Ik hoorde net in een ander topic van Abbadon dat hij twee Leadtek GF4 kaarten onder handen had genomen, en hij vertelde mij de 2D kwaliteit van de kaarten onder de maat is. Nu heb ik eergisteren zo'n Leadtek A280LE TD (128 MB GF4 4200) besteld en vrees dus dat ik ook slechte 2D krijg. Ik weet dat Leadtek normaal juist bekend staat voor zijn superieure 2D filters en overklokbaarheid (dat 2e boeit me niet). Dus ik vind dit een beetje vreemd! Abbadon kon mij vertellen dat vooral de 2e uitgang slecht is, maar dat ook de primaire uitgang niet om naar huis te schrijven is.
In een review op tweakers heb ik gelezen dat de 2d van de kaarten wel goed zou zijn, en in een andere review, met 8 gf4 4200 kaarten kwam de A280 als beste uit de bus... Dus vreemd allemaal...
Ik wil dus weten of andere mensen ook slechte ervaringen hebben met deze kaarten.
In een review op tweakers heb ik gelezen dat de 2d van de kaarten wel goed zou zijn, en in een andere review, met 8 gf4 4200 kaarten kwam de A280 als beste uit de bus... Dus vreemd allemaal...
Ik wil dus weten of andere mensen ook slechte ervaringen hebben met deze kaarten.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?