Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Losse 200 watt voedingen die moeilijk doen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er twee uit hun kast gesloopt, van een p200 en p166, nu wil ik er 1 los fannetje op aansluiten. Dit omdat ik geen transformator wil kopen, want dit moet ook kunnen.

Aan die PSU's zit ook een power knoppie, indrukbaar *klik-klik*.

Maar eenmaal aangesloten aan een powercable in de stoppendoos, blijft ie maar 1 seconde draaien nadat ik met knopje contact maak.... dan sterft ie. Tot ik weer effe het knoppie indruk. Ook als ik de knoppies ontleed en de contactjes tegenelkaar hou, gaat ie maar 1 seconde draaien en houdt de PSU (incl haar fan, op met draaien).

Wazzup met deze hogere elektro die mij duister is? :(

Waarom kan ik niet gewoon iets koelen met een losse PSU met 1 8cm fannetjes derop (12 volt).

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Sommige PSUs schakelen uit als je ze niet belast op de +5 of +12, en 1 fannetje telt ook nog wel als onbelast.. Is veiligheidsfeature. Is een van de nadelen van het gebruiken van PC voedingen voor dingen waar ze totaal niet op berekend zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Chill :) quick reply , hmmmm dan toch maar een trafootje kopen morgen hehehe

Alleen in het moederbord en flop geplugd doet ie het idd wel :-)

Verwijderd

Losse (vermogens)weerstand of oude harddisk op aansluiten doet wonderen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 04:04:
Losse (vermogens)weerstand of oude harddisk op aansluiten doet wonderen...
Zelfs een HD is vaak niet genoeg...

Been there, Done that...

Een vermogen`s weerstand zal zeker wel werken. Of gewoon een CCFL kopen en die ook op die voeding hangen ;) Is dat nog niet genoeg, Gewoon nog 3 ccfl`s erbij... En dan eventueel ook een LCD... Altijd cool :D

Verwijderd

Topicstarter
Heheheh heren heren........ :-) voor 7 pleuroos zojuist een ac dc adaptertje gekocht met 6 standen en 8 stekkerverloopjes, capable tot 9 watt aan fannetjes :) easy!! en ongeveer 1 tiende van het gewicht en de maat van die psu..

Thanks anyway!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 16:33 ]

Pagina: 1