Ja jullie zullen wel denken daar gaan we weer, maar ik heb de FAQ gelezen en alle topic's tot een jaar terug.. dus ik verdien het om er weer over te beginnen
Naast heldere beelden op mijn tv scherm krijg ik vage strepen naar rechts.
Dit hinderd mij zo dat ik meer die strepen aan het volgen ben als het verhaal van de film.
Geen verschil tussen Nview & TV tool.
Ik heb alle kabels(stroom) van rand apparatuur losgerukt en tv antenne eruit, pc geaard , pc ongeaard, andere stroom groep , stekker omdraaien.
Dus alles is ontkoppeld op mijn tv, computer, lampen
en Coolkast na.
En nix, nakkes, nada .. geen enkel verschil.
Het enige wat mij nog rest is een dure svhs kabel, andere videokaart (met andere tv-chip) of een andere voeding.... klopt dat of zie ik iets over het hoofd ?
Dit is een illustratie van mij probleem:
cosa-nostra.ionichost.com/Untitled-1.jpg
Configuration:
GF2MX400 ch7007 tv chip
Bandbridge vl6605 5.0m (high performance 99.96% ofc cable) S-Video male to S-Video male.
Philips blackline S tv
Verwacht er niet veel van aangezien het gros niet aan zijn trekken komt.
Maar een reply van "dat heb ik ook" helpt al een beetje
Naast heldere beelden op mijn tv scherm krijg ik vage strepen naar rechts.
Dit hinderd mij zo dat ik meer die strepen aan het volgen ben als het verhaal van de film.
Geen verschil tussen Nview & TV tool.
Ik heb alle kabels(stroom) van rand apparatuur losgerukt en tv antenne eruit, pc geaard , pc ongeaard, andere stroom groep , stekker omdraaien.
Dus alles is ontkoppeld op mijn tv, computer, lampen
En nix, nakkes, nada .. geen enkel verschil.
Het enige wat mij nog rest is een dure svhs kabel, andere videokaart (met andere tv-chip) of een andere voeding.... klopt dat of zie ik iets over het hoofd ?
Dit is een illustratie van mij probleem:
cosa-nostra.ionichost.com/Untitled-1.jpg
Configuration:
GF2MX400 ch7007 tv chip
Bandbridge vl6605 5.0m (high performance 99.96% ofc cable) S-Video male to S-Video male.
Philips blackline S tv
Verwacht er niet veel van aangezien het gros niet aan zijn trekken komt.
Maar een reply van "dat heb ik ook" helpt al een beetje