de DPC hitparade's die ik net geplaats heb

Pagina: 1
Acties:

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-05 10:08
hoi allemaal,

Ik had 't al op gathering gezegd, ben dit weekend wat aan 't perlen geweest en heb op basis van de totaallijst van 11 november en alle blokjes-submittes van alle members terug zitten rekenen naar onze dagelijke geliefde hitparade. Deze moet vrij accuraat zijn, alleen nieuwe/retirements/verlaten leden zullen niet helemaal kloppen. Maar dit geeft ieder geval een vrij goed beeld wat we gedaan hebben die week. Onno, bedankt voor 't lenen van je layout :)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Goed bezig geweest :)

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

We worden wel weer verwend momenteel, het ene draadje na het andere .....

Gelukkig is DNet momenteel weer lekker vlot, hopen dat we voorlopig weer normaal de stats krijgen ...

Thx. btw .... :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
mwa wat moet ik zeggen, de reden dat we een centrale statsposting (DPCH) hebben is dat er dan geen 300 dagelijkse hitparades en overzichtsstats op GoT komen die allemaal hetzelfde vertellen. Maar sommige van deze dagen waren nog niet gepost nee, omdat de totalen nog niet kloppen.

We spend our years as a tale that is told

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

Sorry, maar als ik jouw totalen doorreken kom ik zeker 2M blokjes te hoog uit uitgaande van het huidige DPC totaal.
Wel is het zo dat door het rejoinen van een aantal teams de stats tussen 2 en 10 nov iets hoger uit zal komen als in mijn staatjes, maar dat is tot op heden zeker geen 2M+
Uitgaande van de totaalstand van vandaag en eergisteren zijn er slechts zo'n 500K bijgekomen door joins.

* crisp houdt het bij zijn eigen stats... :)

Intentionally left blank

• Theswitch
Ik heb alle blokjes per member op 11 november gepakt die gesubmit zijn door de desbetreffende members en die allemaal opgeteld per dag. Als 't niet klopt, lijkt me dat distributed.net database nog nie helemaal op orde is. (helaas helaas)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het zou kunnen dat de totalen bij Dnet nog niet kloppen; dat zou heel jammer zijn, want 2M aan blokjes mislopen is niet leuk! :(
IMHO mis ik alleen nog 1 november in jouw rijtje....

Intentionally left blank

• Theswitch
Oh ja 1 nov.. Ik zal eventjes m'n perlscriptzooi er over heen laten lopen, 5 minuutjes wachten gok ik :)

• Theswitch
ok 1 nov is er nu ook bij..

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Toch goed werk hoor Theswitch!
Ik hoop dat het een beetje klopt, maar dan moeten we bij Dnet ff verhaal halen om die +/- 2M blokjes erbij te krijgen in het totaal! ;)

Intentionally left blank

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26
TheSwitch is goed bezig! :)
Maar je bent wel goed met Perl dus?
Ik wil namelijk al wat aanpassen in het huidige Perl-script maar ik kan niet met dat Perl omgaan. :( Zou jij mij willen helpen? Mail even naar Witlof
Alvast bedankt!

p.s. andere mensen met verstand van Perl mogen natuurlijk ook mailen ;)
Pagina: 1