich voordoen,waarom wilt de mp niet hoger dan 12.5/13? Is er een manier op de MP hoger te krijgen?
Ik heb al gezocht in de FAQ en de search, daar worden dus niet echt antwoord gegeven op deze vraag,
alvast bedankt..
maar nu .... standaard geeft hij nu een snelheid van 733mhz aan,
(mp op auto) Dan met maximale MP 12.5/13 en een fsb van 133 geeft hij een snelheid van 2000+ (hoger kan ik dus niet, ook mijn fsb begeeft het na de 135, en dat nogwel met infineon geheugen)).. nieuwe bios ( 1.3)geinstalleerd,probleem blijft zich voordoen,waarom wilt de mp niet hoger dan 12.5/13? Is er een manier op de MP hoger te krijgen?
Ik heb al gezocht in de FAQ en de search, daar worden dus niet echt antwoord gegeven op deze vraag,
alvast bedankt..