Sinds ik overgegaan ben naar 512/128 kb/s naar 768/128 kb/s (Jaja, Mxstream/Xs4all) heb ik steeds het probleem dat ik op sommige servers met Counterstrike moet reconnecten.
Voorheen op mijn oude snelheid op mijn favo servers (Gamepoint/Xs4all/Demon en een Newbie trainer server) had ik hier geen last van reconnectie problemen.
Om het duidelijk te maken:
Ik log in op een van de favo servers. Maakt niet uit welke.
Na een ronde of 2 (wanneer ik dan dood ben en in spectator-mode), zit ik te kijken in de ogen van de enemy of wat dan ook.
Nadat de ronde afgelopen is, blijft de naam van degene, waar ik in spectatormode heen keek, hangen (bij het kopen van de wapens).
Dan vervolgens schokken de players overal met 2sec lag ertussen. Alsof ze 2 meter naar voren getransporteerd worden.
Na een tiental sec. is de verbinding verbroken.
Heeft iemand er hier ook last van? Zou het aan de snelheidsverhoging hebben gelegen?
Ik gebruik de laatste Half-life Update 1.05 en heb niks veranderd.
Een reinstall heeft niks geholpen.
Vaag.........
Voorheen op mijn oude snelheid op mijn favo servers (Gamepoint/Xs4all/Demon en een Newbie trainer server) had ik hier geen last van reconnectie problemen.
Om het duidelijk te maken:
Ik log in op een van de favo servers. Maakt niet uit welke.
Na een ronde of 2 (wanneer ik dan dood ben en in spectator-mode), zit ik te kijken in de ogen van de enemy of wat dan ook.
Nadat de ronde afgelopen is, blijft de naam van degene, waar ik in spectatormode heen keek, hangen (bij het kopen van de wapens).
Dan vervolgens schokken de players overal met 2sec lag ertussen. Alsof ze 2 meter naar voren getransporteerd worden.
Na een tiental sec. is de verbinding verbroken.
Heeft iemand er hier ook last van? Zou het aan de snelheidsverhoging hebben gelegen?
Ik gebruik de laatste Half-life Update 1.05 en heb niks veranderd.
Een reinstall heeft niks geholpen.
Vaag.........