foutmelding webpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:22
Hallo allemaal, ik hou het kort, maar ik heb een raar probleem.

Ik krijg de volgende foutmedling:

Warning: Failed opening '/usr/local/www/xxxxxxxxxxxx/index.html' for inclusion (include_path=''.:/usr/local/webmail/php:/usr/local/webmail/horde:/usr/local/webmail/horde-1.2.1'') in Unknown on line 0

usernaam heb ik anoniem gemaakt.

Wie weet waar dit aan ligt? Wat is de fout eigenlijk? Ik moet erbij zeggen dat ik echt niks snap van scripting maar mijn webmaster is met vakantie en ik moet mijn site weer online krijgen. Want op het moment opent hij dus niks terwijl wel alles gewoon op de root staat. En dezelfde pagina doet het wel op een andere locatie alleen daar heb ik niet voldoende ruimte :'(

Plz help me :)

Digital Media Junkie

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
euhm...lees de /14 FAQ, of bel je webmaster :P

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
P&W is bedoeld voor het zelf maken van software en de problemen die hierbij kunnen ontstaan. Dit is een configuratiefout van PHP / apache (waarom php oproepen bij een html?) en valt hier dus niet onder. Deze post had je dus ook beter in SA kunnen doen.

Ik denk alleen dat het beter is als je een nieuwe post maakt in SA volgens de daar geldende policy (geef oa aan wat je al geprobeerd hebt ed.) Dus lees de FAQ van SA even door en maak een nieuwe post nav de policy daar geldend.
Succes ermee :)

Dit topic is gesloten.