Wie o wie heeft er een manual of verstand van de VOX Supreme novo 6, hij staat hier namelijk al meer een jaar werkloos te zijn en we kunnen de extra lijntjes wel gebruiken. Alle hulp is zeer welkom!
Verwijderd
Heb op mijn werk wel een handleiding liggen van een groter broertje ervan als ik me niet vergis, kan daar wel wat dingen in opzoeken als het hetzelfde werkt?
Ik heb even voor je gezocht, maar ik heb geen handleiding gevonden. Wel meerdere mensen die er ook naar opzoek waren, maar daar heb je denk ik weinig aan.
Wat ik zou doen is een mailtje aan de fabrikant, misschien kan je een handleiding (die nog in een oude stoffige kast ligt) laten opsturen tegen een kleine vergoeding. Wat je ook nog zou kunnen proberen is om op Kazaa te zoeken, misschien dat daar iemand een pdf'je geshared heeft staan.
Wat ik zou doen is een mailtje aan de fabrikant, misschien kan je een handleiding (die nog in een oude stoffige kast ligt) laten opsturen tegen een kleine vergoeding. Wat je ook nog zou kunnen proberen is om op Kazaa te zoeken, misschien dat daar iemand een pdf'je geshared heeft staan.
Verwijderd
Dat zijn handleidingen voor (systeem-) toestellen die je op de centrale kunt aansluiten.
Info over het programmeren van de centrale staat in de handleiding van de centrale, misschien dat ze die om misbruik te voorkomen niet op internet zetten.
Info over het programmeren van de centrale staat in de handleiding van de centrale, misschien dat ze die om misbruik te voorkomen niet op internet zetten.
Is het mogelijk om de centrale volledig te programmeren met een toestel, of moet je daadwerkelijk aan de gang met software via de ser. poort?
Verwijderd
Uit mijn hoofd: met een systeemtoestel kun je alles programmeren op het hoogste niveau dat je als klant hebt (admin ofzo). Er zit nog een hogere toegangslaag op, maar daar kun je als het klopt sowieso niet bij, omdat KPN die code niet uitgeeft, maar als het klopt hoef je daar ook niet bij. Of je daar alles in kan fixen vanaf een toestel weet ik niet zeker.
[edit] Systeemtoestel, als in een van die uitgebreide systeemtoestellen met display en al de zooi erbij, tenminste, dat is volgens mij de enige die een volledig config menu heeft.
[edit] Systeemtoestel, als in een van die uitgebreide systeemtoestellen met display en al de zooi erbij, tenminste, dat is volgens mij de enige die een volledig config menu heeft.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 11:14 ]
Ahhh, mokay dan zal ik even opzoek moeten naar iemand die een systeemtoestel heeft om dat ding te programmeren.
Verwijderd
Je kan de centrale programeren vanaf een bedieningstoestel D344/D354 dit moet dan voor de installatie instellingen gebeuren met het installatie password. Is wel belangrijk aangezien je hier je eigen nummers in moet programeren.
Ik werk zelf met deze centrale's en anderre alcatel centrale's installatie en service dus elke vraag kan en mag je me stellen.
Passworden enzo geef ik niet maar kun je hier alcatel4200 http://www.phonejack.com/phpBB2/index.php wel ergens vinden
Eventueel kan als er een ISDN lijn op zit de centrale op afstand geprogrameerd worden..
Verder vind je hier wat docs http://www.telex.spb.ru/a4200.html mischien helpt het om zo via een toestel de programeringen uit te voeren.
Iemand langsturen kan uiteraard ook
Ik werk zelf met deze centrale's en anderre alcatel centrale's installatie en service dus elke vraag kan en mag je me stellen.
Passworden enzo geef ik niet maar kun je hier alcatel4200 http://www.phonejack.com/phpBB2/index.php wel ergens vinden
Eventueel kan als er een ISDN lijn op zit de centrale op afstand geprogrameerd worden..
Verder vind je hier wat docs http://www.telex.spb.ru/a4200.html mischien helpt het om zo via een toestel de programeringen uit te voeren.
Iemand langsturen kan uiteraard ook
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 19:12 ]
Verwijderd
Wij hebben de Vox Novo 10 hangen
Programmeren doen wij middels een D352 met V.24 modem module op een PC aangesloten
met bijbehorende PC-MMC software. Tevens kunnen dingen gewijzigd worden middels de D344 die we ook hebben. Ga op dit toestel naar System>Admin. Standaard password is 1987.
Programmeren doen wij middels een D352 met V.24 modem module op een PC aangesloten
met bijbehorende PC-MMC software. Tevens kunnen dingen gewijzigd worden middels de D344 die we ook hebben. Ga op dit toestel naar System>Admin. Standaard password is 1987.
Verwijderd
Tja er zijn natuurlijk altijd mensen die niet zo esthetisch te werk gaan, en gewoon passwords afgeven.
Zouden ze ook zo slordig omgaan met hun eigen inloggegevens van de PC?
Ik installeer en configureer ook Novo systemen zowel vanaf remote als ter plaatse bij de klant.
Kan je bij deze ook wel vertellen dat het geen sinecure is om zoiets met het toestel te doen....
Een Pcmmc tool zou je hierbij een stuk verder helpen.
Verder heb je 3 authorisatie lagen in de novo: installeerder/administrator/gebruiker
elk heeft zijn eigen passwoord.
CheS is -net zoals ik- gebaat bij het NIET afstaan van een password aan derden.
Maar ik ben net zoals hij ook bereid om via deze weg vragen te beantwoorden.
suc6!
Ik installeer en configureer ook Novo systemen zowel vanaf remote als ter plaatse bij de klant.
Kan je bij deze ook wel vertellen dat het geen sinecure is om zoiets met het toestel te doen....
Verder heb je 3 authorisatie lagen in de novo: installeerder/administrator/gebruiker
suc6!
Is dat omdat jullie zelf de default-passwords bij jullie klanten niet wijzigen? Vind ik eigenlijk ook niet zo handig?..Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:07:
Tja er zijn natuurlijk altijd mensen die niet zo esthetisch te werk gaan, en gewoon passwords afgeven.
suc6!
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Heren... letten we even op de datum?
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
Ja, ik weet dat het een oudere post is, maar op deze manier word er natuurlijk wel weer wat leven in geblazen....
[quote]
Is dat omdat jullie zelf de default-passwords bij jullie klanten niet wijzigen? Vind ik eigenlijk ook niet zo handig?..
[/qoute]
Wij wijzigen de passwords wel , indien nodig.
Al is het alleen al om ervoor te zorgen dat KPN er na overname geen "misbruik" van gaat maken.
Maar indien de klant het verzoekt zijn wij verplicht om de passwords weer terug te zetten.
KPN wijzigt de passwords echter nooit, waardoor ze het de concurrentie wel heel erg makkelijk maken....
[quote]
Is dat omdat jullie zelf de default-passwords bij jullie klanten niet wijzigen? Vind ik eigenlijk ook niet zo handig?..
[/qoute]
Wij wijzigen de passwords wel , indien nodig.
Al is het alleen al om ervoor te zorgen dat KPN er na overname geen "misbruik" van gaat maken.
Maar indien de klant het verzoekt zijn wij verplicht om de passwords weer terug te zetten.
KPN wijzigt de passwords echter nooit, waardoor ze het de concurrentie wel heel erg makkelijk maken....
Pagina: 1