Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds kort eigenaar van een Mpio DMG 128. Ik heb alleen 1 probleem.Ik heb een groot muziek bestand in stukken geknipt en deze op mijn mp3 speler gezet. Het originele groote muziek bestand was 128 Kbit van kwaliteit, maar als ik nu kijk op mijn Mp3 speler geeft hij aan dat 1 bestandje (van de 14) maar 40 Kbit is terwijl de andere wel goed zijn. Ook is dat bestandje opeen 21 minuten lang in plaats van 6 minuten. Op de computer is het bestandje wel gewoon 128 Kbit en 6 minuten lang.
Weet iemand misschien hoe dit komt. Ik heb de laatste firmware erop zitten (12.16)

Alvast bedankt

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Misschien zit er een foutje in de MP3. Laat m eens in in WinAmp en stel WinAmp in met MP3 Output (plugin voor nodig geloof ik)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 19:00
Misschien mist de header van de mp3 file?
Met welk programma heb je die grote file geknipt?

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Waarom heb je em eigenlijk geknipt? Dat is toch niet nodig?
Je kan beter met razorlame, of dergelijke, je mp3 laten converteren naar een ander bitrate, dan is het hele zooitje weer kleiner en past het op je 128MB.

[ Voor 57% gewijzigd door ReseT op 22-01-2003 16:35 ]

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb um geknipt omdat het een liveset is van 100 minuten achter, en ik hou ervan om te skippen tussen sommige stukjes (het is niet zo dat mijn mp3 speler vol is)
Ik heb um geknipt met Cool Mp3 Splitter 1.2