Toon posts:

2200+/kt4 ultra wilt niet overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Pas geleden heb ik een KT4 ultra aangeschaft en heb daar een 2200+ _/-\o_ op geprikt, werkt perfect (fsb 133 + MP op auto,aangezien de mp maar tot 12.5/13 gaat).. nu heb ik hem gisteren proberen te unlocken door 2 pinnetjes met elkaar te verbinden middels een draadje, geen probleem ,Alles weer terug gezet,computer aan.......

maar nu .... standaard geeft hij nu een snelheid van 733mhz aan,
(mp op auto) Dan met maximale MP 12.5/13 en een fsb van 133 geeft hij een snelheid van 2000+ (hoger kan ik dus niet, ook mijn fsb begeeft het na de 135, en dat nogwel met infineon geheugen)).. nieuwe bios ( 1.3)geinstalleerd,probleem blijft zich voordoen,waarom wilt de mp niet hoger dan 12.5/13? Is er een manier op de MP hoger te krijgen?

Ik heb al gezocht in de FAQ en de search, daar worden dus niet echt antwoord gegeven op deze vraag, :|

alvast bedankt..

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
PMG => DOC...

't gaat toch meer over overclocking :)

Verwijderd

Topicstarter
Twynn schreef op 22 januari 2003 @ 14:22:
PMG => DOC...

't gaat toch meer over overclocking :)
Sorry stond inderdaad in het verkeerde FORUM..... foutje bedankt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 14:43 ]

Verwijderd

Lees die FAQ nou eerst eens....dit zijn vragen die hier niet thuis horen...

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 00:34

FlotterPower

Boxy Brown

zoals nostra zegt
faq
en probeer de search eens

fora is trouwens meervoud van forum

I don't want no cake, I want me some pie!

Verwijderd

Topicstarter
:) lees...lees.... ik word er eerlijk gezegd nietzo wijs uit, (sorry) Heb de search al eens eerder gebruikt,meestal komen er hier en daar wel soortgelijke topics boven water, maar geven niet echt antwoord... :(

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:05

momania

iPhone 30! Bam!

Ik lees trouwens (na het zoeken met Google) dat de multiplier instelbaar moet zijn van 5x tot 16x op jouw bordje. Dus ik zou eens een BIOS update proberen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Hier staan bios updates. Het unlocken is iig goed gegaan, want hij boot met 5,5X (5,5 x 133 = 733Mhz).

Je memory moet ook op 133 draaien, daarna zal je fsb wel wat verder gaan dan 135 denk ik. Hoe het zit met onderteuning voor hogere MP's zal je zelf even uit moeten zoeken. :)

Aangezien je de bios al geflashed hebt geef ik je weinig kans op een MP hoger dan 12,5.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 15:47 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.