Toon posts:

Telkens Deze Computer aanklikken

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
telkens wanneer ik "verkenner" open moet ik 'deze computer" aanklikken om bij mijn schijven te komen. Hoe kan ik dit oplossen als dit mogelijk is??

Ik draai Win ME.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:35

Reptile209

- gers -

Verander je shortcut eens in c:\windows\explorer.exe /select,c:\,/e en vertel dan eens of dat is wat je bedoelt?!

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
hier stond niks...

tis gelukt!

thnx!

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 02:11 ]

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 21:01

Dommel

Professioneel Software Sloper

Maak er %SystemRoot%\explorer.exe /select,c:\,/e van en het werkt onder alle windows versies. Aanpassen van een snelkoppeling doe je d.m.v. rechtermuisklik op de desbetreffende snelkoppeling en dan de eigenschappen opvragen, vervolgens even zoeken naar Doel: %SystemRoot%\explorer.exe en er wat achter zetten :)

edit:
Laat dat doorgestreepte dan maar weg

[ Voor 10% gewijzigd door Dommel op 22-01-2003 02:14 ]

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Topicstarter
ieder geval bedankt voor je reply...

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:35

Reptile209

- gers -

ChristuS schreef op 22 January 2003 @ 02:13:
Maak er %SystemRoot%\explorer.exe /select,c:\,/e van en het werkt onder alle windows versies. Aanpassen van een snelkoppeling doe je d.m.v. rechtermuisklik op de desbetreffende snelkoppeling en dan de eigenschappen opvragen, vervolgens even zoeken naar Doel: %SystemRoot%\explorer.exe en er wat achter zetten :)

edit:
Laat dat doorgestreepte dan maar weg
Nee, de rest ook :). Het nu door mij doorgestreepte deel werkt nl niet op win'98 SE, dus daarvoor waarschijnlijk ook niet. Voor ME vrees ik het ergste ;)
Volgens mij bestaan %systeemvariabele% dingen pas vanaf NT en hoger.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
nee, systeemvariabele kan ook in WinME. Heb hier ook mijn Tempdir veranderd

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Opgelost.
Omdat dit topic niet voldoet aan Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 gaat het als nog dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.