Na gister mijn nieuwe chaintech mobo te hebben geassembleerd in mijn systeem, en daarna met wat moeite Windows 2k erop geinstaleerd te hebben kwamen wat vraagjes bij mij op.
Ik heb gezocht met de search, en met google, maar niks dat ik kon vinden.
Kan ik die Raid controller niet uitschakelen. Normaal kon dat wel in de Bios, maar daar vind ik alleen de normale IDE controller terug.
En als ik hem zou kunnen uitschakelen zal mijn S-ATA ook wel uitgeschakeld zijn he?
Ik zit met het probleem dat ik op dit moment 6 normale IDE hardeschijven heb en 2 CD/DVD roms.
Ik heb nog een IDE controller liggen, maar die werkt alleen als ik 1 IDE kanaal uitschakel. Dit is dus helemaal niet de bedoeling. Het is BTW een HPT366 controller.. weet niet of iemand nog eentje weet die wel samen kan ...
Ik zal toch mijn HDD's kwijt moeten
En anders zit er niks anders op dan S-ATA HDD's te kopen
Ze zijn heelhaas nog maar van een merk verkrijgbaar, met een max capaciteit van 120GB.
En dan kan ik er nog maar 2 van kwijt aangezien er maar een per kabel gaat.
Iemand met nog een oplossing??
ohja.. De Sleutelhanger had ik al in een ander topic gelezen, vind het maar fraai..
Maar 1 Edit per bericht
Dan maar zo..
Als ik mijn DigiDoc wil opstarten krijg ik de melding:
Error: Can't load MemAcc.vxd or MemAcc.sys
Hoe verhelp ik dit?
Heb hem al opnieuw geinstaleerd
Ik heb gezocht met de search, en met google, maar niks dat ik kon vinden.
Kan ik die Raid controller niet uitschakelen. Normaal kon dat wel in de Bios, maar daar vind ik alleen de normale IDE controller terug.
En als ik hem zou kunnen uitschakelen zal mijn S-ATA ook wel uitgeschakeld zijn he?
Ik zit met het probleem dat ik op dit moment 6 normale IDE hardeschijven heb en 2 CD/DVD roms.
Ik heb nog een IDE controller liggen, maar die werkt alleen als ik 1 IDE kanaal uitschakel. Dit is dus helemaal niet de bedoeling. Het is BTW een HPT366 controller.. weet niet of iemand nog eentje weet die wel samen kan ...
Ik zal toch mijn HDD's kwijt moeten
En anders zit er niks anders op dan S-ATA HDD's te kopen
En dan kan ik er nog maar 2 van kwijt aangezien er maar een per kabel gaat.
Iemand met nog een oplossing??
ohja.. De Sleutelhanger had ik al in een ander topic gelezen, vind het maar fraai..
edit:
Mailtje van Parmie terug:
Hallo Anil,
Kun je mij je adres mailen, zodat ik je de sleutelhangers alsnog kan versturen.
Leuk!!!
Mailtje van Parmie terug:
Hallo Anil,
Kun je mij je adres mailen, zodat ik je de sleutelhangers alsnog kan versturen.
Leuk!!!
Maar 1 Edit per bericht
Dan maar zo..
Als ik mijn DigiDoc wil opstarten krijg ik de melding:
Error: Can't load MemAcc.vxd or MemAcc.sys
Hoe verhelp ik dit?
Heb hem al opnieuw geinstaleerd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 09:54 ]