Toon posts:

Dreamcast kaput :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn dreamcast doet het nie meer :( .. de garantie is inmiddels vervallen want hij is ouder dan een jaar.. heeft iemand een idee waar ik hem nog kan laten repareren??

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Kut voor je.....

Vraag ut aan de helpdesk van Sega zelf :?

Weet ut verder ook niet :)

Good, bad, I'm the guy with the gun!

Verwijderd

Hoe is ie dan stuk gegaan? Gevallen? "Gewoon" stuk?
Als het niet je eigen schuld is kun je gewoon terug naar de winkel om 't gratis te laten repareren. Garantie maakt niks uit...

Verwijderd

Topicstarter
de controllers deden het van het een op het andere moment niet meer..

Verwijderd

Dus gewoon terug naar de winkel gaan en eisen dat je 'n werkende terugkrijgt. Volgens 1 of andere wet maar het in dit geval niks uit hoe 't zit met de garantie enzo. Als je je papieren maar meeneemt.:)

Verwijderd

Topicstarter
tja.. ik heb de aankoopnota wel maar het feit is dat ik hem een maandje geleden van iemand anders heb gekocht en de winkel geloof ik in Arnhem zit en ik in Hengelooo woon :(

Verwijderd

Ik heb mijn playstation welleens laten vallen waardoor de controllers het ook niet meer deden. Ff opengeschroefd en wat bleek? Er zat een connector los. heb je m echt niet laten vallen ofsow? Draai m anders zelf ff open. Suc6

Verwijderd

Topicstarter
niet laten vallen .. zo ineens tijdens het spelen vielen dew controllers uit :(

Verwijderd

Topicstarter
aaaargghh..

heb hem dus opgestuurd naar de winkel.. (inmiddels een week geleden!) bel ik vandaag.. is dat ding er nog niet!! .. ptt gebeld: staat daar in de compu als afgeleverd! .. meteen maar aangifte gedaan van vermissing/diefstal.. :) :) kolere ptt..

Verwijderd

ZO zie je maar weer, altijd waardevole dingen versturen met garantie dat die aankoopt, anders pikt de ptt het voor je in.

[edit] kan de winkelier zelf ook zijn in dit geval..

Verwijderd

Op maandag 13 november 2000 10:47 schreef TiMBO het volgende:
mijn dreamcast doet het nie meer :( .. de garantie is inmiddels vervallen want hij is ouder dan een jaar.. heeft iemand een idee waar ik hem nog kan laten repareren??
wahaha!!!!!!!!!!!!!dat krijg je er nou van als je zo'n kut DC koopt!

Verwijderd

EUhm..meeste spel ontwikkelaars programmeren liever voor de DC dan de PS2, wat maakt dit de PS2 dan?

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 16:00
Emperor: beetje triest om zo te reageren..

geef dan een redenering waarom je het een shaiteding vindt?!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 november 2000 15:31 schreef Emperor het volgende:

[..]
wahaha!!!!!!!!!!!!!dat krijg je er nou van als je zo'n kut DC koopt!
Emperor: it's people like you that make me wanna :r

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
burps

HT-addict in spe

Verwijderd

TiMBO als ie niet meer te maken is en je wil er nog 1 dan heb ik misschien wel een leuke aanbieding voor jou :)

DC met 21 spellen en 2 controllers rumble pack en memory card voor een leuk prijsje
Pagina: 1