Toon posts:

[CS] Reconnect probleem in Counterstrike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik overgegaan ben naar 512/128 kb/s naar 768/128 kb/s (Jaja, Mxstream/Xs4all) heb ik steeds het probleem dat ik op sommige servers met Counterstrike moet reconnecten.

Voorheen op mijn oude snelheid op mijn favo servers (Gamepoint/Xs4all/Demon en een Newbie trainer server) had ik hier geen last van reconnectie problemen.

Om het duidelijk te maken:

Ik log in op een van de favo servers. Maakt niet uit welke.

Na een ronde of 2 (wanneer ik dan dood ben en in spectator-mode), zit ik te kijken in de ogen van de enemy of wat dan ook.

Nadat de ronde afgelopen is, blijft de naam van degene, waar ik in spectatormode heen keek, hangen (bij het kopen van de wapens).

Dan vervolgens schokken de players overal met 2sec lag ertussen. Alsof ze 2 meter naar voren getransporteerd worden. 8)7

Na een tiental sec. is de verbinding verbroken. :(

Heeft iemand er hier ook last van? Zou het aan de snelheidsverhoging hebben gelegen?

Ik gebruik de laatste Half-life Update 1.05 en heb niks veranderd.
Een reinstall heeft niks geholpen.

Vaag......... :?

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Probeer eens andere servers te joinen.
www.strikerz.net of www.getfragged.nl

Verwijderd

Topicstarter
Thnx.. Zal ut vanavond eens proberen.

Verwijderd

Misschien ligt het aan je config, cl_updaterate "20" normaal. Ex_interp 1. Maar volgens mij heb jij niet aan je config gezeten. Ligt eerder aan je pc. :X

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb het vermoeden dat het aan mijn ADSL moet liggen, want de problemen begonnen pas nadat ik geupgraded was van 512 naar 768..........
Ik had niks veranderd aan mijn pc config of whatever.
Maar ik probeer andere servers, misschien waren die servers waar ik moest reconnecten wel verrot geworden.

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Volgens mij is dat adsl ik heb het zelf af en toe ook ;)

Verwijderd

Topicstarter
Had je dat probleem VOOR of NA de upgrade??
Dat moet je zelf eens afvragen of het daaraan ligt van de upgrade.

Ikzelf wil weleens weten hoe zoiets kan. Storing op de lijn, zou ik vermoeden??
Pagina: 1