Toon posts:

UPC blijft rekeningen sturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb upc in november opgezegd.. eind december zou ik worden afgesloten.. is overigens niet gebeurd.
Wel is de borg voor de kabelmodem verrekend.. en dus in mindering gebracht..
Maar nu kreeg ik vandaag een rekening voor chello 01/01 - 31/01 voor die periode..
Terwijl ik wel een schriftelijke bevestiging van ze heb gehad dat het eind december afgelopen is met de chello aansluiting.
En nog steeds ontvang ik een rekening..
Ik heb die schriftelijke bevestiging hier.. dus ik heb bewijs lijkt me.
Wat kan ik hier nu aan doen

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Eens beginnen met bellen. Ik denk dat ze hun fout toegeven en dan alles terugdraaien dus de rekening intrekken.

En zeker de rekening niet betalen.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:11

Croga

The Unreasonable Man

Bellen zou ik, persoonlijk, niet doen. Als ze al een toezegging doen (als je er überhaupt door komt), kun je dat nooit bewijzen.
Gewoon een brief schrijven, uitleggen dat je echt niet gaat betalen. Als ze moeilijk doen, niks meer van je laten horen tot je een brief van de incasso krijgt, en dan nog een keer je verhaal doen. Als laatste optie: Gewoon lekker laten voor komen, en die bevestigingsbrief meenemen, geen rechter die je veroordeelt....

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:31
Briefje maken met uitleg, aangetekend opsturen en klaar

Of je reactie krijgt of niet, je hebt gereageerd. Verder niets betalen, laat de deurwaarder maar komen.

Je hebt dan a. bewijs van opzegging (had je al)
en b. Bewijs dat je hun op hun fout gewezen hebt.

verder na die 2e brief niets doen, lekker laten gaan ;)

Als deurwaarder komt: kopie opzegging geven + kopie verzendbewijs van je uitleg (daarom dus aantekenen!) en klaar...

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
DJSmiley schreef op 22 januari 2003 @ 11:54:
Briefje maken met uitleg, aangetekend opsturen en klaar

Of je reactie krijgt of niet, je hebt gereageerd. Verder niets betalen, laat de deurwaarder maar komen.

Je hebt dan a. bewijs van opzegging (had je al)
en b. Bewijs dat je hun op hun fout gewezen hebt.

verder na die 2e brief niets doen, lekker laten gaan ;)

Als deurwaarder komt: kopie opzegging geven + kopie verzendbewijs van je uitleg (daarom dus aantekenen!) en klaar...
faxen voldoet ook, alleen niet vergeten om een verzendbevestiging uit te printen van die fax en goed bewaren.... is nl. stuk goedkoper.
Of kom je er met de fax bij UPC ook niet doorheen ? ;)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Paar vraagjes:

1. Doet je aansluiting het dan nog wel? Zolang Chello in 't systeem staat betaal je er automatisch voor trouwens.

2. Is er wel een exacte afspraak gemaakt wanneer er een monteur zou komen of is er gewoon afgesproken dat je nog wordt gebeld?

Verwijderd

Topicstarter
GerbenW schreef op 22 January 2003 @ 14:10:
Paar vraagjes:

1. Doet je aansluiting het dan nog wel? Zolang Chello in 't systeem staat betaal je er automatisch voor trouwens.

2. Is er wel een exacte afspraak gemaakt wanneer er een monteur zou komen of is er gewoon afgesproken dat je nog wordt gebeld?
Ja die aansluiting doet het nog gewoon maar ik heb nu adsl dus gebruik ik het nooit..

Waarom zou chello dan nog in het systeem moeten staan, als ik een schriftelijke bevestiging heb gehad dat het afgesloten wordt. (en er stond zelfs in de brief dat het al gerealiseerd was !)

Waarvoor zou er een monteur moeten komen, voor die kabelmodem ? nee die breng ik zelf terug, maar het bedrag is al verrekend op de nota.
Pagina: 1