Verwijderd

Topicstarter
ik zit momenteel te twijfelen tussen een iPaq 3630 en een sony clie N770e.

ik kan ze voor dezelfde prijs van iemand overnemen.
alleen weet ik echt niet welke nou beter is.

ipaq heeft meer geheugen en is iets grafischer, clie is echter kleiner en heeft mp3 support.

help?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je zal toch echt zelf een keuze moeten maken,

vergelijk de 2 en beslis welke beter is in jou ogen :) lees revieuws etc. :)

suc6

[ Voor 10% gewijzigd door Maarten op 22-01-2003 10:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
reviews hebben het juist moeilijker gemaakt.
was eerst overtuigd van de sony, maar nu...

• Maarten
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 10:49:
reviews hebben het juist moeilijker gemaakt.
was eerst overtuigd van de sony, maar nu...
Ja, ik kan wel gaan zeggen, neem die neem die, maar ik hoef er niet mee rond te lopen ;)

je moet op je eigen denken afgaan, en denken wat zou ik willen en heb ik nodig,
:)

suc6 bij maken van je keuze

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
appels en peren.....

• Maarten
  • Niet online
ook dat, maar ja wij kunnen wel zeggen die compaq, maar maybe vind jij die niet cool oid :) dus...

• mlevd
  • Laatst online: 11-02-2025
Je zal eerst moeten bedenken wat je er precies mee wil doen. Als je hem gebruikt voor puur agenda en daarnaast niet al te veel poespas, zou ik voor de kleinere en handzamere clie gaan met palm os. Wil je echter de op sommige gebieden het meer uitgebreidere MS os gebruiken moet je lekker voor de Compaq gaan.

Verwijderd

Topicstarter
kan ik via ipaq ook mp3 afspelen met een hoofdtelefoon?
kan ik nergens vinden..

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 11:22:
kan ik via ipaq ook mp3 afspelen met een hoofdtelefoon?
kan ik nergens vinden..
Ja hoor , gaat prima.
Alleen heeft een 3630 maar 32 Mb ram , en daar gaan niet zoveel mp3tjes in.
Je wilt dan zeker wel een geheugenuitbreiding, maar een 3630 heeft
geen interne slots , dus dan moet je er een "sleeve" bij hebben.

Is wel een flexibele setup , zelf heb ik een ipaq met pcmcia sleeve en een
2 gb pcmcia harddisk, da's best veel mp3's :)
Of thuis met een wireless kaartje.......

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:14
Wat ik kan zeggen (als ex Palm Vx bezitter en huidige Ipaq 3870) is dat een Ipaq enorm groot/zwaar is, batterijen vreet en regelmatig vastloopt. De Palm had hier geen last van. Alleen daar was het weer een stuk moeilijker mee om bv. te internetten, kon je geen films op bekijken, etc.

Zoals iedereen het al zegt, waar wil je hem voor hebben.

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

RetepV

ALLES valt te repareren

Het geluid van de iPaq 3630 is ruk. Als het je om geluid gaat, kan de Clie alleen maar beter zijn. Daarbij moet je met de iPaq een sleeve gebruiken om genoeg geheugen voor MP3's te krijgen. En de iPaq's batterij gaat niet lang mee.

Ik heb zelf een iPaq 3630, en sinds de liefde op het eerste gezicht over is, heb ik er spijt van. En nu na 2 jaar is de batterij gewoon nog kapot ook! f1600,- heeft 'ie gekost!

Ik ken Sony als een bedrijf dat goed spul maakt, zij het een beetje duur :). Maar die Compaq 3630 is echt inferieure shit.

Alleen video's bekijken zal denk ik niet gaan op een Clie.

Macbook Pro

• u_nix_we_all
  • Niet online
RetepV schreef op 22 January 2003 @ 11:39:
Het geluid van de iPaq 3630 is ruk. Als het je om geluid gaat, kan de Clie alleen maar beter zijn. Daarbij moet je met de iPaq een sleeve gebruiken om genoeg geheugen voor MP3's te krijgen. En de iPaq's batterij gaat niet lang mee.

Ik heb zelf een iPaq 3630, en sinds de liefde op het eerste gezicht over is, heb ik er spijt van. En nu na 2 jaar is de batterij gewoon nog kapot ook! f1600,- heeft 'ie gekost!

Ik ken Sony als een bedrijf dat goed spul maakt, zij het een beetje duur :). Maar die Compaq 3630 is echt inferieure shit.

Alleen video's bekijken zal denk ik niet gaan op een Clie.
Ik vond de performance van PocketPC "ruk" op m'n ipaq , en dus van WMP ook,
sinds ik linux draai is dat over, en heb ik prima kwaliteit mp3 playback.

De sleeve die ik heb heeft een extra battery , ik kan meer dan 6 uur continue mp3's afspelen. De ipaq is wel wat lomp / zwaar , dat is waar.

Sony ken IK als een van de meest hypocriete bedrijven in de IT:
Aan de ene kant proberen zoveel mogelijk mp3 spelers , cd/rw en overige
computerapperatuur verkopen, met behulp van marketing technieken zoals
eigen standaarden, en aan de andere kant een platenmaatschappij hebben ,
die vrolijk de meest verschrikkelijke kopieerbeveiligingen erop gooien |:(

Overigens , die "inferieure shit" kan dus ZELF mp3tjes spelen , terwijl de sony
hiervoor een extra "module" heeft , zeg maar , je koopt een PDA en een aparte mp3 speler,alleen heeft Sony ervoor gezorgt dat je die niet los kunt gebruiken , en al zeker niet zonder bij hun een memory stick te kopen , en dan ook nog alleen als je CD niet door meneer Sony zelf daartegen beveiligd is........

Kortom , zo is er voor beide wel iets zeggen :)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Je moet de iPaq alleen kopen als je zeker weet dat je de extra mogelijkheden echt nodig hebt. In alle opzichten behalve 'speelgoed'-features als divx kijken en zo (waar je bovendien te weinig geheugen voor hebt) is een palmOS-based handheld beter. Ik heb zelf een iPaq 3760, maar vind 'm veel te lomp. Als ik zelf iets had mogen uitzoeken (gegeven paard...) was 't zeker een Palm of Clie geworden.

Zoef

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Heb hier een 3870 ipaq en die voeldoet perfect. Het geluid is absoluut niet "brak"....
Welke je kiest moet je helemaal zelf weten.. maar als je een Ipaq kiest zou ik niet voor de 36xx gaan maar 1 maatje hoger.... maar dat is natuurlijk persoonlijk..

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb zelf de 3630 gehad, prima apparaat hoor. Ik vond m ook snel werken, en het geluid is zeker wel goed. Nu heb ik een 3870 en die voldoet idd beter, maar valt waarschijnlijk buiten het budget van de topicstarter, omdat hij m 2e hands haalt

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 23:34
ik heb hierzo een clie (de 770) en ik kan niet anders zeggen dat ik er zeer gelukkig mee ben (sinds december 2001 in bezit), het ding kan alles wat een ipaq ook kan maar dan beter :p

belangrijkste voordelen tov de ipaq zijn volgens mij:

- klein, dus je neemt m overal mee naartoe in je zak
- doet lang met batterijen
- memorystick slot geintegreerd in het apparaat (ding gaat niet groter worden van extra geheugen)
- ontzettend goed scherm (beter dan ipaq imho)

Ook heel prettig is, dat als je een mp3 aan het luisteren bent, het apparaat in hold modus kan zetten, waardoor het scherm uitgaat en de mp3s ontzettend lang kunnen spelen.

dus ik zou voor de clie gaan, ding is klein, functioneel en mooi

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 21:10
Ik heb hier de Sony PEG-N770C/E,

Ik vind het een perfect ding, alleen het scherm zit helemaal onder de krasjes terwijl ik dat ding nooit heb aangeraakt zonder stylus. Als je deze zou willen kopen neem dan ook meteen wat van die beschermende dingen voor het scherm. [hoe ze ook mogen heten, het is gewoon een stuk sheet oid]

De mp3 speler die erin zit is ook goed, dmv de lock knop kun je het scherm uitschakelen zodat hij langer kan afspelen, ik heb nog nooit getest hoe lang het maximum is. Maar 2 keer een uur in de bus elke dag en intensief gebruik kan hij wel aan.

Je kunt ook mp3 luisteren en wat met avantgo [cached tweakers.net] spelen tegelijk.

Zeker met alle programma's die voor palmos te krijgen zijn is het de moeite waard om een sony pda te nemen, het hi-res scherm is ook welkom.

Mijn favouriete software:

Agendus, als vervanging voor de agenda, todo en contactpersonen, hi-res support
Silver, als vervanging voor de standaart gui, hi-res support
Beamware, handig beam prog voor files te beamen
iSilo, voor ebooks, hi-res support
Quickoffice, word en excel voor je pda, hi-res support
Wat games van astraware
Fontbucket, zit bij quickoffice, true type fonts voor je documenten.
Printboy, zodat ik gratis kan printen op school :)

Verder:
Ik heb totaal geen ervaring met de iPaq's of welke andere pocketpc pda dan ook...

Je moet gewoon voor je zelf een lijstje maken met dingen die je belangrijk vind voor je pda, bv. batterijgebruik, kwaliteit van het scherm, dat soort dingen. Zoek dan even op wat fora/reviews van die pda's naar deze dingen.

Ik heb een 64 mb memory stick erbij gekocht en een hardcover.
Als ik geen mp3 erop het dan is 12-15 mb gebruik door mijn apps [best veel.......]

[ Voor 7% gewijzigd door Falconey op 22-01-2003 15:40 . Reden: TYPO ]

• u_nix_we_all
  • Niet online
Dericteur schreef op 22 January 2003 @ 15:09:
ik heb hierzo een clie (de 770) en ik kan niet anders zeggen dat ik er zeer gelukkig mee ben (sinds december 2001 in bezit), het ding kan alles wat een ipaq ook kan maar dan beter :p
Alles ? Ook linux draaien ?
Ja , beetje flauw , maar WEL de reden dat ik een ipaq heb.
Overigens is dit NIET de reden dat ik GEEN Sony heb , zie een van mijn posts hierboven..... :)
Verder moet de topicstarter zelf maar uitmaken of hij je gelooft ,
maar denk even na , een 206 Mhz ipaq of een 66 (dacht ik) Mhz Clie,
welke zal bijvoorbeeld beter divx'jes afspelen ?

• kmf
  • Niet online

kmf

ik zal de 3630 nemen en wel om deze redenen:

Stofproblemen in LCD-schermpje.
Niet zo'n mooi schermpje als z'n broers.
Onstabiele OS (mits ze geen PPC2002 op hadden gepropt->NOG minder geheugenruimte)

Maar vooral:

problemen met accu. Als het 2ehands is, dan is de accu waarschijnlijk al uitgeleefd, en heb je een NOG mindere gebruiksduur dan de weinige accutijd van de 36xx series.

[ Voor 12% gewijzigd door kmf op 22-01-2003 17:05 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Mwa, iedereen verdedigd uiteraard eigen product en ik ga als voormalig N770c/e en huidig NX70v eigenaar hetzelfde doen :D

Je geheugen argument is makkelijk te verwerpen. De palm heeft misschien maar 8 MB, maar de progs zijn ook evenredig klein.
Het scherm van die Clie is van veel hogere kwaliteit.
dmv hold kan je +/- 11 uur mp3 luisteren. Na anderhalf jaar had ik zelfs nog geen problemen met de batt. Kzeg niet dat hij 100% hetzelfde gebleven zal zijn, maar dat heb ik nooit getest, de duur is altijd rond de 10-11 uur gebleven.

Op een PPC kan je alleen wel 'pc-spellen' spelen.
Ik speel op mijn palm uberhaubt geen spellen. Kheb alleen Day of the Tentacle eropstaan omdat je die PC game kan emuleren op de clie :)

palm is heerlijk klein, wat vooral fijn is als je hem (vaak) als mp3 speler gebruikt...past fatsoenlijk in binnenzak/broekzak

[ Voor 8% gewijzigd door Selachii op 23-01-2003 15:30 ]

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Zelf heb ik ook een clié t660C, nog nimmer een crash gekend.En gebruik hem voor wat mp3 wat files overentweer te sleuren,agenda/contactpersonen.

Ik denk dat een movietje ook moet gaan, en met de nieuwe memorystick kaartjes in aantocht ... :-)

Ipaq groot log,zwaar en duur voor minder dan palm

• Dericteur
u_nix_we_all schreef op 22 januari 2003 @ 16:24:
[...]

Alles ? Ook linux draaien ?
Ja , beetje flauw , maar WEL de reden dat ik een ipaq heb.
Overigens is dit NIET de reden dat ik GEEN Sony heb , zie een van mijn posts hierboven..... :)
Verder moet de topicstarter zelf maar uitmaken of hij je gelooft ,
maar denk even na , een 206 Mhz ipaq of een 66 (dacht ik) Mhz Clie,
welke zal bijvoorbeeld beter divx'jes afspelen ?
ik zou geen reden kunnen bedenken om het imho superieure palmOS te vervangen door linux, niettemin dacht ik dat er wel een project liep om dat voor elkaar te krijgen.

en over de MHz (clie is trouwens 33 mhz) die vergelijking gaat niet op, door totaal verschillende architectuur. Divx kan prima met clie, hoewel je ze eerst moet converteren naar het kinoma formaat.

Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat het palmOS superieur is aan het PPC systeem, maar het feit dat Palm met veel minder MHz genoegen neemt om snel en goed te functioneren dan het PPC, de programma's veel kleiner zijn dan PPC, de batterij veel langer meegaat dan PPC en tot slot, dat QuickWord (palm) meer functies heeft en beter compatible is met MS Word voor de Desktop dan de PPC oplossing....wil voor mij genoeg zeggen.

• deepep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2025
Cassiopeia.... :)

Ook een optie

...heb de 3630 en casio gehad...casio vond ik beter werken.

Doe je ding.

• S_E_B
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09-2015
Zelf zou ik voor de N770 gaan (got one too :) ). Voor mp3's is ie uitstekend, met afstandsbediening en je kan hem uitzetten tijdens het spelen(de muziek gaat dan nog wel door ;) ) op deze manier kan je wel 15 - 20 uur (misschien wel meer, maar hij gaat gewoon elke dag in de craddle) mp3's luisteren, no way dat je dat haalt met een Ipaq of ander Pocket PC. Voor derest zijn er naar mijn mening veel meer programmatje's te vinden voor PalmOS. Ik zou niet weten wat een PocketPC meer kan dan mijn kleine handige zuinige Palm (behalve DivX kijken zonder het om te zetten). Het enige nadeel is het armzalige beschermhoesje dat je krijgt, dus koop er gelijk een goeie case bij :) Als je nog specifieke vragen over de N770 hebt kan je me wel ff mailen hoor. Zie profile voor het adres.

suc6 met je keuze

Verwijderd

ik heb zelf de 3630 gehad
Prima aperaat
Geen slecht geluid hoor hier moet je gewoon een rom update voor doen dan is het over .
En vastlopers heb je idd soms maar het aperaat is tot veel meer instaat dan een palm omdat hij vaak meer geheugen heeft en sneller is .

Het scherm
Het scherm van de (aller nieuwste ) sony is beter dan die van de nieuwste ppc maar een die net iets ouder is heeft all een veel lagere resolutie.
Ook is het scherm van de ppc een stuk groter wat een stuk beter is voor divx en natuurlijk voor gewoone huis tuin en keuken toepasingen.

uitbreiding
Als je denkt dat er alleenmaar ipaqs bestaan heb je het mis !
Er zijn nog veeel meer ppc's
Ik zelf heb nu de LOOX dit is een ppc met een sd slot en een cf slot en bluetooth EN hij is 400 mhz
En hij is enorm klein en kan hem zo in je binenzak doen als je wilt
hij weegt trouwens 175 gram voor de mieren neukers ;)

Accu
de accu van de 3630 is idd bar slecht
Maar als je je palm dag en nacht op de oplader laat word hij ook slecht , dit is vaak het probleem van de gebruikers .
Ze snappen niet dat het slecht is voor een accu om overladen te raken
Maar het is ook zo dat idd de accu van de 3630 zoizo all slecht is en dat een ppc natuurlijk meer stroom vraagt maar je krijgt er dan ook wat voor terug .

Bediening
Ooit wel eens grafiti gebruikt ?
Ik wel ik kon leuk opnieuw alle letters leeren omdat ze niet werkte op mn palm
me ppc kan daar stukken beter mee overweg je heb trouwens ook programma's die werken zoals T9 van je gsm zodat je nog sneller kunt typen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 00:18:
Bediening
Ooit wel eens grafiti gebruikt ?
Ik wel ik kon leuk opnieuw alle letters leeren omdat ze niet werkte op mn palm
me ppc kan daar stukken beter mee overweg je heb trouwens ook programma's die werken zoals T9 van je gsm zodat je nog sneller kunt typen.
Er zijn heel veel alternatieven voor Graffiti, waarvan veel gratis. Graffiti in het PalmOS wordt binnenkort vervangen door Jot, dat ook normaal handschrift kan herkennnen. Die T9 achtige toepassingen zijn er ook voor de Palm.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ik vind Graffiti trouwens superrlx. Had het binnen half uurtje onder de knie

...gamen blijft leuk...

• u_nix_we_all
  • Niet online
Dericteur schreef op 26 januari 2003 @ 03:27:
[...]

ik zou geen reden kunnen bedenken om het imho superieure palmOS te vervangen door linux, niettemin dacht ik dat er wel een project liep om dat voor elkaar te krijgen.
Sommige mensen vinden dat gewoon leuk , zoiets schijnt onder tweakers
wel vaker voor te komen. :)
Bovendien hebben we het hier over het vervangen van PPC2002 door linux
wat natuurlijk nog veel beter is.
en over de MHz (clie is trouwens 33 mhz) die vergelijking gaat niet op, door totaal verschillende architectuur. Divx kan prima met clie, hoewel je ze eerst moet converteren naar het kinoma formaat.
Ik lees "hij kan het wel , maar eerst moet je pc het filmpje
converteren , want hij kan geen divx" :)
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat het palmOS superieur is aan het PPC systeem, maar het feit dat Palm met veel minder MHz genoegen neemt om snel en goed te functioneren dan het PPC, de programma's veel kleiner zijn dan PPC, de batterij veel langer meegaat dan PPC en tot slot, dat QuickWord (palm) meer functies heeft en beter compatible is met MS Word voor de Desktop dan de PPC oplossing....wil voor mij genoeg zeggen.
Ik wil helemaal niet in termen van inferieur/superieur denken/praten.
Feit is , dat de 2 verschillende architecturen beide hun voor en nadelen
hebben.

• Dericteur
maar nu weer terug tussen 3630 en 770.....beetje oneerlijke vergelijking denk ik ook, in het voordeel van de clie.

dus de keus moet niet zo moeilijk te maken zijn als ze hetzelfde moeten kosten. Doorslaggevend voor voor mij zou de uitbreidbaarheid zijn van het geheugen, in de clie prik je de memorystick er zo in en bij de 3630 moet je met een hele sleeve rondlopen, wat natuurlijk niet echt de bedoeling is van een handheld imho.

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-03 21:13
Ik heb een Ipaq 3870 EN een Sony Clie T625.... en guess what.. die sony is 10x relaxer! Sjezus wat een onwijs log, irritant kutapparaat is die ipaq zeg. Pocket pc os loopt veels te vaak vast, opstarten van proggies duurt errug lang, en voor palmos is veel meer software te vinden (zelfs veel freeware).

Mensen geilen vaak op geheugen en mhz-en. Dan moet je een ipaq nemen.... maar mijn ipaq op 206 mhz voelt stukken trager aan dan mijn clie op 33 mhz. Ook kan ik in de 16 mb intern geheugen van mijn clie veeeeeeel meer proggies kwijt dan in de 64 mb van de ipaq.

Ipaq gebruik ik eigenlijk alleen voor navigatie icm GPS en Tom Tom Navigator software. Eerlijk is eerlijk, dit werkt wel als een trein, en ik kan iedereen die een betaalbaar navigatiesysteem wil in de auto dit aanraden.

Maar waar een pda voor bedoelt is (mail ophalen, agenda, contact list, to do, enz enz.) is een pda based op palm os toch wel een betere keuze imho!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sjah, als je echt een PDA wilt wat je wel aan hebt (zowel voor agenda en andere serieuze zaken als voor entertainment) zou ik toch voor die Clie gaan. Maarja ook ik ben een die-hard PalmOS fanaat.
Het vooroordeel dat een PocketPC meer multimedia zou kunnen is echt onzin, Sony heeft het PalmOS weer helemaal terug in de race geplaatst met o.a. hoge-resoultie kleurenschermen in kleine energiezuinige apparaatjes. Een Pocket LOOX past dan wel in je binnenzak, een Clie gaat zonder problemen in een borstzakje (zonder vervelend zwaar te zijn).

En nogmaals: Met een Palm kun je ook gewoon filmpjes kijken. Dat je ze eerst moet converteren zie ik eerder als een voordeel dan een nadeel. Als je scherm slechts 320x320 is heeft het geen zin om een film van 700x400 oid daar op te gaan kijken. Door ze eerst even te converteren worden de bestanden een stuk kleiner waardoor je dus meer mee kunt nemen.

Achja zo kan ik wel uren doorgaan over waarom ik de Clie zou nemen ;) Maarja uiteindelijk moet je het zelf beslissen, er zijn ook genoeg mensen die zweren bij de PocketPC.

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:21

kimjansen

Nu ff niks...

Ik heb zelf een Clie SJ30 en die bevalt mij uitstekend. M'n oom heeft een NR70V en ook die vind ik (en hij natuurlijk) super werken. Ik heb op m'n werk een tijdje mogen spelen met een nieuwe iPaq 3970 en 3950 (in princiepe gelijke PPC's), maar dat viel me ZO zwaar tegen... De Palm gebaseerde handheld is echt geperfectioneerd op agenda en programma gebied. Programma's zijn superklein op de Palm (zelfs een kaart van een regio op straatniveau is maar enkele honderden kilobytes groot) en crashen veel minder dan de PockePC varianten. De bediening van de PPC is omslachtig en de iPaq opzich is een groot/zwaar gevaarte. De Sony heeft ook een hogere resolutie beeldscherm, de iPaq heeft daarentegen een lagere resolutie scherm EN een groter scherm (blokkerig).

Wat ik ook als achterlijk heb ervaren is het niet kunnen vervangen van iPaq de accu (iig van de 3970 en 3950), de Sony's kunnen volgens mij allemaal vervangen worden wat na 2 jaar toch echt nodig is (door de opbouw van LithIon/LithPol?NiMh accu's).

Ook als je ziet wat die 400MHz iPaq zogezegd méér kan dan een 33MHz (of 66MHz) Clie dan schieten de tranen uit je hol, nee dit is echt alleen nuttig bij grote/zware films en als je veel spelletjes wilt spelen.

EDIT

Hier wat reviews

http://www.the-gadgeteer.com/sony-n760c-review.html (Amerikaanse 770C)

http://www.the-gadgeteer.com/ipaq-review.html (niet de goede iPaq maar toch)

EDIT

[ Voor 9% gewijzigd door kimjansen op 27-01-2003 18:21 . Reden: Reviews geplakt ]

Speed kills, but beauty lives forever...

Pagina: 1