Ik heb hier de Sony PEG-N770C/E,
Ik vind het een perfect ding, alleen het scherm zit helemaal onder de krasjes terwijl ik dat ding nooit heb aangeraakt zonder stylus. Als je deze zou willen kopen neem dan ook meteen wat van die beschermende dingen voor het scherm. [hoe ze ook mogen heten, het is gewoon een stuk sheet oid]
De mp3 speler die erin zit is ook goed, dmv de lock knop kun je het scherm uitschakelen zodat hij langer kan afspelen, ik heb nog nooit getest hoe lang het maximum is. Maar 2 keer een uur in de bus elke dag en intensief gebruik kan hij wel aan.
Je kunt ook mp3 luisteren en wat met avantgo [cached tweakers.net] spelen tegelijk.
Zeker met alle programma's die voor palmos te krijgen zijn is het de moeite waard om een sony pda te nemen, het hi-res scherm is ook welkom.
Mijn favouriete software:
Agendus, als vervanging voor de agenda, todo en contactpersonen, hi-res support
Silver, als vervanging voor de standaart gui, hi-res support
Beamware, handig beam prog voor files te beamen
iSilo, voor ebooks, hi-res support
Quickoffice, word en excel voor je pda, hi-res support
Wat games van astraware
Fontbucket, zit bij quickoffice, true type fonts voor je documenten.
Printboy, zodat ik gratis kan printen op school
Verder:
Ik heb totaal geen ervaring met de iPaq's of welke andere pocketpc pda dan ook...
Je moet gewoon voor je zelf een lijstje maken met dingen die je belangrijk vind voor je pda, bv. batterijgebruik, kwaliteit van het scherm, dat soort dingen. Zoek dan even op wat fora/reviews van die pda's naar deze dingen.
Ik heb een 64 mb memory stick erbij gekocht en een hardcover.
Als ik geen mp3 erop het dan is 12-15 mb gebruik door mijn apps [best veel.......]
[
Voor 7% gewijzigd door
Falconey op 22-01-2003 15:40
. Reden: TYPO ]