[OC&E] LCD verkoop... te commercieël?

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Inmiddels loopt al een tijd de "actie" van Mail.Eve.

Tegenwoordig is het een online retailer geworden die de LCD's kant en klaar verkoopt. Modwarehouse.com heet de nieuwe site die grafisch-lcd.com is gaan vervangen, naast de grafische LCD's verkoopt de shop ook karakter LCD's en nog een keur aan andere producten....

Het IA is er vanaf! Het is commercieël geworden, vind ik persoonlijk. Nu moet ik zeggen dat ik 't eigenlijk al een tijdje zo vind, het is geen IA meer, hij koopt ze in en verkoopt ze met winst.

Toen de LCD's net in waren op GoT zijn verschillende users begonnen met het schrijven van software voor hun nieuwe aanwinsten.
Sommige users waren daar behoorlijk goed in! :)
Ik noem een BasieP, een Creepy, een Yarvieh, een Mr.ChronoM, een Dr.DNA en een Zotty, en niet te vergeten MaNDaRK.
Deze mensen hebben ervoor gezorgd dat er eigen software was voor de verschillende LCD's.
Natuurlijk een puike actie, nu wil 't echter dat een deel van de programmeurs het werk gewoon voor niets wil houden maar een ander deel wil er nu geld aan gaan verdienen, en commercieël worden, een eigen bedrijf oprichten speciaal daarvoor.

Ik noem PowerLCD, uitgegroeit tot een van de groteren, LiquidMP3 van Zotty zit 'm op de hielen maar, PowerLCD doet nog 't meeste.
Bij de versie 2.0 wil Mr.ChronoM € 20,- voor vangen. Op zich niet zo verkeerd, het is tenslotte zijn eigen keuze, en hij mag met zijn progsels doen wat ie wil vind ik.
Maar het gaat wel ten strijd met de spelregels die in OC&E gesteld zijn, net als de "IA" van Mail.Eve.

Ik weet niet hoe 't zit met Accouse en Phreak, maar ik zet er momenteel zo mijn vraagtekens bij wat de bedoelingen allemaal zijn, ik weet niet of dit impact heeft op de algemene sfeer binnen OC&E, het is eigenlijk allemaal te commerciël.
Er zijn software discussies die binnen OC&E plaats vinden die daar eigenlijk weer wel maar ook weer niet horen. Dingen worden commercieël verkocht wat weer wel en weer niet mag.

Zoals al eens eerder gezegd liep het de spuigaten uit met de IA's, maar zoals 't nu gaat weet ik 't ook niet meer of 't helemaal zo de bedoeling is!

Ik open dit maar in LA, omdat 't in SeM of OC&E zelf niet toepasselijk is.

Ik voorspel een pittige discussie binnen OC&E en de tekenen daarvan zijn al begonnen lees BasieP's reply binnen de IA topic van Mail.Eve maar eens en zie de reply van Mr.ChronoM daar tussen eens.

Nog maals ik weet niet of er al over gepraat is door de crew maar 't baart mij zorgen...

edit:

Ik zie net in 't topic dat er al vragen gesteld zijn aan Mail.Eve (had 't even niet gezien sorry!)

Maar toch wil ik vragen om dit topic niet te trashen of te sluiten, ik wil wel graag meningen zien van de crew, misschien kunnen we samen meedenken aan oplossing of dergelijk problematiek voorkomen!

[ Voor 13% gewijzigd door zwahiel op 22-01-2003 01:23 . Reden: Crew had al lichtelijk gereageerd! ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op dit moment wordt er inderdaad door ons gekeken naar een aantal uit de voegen gegroeide inkoopacties en die van mail.eve hoort daar ook bij. Ook zijn we weer aan het kijken hoe we het aantal inkoopacties wat terug kunnen dringen; de laatste tijd glipten er wat teveel algemene dingen doorheen en de administratie op dat punt wordt herzien.

Als mensen geld voor programma's gaan vragen moeten ze zelf weten, de reclame ervoor zal op z'n zachtst gezegd wel binnen de perken moeten blijven.

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat een initiatief als een inkoopactie voor het kopen van moeilijk verkrijgbaar spul uitgegroeid is tot domweg commerciële handel; natuurlijk is het niet tegen te houden, maar soms krijg ik het idee dat ons lijstje met IA-voorwaarden de lengte van onze algemene policy begint te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk ben ik van mening dat het lijstje wat Kaj. hier aanhaalt erg duidelijk is en mijnsinziens voldoet hetgeen wat er hier nu besproken wordt, dan ook niet echt meer aan de eisen uit dat lijstje.

Namelijk commercieel en dientengevolge winst willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is idd jammer dat sommige dingen uitgroeien tot een commiercieel iets, maar doorgaans gaan de IA's over lcd's van tussen de E10 en E30 euro waar je nog vrij veel zelf aan moet klussen. Dat modwarehouse volledig plug en play lcd's is gaan verkopen die ook nog eens meer dan 2x zo duur zijn als de lcd's die beloofd waren toen de IA gestart werd is spijtig maar ze zullen er vast wel mensen gelukkig mee maken (mensen met 'n vrij stevige portomonee wel). En dat powerlcd commercieel gaat ach wie weet motiveerd het iemand genoeg om te zeggen 'that does it! ik maak zelf wel wat!' en een prachtig programma afleverd.. 't hoeft nie maar 't kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 14:59:
't is idd jammer dat sommige dingen uitgroeien tot een commiercieel iets, maar doorgaans gaan de IA's over lcd's van tussen de E10 en E30 euro waar je nog vrij veel zelf aan moet klussen. Dat modwarehouse volledig plug en play lcd's is gaan verkopen die ook nog eens meer dan 2x zo duur zijn als de lcd's die beloofd waren toen de IA gestart werd is spijtig maar ze zullen er vast wel mensen gelukkig mee maken (mensen met 'n vrij stevige portomonee wel). En dat powerlcd commercieel gaat ach wie weet motiveerd het iemand genoeg om te zeggen 'that does it! ik maak zelf wel wat!' en een prachtig programma afleverd.. 't hoeft nie maar 't kan..
Dat is al bezig, ik zag iemand al zeggen dat ie daar geen geld voor wil betalen en 't zelf wel gaat doen!

En verder ken ik de post van BasieP ook wel... Hij vond 't asociaal om er geld voor te vragen... Goed op zich moeten ze 't zelf weten maar ja, 't is toch iets dat door iets gekomen is...

En dan die IA van Mail.Eve, ik doe er ook aan mee, maar alleen omdat ik mijn LCD's telkens vernachel (dus al 2 :( ) en ik wilde een kant en klare hebben...

Zelf heb ik ook een IA gedaan met kant en klare LCD's! :) Dat was een groot succes, en de prijs bleef vanaf 't begin 't zelfde! Ik vind dat je er ook geen winst op moet maken, initiatieven zoals Laupro.nl/ia die zijn handig, je kunt daar zelf een bijdragen doen aan Laupro en aan de IA organisatoren, maar je moet 't zelf aanvinken als je dat wilt doen!

Ik hoop dat er wat meer gereguleerd wordt...

Niet voor 't een of 't ander, maar ik vind die IA van Mail.Eve al lang geen IA meer, maar gewoon een normale shop! Nu heeft ie zelfs een site en een shop daarvoor en handeld ie gewoon volgens een winkel principe!

Die ene gasten met die LCD's mochten ook niets meer op GoT verkopen waarom Mail.Eve dan wel? Sinds er gepraat werd over MWH was het eigenlijk al behoorlijk duidelijk lijkt me?

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

zwahiel schreef op 22 januari 2003 @ 15:46:
[...]
Niet voor 't een of 't ander, maar ik vind die IA van Mail.Eve al lang geen IA meer, maar gewoon een normale shop! Nu heeft ie zelfs een site en een shop daarvoor en handeld ie gewoon volgens een winkel principe!
Wat ik grappig vind is dat na honderden posts niemand naar z'n nieuwe leverancier heeft gevraagd.. laat staan dat mail.eve dat bekend heeft gemaakt.
DE reden waarom ik niet mee heb gedaan aan z'n inkoop actie.. (ok.. ik heb er zelf ook niet naar gevraagd.. maar had wel verwacht dat 1 van de users, en anders 1 van de mods hier wel op in zou springen)

[ Voor 20% gewijzigd door Creepy op 23-01-2003 14:03 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Creepy schreef op 23 January 2003 @ 14:00:
[...]

Wat ik grappig vind is dat na honderden posts niemand naar z'n nieuwe leverancier heeft gevraagd.. laat staan dat mail.eve dat bekend heeft gemaakt.
jawel volgens mij wel, maar kocht in via een bedrijfscontructie, omdat 't een groothandel of zow was...

maar nu heeft ie weer vertraging opgelopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

zwahiel schreef op 23 januari 2003 @ 14:03:
[...]

jawel volgens mij wel, maar kocht in via een bedrijfscontructie, omdat 't een groothandel of zow was...

maar nu heeft ie weer vertraging opgelopen :(
Hmm.. ik had het topic redelijk gevolgd.. maar geen leverancier zien staan...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Ik vind dat men wel lichtjes winst mag staan hoor, iig compensatie voor al het werk. Neem spacy van de leds inkoopactie. Is DAGEN bezig en verdient er niks mee :? Ja, ik heb wel wat extra gegeven, maar genoeg anderen niet. Dat vind ik dan gierig en ik kan me voorstellen dat iemand zegt dat hij compensatie wil voor het verrichte werk.

Ik weet niet hoeveel de winst daar is, bij dat mail.eve, maar dit is even mijn algemene standpunt.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57

spok9

Groen...

JT schreef op 23 januari 2003 @ 14:22:
Ik vind dat men wel lichtjes winst mag staan hoor, iig compensatie voor al het werk. Neem spacy van de leds inkoopactie. Is DAGEN bezig en verdient er niks mee :? Ja, ik heb wel wat extra gegeven, maar genoeg anderen niet. Dat vind ik dan gierig en ik kan me voorstellen dat iemand zegt dat hij compensatie wil voor het verrichte werk.

Ik weet niet hoeveel de winst daar is, bij dat mail.eve, maar dit is even mijn algemene standpunt.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens... Ik vindt dat er geen winst moet worden gemaakt met IA's. Maar als je meedoet met een IA vindt ik wel dat je de organisator(en) moet compenseren voor het vele werk, vrijwillig! Naar mijn idee doen overigens de meeste mensen dat ook wel.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wij vinden het ook helemaal niet erg als er wat winst mee wordt gemaakt; alleen is de term "wat" een beetje lastig te bepalen en er is ook misbruik van gemaakt. Daarnaast is 100 piek verdienen zodat je wat eerder een nieuwe mammaplank kunt kopen iets heel anders dan met KvK-inschrijvingen of via-via met een bedrijf de zut verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
JT schreef op 23 January 2003 @ 14:22:

zoek even op mijn naam en volgens mij vind de de op een langste IA van GoT daar, en ik heb er geld op in moeten leveren! Dat kwam door omstandigheden! Maar goed ik heb er wel vet rente over getrokken :)

Dus wat dat betreft ben ik 't niet met je eens, omdat de meeste IA's namelijk een kwartje of een deel van de korting voor zichzelf houden zodat zij ook gecompenseerd worden voor hun tijd en energie, en dat spreek idd van zelf!

En net als Kaj. al zegt met KvK en andere constructies wordt 't een beetje te gek!

Kijk de prijs van de LCD's die Mail.Eve had was redelijk, maar inmiddels is de prijs vet opgelopen, en vind ik 'm persoonlijk een beetje té, ik zit al een dikke maand op mijn LCD te wachten (was zelf ook te laat met dokken! :| ) maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwahiel schreef op 23 januari 2003 @ 14:54:
[...]

zoek even op mijn naam en volgens mij vind de de op een langste IA van GoT daar, en ik heb er geld op in moeten leveren! Dat kwam door omstandigheden! Maar goed ik heb er wel vet rente over getrokken :)

Dus wat dat betreft ben ik 't niet met je eens, omdat de meeste IA's namelijk een kwartje of een deel van de korting voor zichzelf houden zodat zij ook gecompenseerd worden voor hun tijd en energie, en dat spreek idd van zelf!

En net als Kaj. al zegt met KvK en andere constructies wordt 't een beetje te gek!

Kijk de prijs van de LCD's die Mail.Eve had was redelijk, maar inmiddels is de prijs vet opgelopen, en vind ik 'm persoonlijk een beetje té, ik zit al een dikke maand op mijn LCD te wachten (was zelf ook te laat met dokken! :| ) maar goed...
En weet je wat ik nu zo jammer vind, dat dit allemaal achter mij rug om plaats vind. Niemand mij even inseint dat HIER mijn NAAM wordt gescandeerd. Ik heb mijn best gedaan om alles goed te regelen, iedereen die wilde kreeg zijn geld terug, en let wel, er wordt voor de IA kopers geen cent winst gemaakt, info kun je opvragen bij Phreak. Zwahiel, het is je eigen schuld dat je nog geen LCD hebt ontvangen, immers je bent 1 maand te laat met betalen, en kostgangers hou ik nu eenmaal niet. Is er iemand die heeft nagedacht wat het kost een lcd te solderen en te testen, in te pakken en af te leveren.... ???????? en let wel, werkend af te leveren..... 100%.

En dat ik er in verder gaat via MODWAREHOUSE heeft niets te maken met WINST, zie jij maar eens een adres te vinden voor dezelfde lcd's tegen een goedkopere prijs, dan wil ik die graag heel graag van je weten... Het is een beetje uit de hand gelopen hobby, waar op dit moment vraag en aanbod is..... is dit verkeerd dan?

En zwahiel wat mij betreft, stort ik morgen keurig je geld terug, immers jij kan heel goed LCDs zelf solderen, dus doe je dit nu ook maar zelf....

Jammer mannen... maar dit geeft mij geen vertrouwen in GoT... en het valt me ook tegen dat er moderators aan meedoen, slechte gedragscriteria, zou ik zo zeggen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 01:10:
[...]

En weet je wat ik nu zo jammer vind, dat dit allemaal achter mij rug om plaats vind. Niemand mij even inseint dat HIER mijn NAAM wordt gescandeerd. Ik heb mijn best gedaan om alles goed te regelen, iedereen die wilde kreeg zijn geld terug, en let wel, er wordt voor de IA kopers geen cent winst gemaakt, info kun je opvragen bij Phreak. Zwahiel, het is je eigen schuld dat je nog geen LCD hebt ontvangen, immers je bent 1 maand te laat met betalen, en kostgangers hou ik nu eenmaal niet. Is er iemand die heeft nagedacht wat het kost een lcd te solderen en te testen, in te pakken en af te leveren.... ????????

En dat ik er in verder gaat via MODWAREHOUSE heeft niets te maken met WINST, zie jij maar eens een adres te vinden voor dezelfde lcd's tegen een goedkopere prijs, dan wil ik die graag heel graag van je weten...

Het valt me eigenlijk allemaal van jullie tegen om hier niets van hier is gezegt de betrokkenen te informeren, ik zie zelfs dat er moderaters aan meedoen. Dit is gedragskriteria ZERO...

En zwahiel wat mij betreft, stort ik morgen keurig je geld terug, immers jij kan heel goed LCDs zelf solderen, dus doe je dit nu ook maar zelf....

Jammer mannen... maar dit geeft mij geen vertrouwen in GoT...
het gaat niet om jouw persoonlijk of je IA, maar om 't algemene IA gebeuren nu, jij bent slechts een voorbeeld!

Ik heb niets tegen jouw, en van mijn LCD idd dat ben ik inderdaad zelf schuld, daar staat toch ook niets van in dat 't niet zo is!
't gaat mij erom dat er inmiddels een winkel opgericht is, die alles gaat verkopen en voortdurend naar die winkel gerefereerd wordt! Van mij persoonlijk mag je, maar 't is niet in 't beleid van OC&E, en anderen wordt dat wel kwalijk genomen maar tot nu toe is er in deze actie niets van gezegd.
Ik vertrouw je best wel hoor, anders had ik allang andere dingen gedaan! Da's 't niet, 't gaat mij erom dat ik 't persoonlijk allemaal iets commercieël vind.

Ik wil graag weten wat de crew hier van vind, omdat ze in 't verleden wel actief in zo'n soort IA's aanwezig waren maar tot op heden niet in deze IA

Lees mijn post eens goed door!
Kijk de prijs van de LCD's die Mail.Eve had was redelijk, maar inmiddels is de prijs vet opgelopen, en vind ik 'm persoonlijk een beetje té, ik zit al een dikke maand op mijn LCD te wachten (was zelf ook te laat met dokken! ) maar goed...
Daarmee suggereer ik dat het een lopende handel is, dwz dat je bestellingen plaatst alzijnde een shop, je besteld niet alles in een keer, maar ondemand, en da's een economische eigenschap van een winkel.
En de prijs, zeg nou zelf dat die inmiddels behoorlijk opgelopen is...

LCD Kit 1 - black/white lcd, Soldered € 17.59
Black-White 240x128 T6963c € 85.00
Total € 102.59

Product: Black on White € 73,00
Inverter: Inverter 5 volt € 6,10
Kabel: 60 cm € 0,80
Solderen: Solderen € 2,50
Bezorgen: Nationaal € 5,45
Security: National € 9,00
Totaal: € 96,85

Inmiddels is de Security National eraf gegaan, zei ze zelf! Dus da's - 9,-
Kom ik uit op € 87,85 voor een LCD...

En een omschrijving van een IA, is een onetime deal, iets wat normaal gesproken niet makkelijk te krijgen is en wat bovendien goedkoper is dan normaal, in een keer dus een bestelling tenzij ondemand meerdere... en inderdaad er is demand maar je besteld regelmatig bij Powertip de leverancier van 't spul dus waarom is 't dan nog een IA!? er zit niet eens een sluitingstijd op de IA?

Je kunt er van maken wat 't je wilt, maar dit zijn de feiten , en of ik je persoonlijk dit vertel maakt niet uit, en 't wordt niet achter je rug om gedaan, dit is gewoon een discussie en vroeger of later meng je jezelf er toch in, ik had zelfs al verwacht dat je 't veel eerder deed, en da's ook goed, omdat je jezelf hier op kunt helderen.

Je krijgt hier vragen die je in 't topic niet gesteld worden, en express ook niet gesteld zullen worden!

Ik speel 't echt niet op de man af hoor, maar ik wil op zich wel wat opheldering, en een mening van de crew tenopzichte van deze IA, en niet alleen deze IA, kan je er nog zo wel een opnoemen!

[ Voor 33% gewijzigd door zwahiel op 24-01-2003 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 06:33

klaaz

it's me!

Ik denk dat Zwahiel en de betrokken modjes wel een punt hebben. Wellicht ken ik het principe van de IA niet goed genoeg, maar voor mijn gevoel is een IA bedoeld voor eenmalige partijen. Men doet een inkooponderzoek, stelt de prijzen en de verzendkosten vast en laat de bestellers vooruit betalen. Zodra de artikelen binnen zijn worden ze op de afgesproken wijze uitgeleverd: Einde inkoopactie.

In het geval van Mail.Eve is er sprake van veranderde aankoopprijzen waardoor de verkoopprijs ook aangepast moest worden. Over de afhandeling van Mail.Eve geen klachten, hij heeft de afbestellers keurig hun geld terug betaald.

Op dat moment wordt er dus een aangepaste hoeveelheid artikelen besteld en verzonden aan de kopers: Einde inkoop actie.

Nu het volgende:
Bij een IA is er volgens mij sprake van gezamenlijke inkoop. De IA starter en/of organisatoren fungeren hierbij als centraal afleverpunt voor de leverancier om op verzend en handlingkosten te kunnen besparen. De leverancier geeft bij voldoende aantallen tevens een aantrekkelijke korting waarvan elke deelnemer in de IA profiteert.

Er is dus sprake van een verkopende partij (fabrikant of groothandel) en vele inkopende partijen die vertegenwoordigd worden door de IA organisator.

In het geval van de IA van Mail.Eve
Is er sprake van een afgeronde IA sinds laatste kwartaal 2002 (plusminus).

Mail.Eve heeft vervolgens het nobele plan opgevat om voortaan zelf te zorgen voor voorraden door deze op eigen initiatief en risico in te kopen bij de onbekende leverancier (die in een normale IA bekend is, hij is immers een directe relatie van elke deelnemer aan de actie).

Het valt Mail.Eve te prijzen dat hij zo nobel is om tegen een heel geringe vergoeding LCD's in te kopen en deze geheel kant en klaar voor gebruik te prepareren. :)

Ik deel echter de mening van Zwahiel dat de manier waarop dit gebeurt niet in lijn loopt met het gevoel en regels waarop de IA's op GoT zijn georganiseerd. Een dergelijk initiatief met deze professionele uitstraling en handling hoort niet op GoT thuis. Zoals het nu allemaal geregeld is door Mail.Eve is het perfect maar zal het zelfstandig, zonder steun en gebruikmaking van GoT moeten leren overleven. Het is nu eenmaal een commerciele bezigheid zolang Mail.Eve (of MWH) uit voorraad verkoopt en de inkoopprijs en leverancier niet bekend maakt.
Mail.Even: En zwahiel wat mij betreft, stort ik morgen keurig je geld terug, immers jij kan heel goed LCDs zelf solderen, dus doe je dit nu ook maar zelf....
Een ietwat professionelere opstelling in deze was op zijn plaats geweest. Het had Zwahiel overigens gesierd als hij Mail.Eve van zijn topic op de hoogte had gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]zwahiel schreef op 24 januari 2003 @ 01:15:
[...]

het gaat niet om jouw persoonlijk of je IA, maar om 't algemene IA gebeuren nu, jij bent slechts een voorbeeld!

MAIL.EVE: Slechts een voorbeeld, ik vind dat wij het prima hebben gedaan, dank je

Ik heb niets tegen jouw, en van mijn LCD idd dat ben ik inderdaad zelf schuld, daar staat toch ook niets van in dat 't niet zo is!
't gaat mij erom dat er inmiddels een winkel opgericht is, die alles gaat verkopen en voortdurend naar die winkel gerefereerd wordt! Van mij persoonlijk mag je, maar 't is niet in 't beleid van OC&E, en anderen wordt dat wel kwalijk genomen maar tot nu toe is er in deze actie niets van gezegd.
Ik vertrouw je best wel hoor, anders had ik allang andere dingen gedaan! Da's 't niet, 't gaat mij erom dat ik 't persoonlijk allemaal iets commercieël vind.

Ik wil graag weten wat de crew hier van vind, omdat ze in 't verleden wel actief in zo'n soort IA's aanwezig waren maar tot op heden niet in deze IA

MAIL.EVE: Je kunt ze toch mailen en vragen om hun mening....

Lees mijn post eens goed door!

LCD Kit 1 - black/white lcd, Soldered € 17.59
Black-White 240x128 T6963c € 85.00
Total € 102.59

MAIL.EVE: Dit zijn de prijzen die nu gelden, zijn toch geen IA prijzen?

Product: Black on White € 73,00
Inverter: Inverter 5 volt € 6,10
Kabel: 60 cm € 0,80
Solderen: Solderen € 2,50
Bezorgen: Nationaal € 5,45
Security: National € 9,00
Totaal: € 96,85

Inmiddels is de Security National eraf gegaan, zei ze zelf! Dus da's - 9,-
Kom ik uit op € 87,85 voor een LCD...

MAIL.EVE: Wauw wat een bedrag, en de winst is van dit scherm, let op mensen het is echt niet gelogen, 0,0 euro, info bij Phreak te verkrijgen

MAIL.EVE: Zoek hetzelfde LCD NIEUW kant en klaar dus gesoldeerd etc.. en geef mij gauw het adres

En een omschrijving van een IA, is een onetime deal, iets wat normaal gesproken niet makkelijk te krijgen is en wat bovendien goedkoper is dan normaal, in een keer dus een bestelling tenzij ondemand meerdere... en inderdaad er is demand maar je besteld regelmatig bij Powertip de leverancier van 't spul dus waarom is 't dan nog een IA!? er zit niet eens een sluitingstijd op de IA?

MAIL.EVE: de IA is allang gesloten, lees ongeveer de 2500 topics eropna, de tweakers verwijzen andere tweakers graag naar een stukje kwaliteit blijkt....

Je kunt er van maken wat 't je wilt, maar dit zijn de feiten , en of ik je persoonlijk dit vertel maakt niet uit, en 't wordt niet achter je rug om gedaan, dit is gewoon een discussie en vroeger of later meng je jezelf er toch in, ik had zelfs al verwacht dat je 't veel eerder deed, en da's ook goed, omdat je jezelf hier op kunt helderen.

MAIL.EVE: Het is maar wat je niet achter iemands rug om vind. Je mag het van mij best hier doen, maar een mailtje op zijn minst, want die heb je er al voldoende gestuurd, was even zo sportief geweest niet dan?

Je krijgt hier vragen die je in 't topic niet gesteld worden, en express ook niet gesteld zullen worden!

MAIL.EVE: Ik heb altijd mijn vragen keurig beantwoord naar ieder vraag steller, dus als men vragen wilde stellen in het topic dan had ik ook daar geantwoord

Ik speel 't echt niet op de man af hoor, maar ik wil op zich wel wat opheldering, en een mening van de crew tenopzichte van deze IA, en niet alleen deze IA, kan je er nog zo wel een opnoemen!

MAIL.EVE: Zo en wie ben je dan wel om opheldering te vragen? Wat voor opheldering eigenlijk, dat ik op jouw lcd geld zou verdienen, nou dat is dan volmondig ja, en weet je ook hoeveel? zie een stukje hierboven nogmaals. Ik snap niet dat JIJ een scherm bij mij hebt besteld, bij conrad kun je zo ook kopen, dus verwijs ik ja graag daarheen, kosten 135 euro zonder verzendkosten, zonder solderen, zonder iets... suc6 ermee

Nog even wat quotes uit ONZE ia van JOUW zelf:

Woei na de actie van Equanox (waarbij ik toch wel een van de eerste met een grafisch LCD was...) wil ik hier toch ook even met mee doen En ik was ook de eerste die een LCD kapot heeft, ik weet nog steeds niet hoe je dat geheugen kunt vervangen...

Moet je kijken waar 't allemaal heen is gegaan
(ik denk dat ik hier maar 'ns een draadje over start ergens op GoT!)

Ik heb je al gemaild mail.eve

* zwahiel wist niet dat je nog kon bestellen!

En ja ach... Nog steeds ben ik TheEquinox, Zlotty, Mandark en MrChronom dankbaar voor 't werk wat ze gedaan hebben voor de grafische LCD's!

Maar nu wordt 't tijd voor een werkende LCD, die van mij zit de folie nog op, maar doet 't dus niet
Woei 2 grafische LCD's Daar ga ik er toch eentje van verkopen (ik denk die nieuwe waar ik zelf licht onder gezet heb...) die van Mail.eve is veels te 1337 om te verkopen... Jammer dat ik geen blauwe besteld heb, maar dat kan Zwahiel toch even niet betalen... ik kan altijd die ledbak vervangen met blauwe ledjes... ik weet toch hoe die dingen eruit zien en hoe je die kunt modden, da's namelijk niet zo moeilijk, en anders EL folie hé!

en zo kan ik nog wel even doorgaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaaz schreef op 24 januari 2003 @ 01:45:
Ik denk dat Zwahiel en de betrokken modjes wel een punt hebben. Wellicht ken ik het principe van de IA niet goed genoeg, maar voor mijn gevoel is een IA bedoeld voor eenmalige partijen. Men doet een inkooponderzoek, stelt de prijzen en de verzendkosten vast en laat de bestellers vooruit betalen. Zodra de artikelen binnen zijn worden ze op de afgesproken wijze uitgeleverd: Einde inkoopactie.

In het geval van Mail.Eve is er sprake van veranderde aankoopprijzen waardoor de verkoopprijs ook aangepast moest worden. Over de afhandeling van Mail.Eve geen klachten, hij heeft de afbestellers keurig hun geld terug betaald.

Op dat moment wordt er dus een aangepaste hoeveelheid artikelen besteld en verzonden aan de kopers: Einde inkoop actie.

Nu het volgende:
Bij een IA is er volgens mij sprake van gezamenlijke inkoop. De IA starter en/of organisatoren fungeren hierbij als centraal afleverpunt voor de leverancier om op verzend en handlingkosten te kunnen besparen. De leverancier geeft bij voldoende aantallen tevens een aantrekkelijke korting waarvan elke deelnemer in de IA profiteert.

Er is dus sprake van een verkopende partij (fabrikant of groothandel) en vele inkopende partijen die vertegenwoordigd worden door de IA organisator.

In het geval van de IA van Mail.Eve
Is er sprake van een afgeronde IA sinds laatste kwartaal 2002 (plusminus).

Mail.Eve heeft vervolgens het nobele plan opgevat om voortaan zelf te zorgen voor voorraden door deze op eigen initiatief en risico in te kopen bij de onbekende leverancier (die in een normale IA bekend is, hij is immers een directe relatie van elke deelnemer aan de actie).

Het valt Mail.Eve te prijzen dat hij zo nobel is om tegen een heel geringe vergoeding LCD's in te kopen en deze geheel kant en klaar voor gebruik te prepareren. :)

Ik deel echter de mening van Zwahiel dat de manier waarop dit gebeurt niet in lijn loopt met het gevoel en regels waarop de IA's op GoT zijn georganiseerd. Een dergelijk initiatief met deze professionele uitstraling en handling hoort niet op GoT thuis. Zoals het nu allemaal geregeld is door Mail.Eve is het perfect maar zal het zelfstandig, zonder steun en gebruikmaking van GoT moeten leren overleven. Het is nu eenmaal een commerciele bezigheid zolang Mail.Eve (of MWH) uit voorraad verkoopt en de inkoopprijs en leverancier niet bekend maakt.

[...]
Een ietwat professionelere opstelling in deze was op zijn plaats geweest. Het had Zwahiel overigens gesierd als hij Mail.Eve van zijn topic op de hoogte had gesteld.
Klaaz bedankt voor deze mooi opsomming.... en we gaan idd nu verder op eigen kracht...

Voor wat betreft de leverancier, er nu eenmaal een afspraak tussen mij, xndr en de leverancier dat onder GEEN beding, zijn naam genoemd mag worden. Dit respecteer ik en ik hoop onze GoTers ook, de inkoopprijzen zijn bekend bij Phreak, en zijn keurig aan jullie (IAers) netto doorberekend. En vanaf 01-01-03 zijn wij de leverancier, niet bij naam te noemen natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hier ook nog even het 1 en ander over kwijt:

Allereerst over de titel van dit topic: Te commercieel?

Als je kijkt naar bedrijven als Crystalfontz en Matrix Orbital dan weet je dat ze al geruime tijd hun producten via internet aan consumenten verkopen. Waarom? Omdat ze zagen dat er veel animo voor is. Tot en met 5.25" brackets en USB oplossingen zijn al in hun shops terug te vinden... Dat het in Nederland nog niet zo commercieel is heeft puur te maken met de hoge drempel die er hier voor consumenten is: produkten uit de states halen, van veilingen halen, laten verzenden, met alle risico's van dien....

Na een aantal inkoopacties en vragen van mensen of ze nog op tijd waren etc, etc, zijn we op het idee gekomen om hier zelf wat verandering in te brengen door een shop te beginnen. Het idee hierachter is dat we casemodders (niet alleen nederlandse) van kant en klare produkten kunnen voorzien die nergens anders te koop zijn. Hiermee verlagen we de drempel voor heel veel mensen.

Wat schieten we er zelf mee op dan?
Op dit moment verdienen we alleen geld aan het solderen van de LCD's. De LCD's zelf komen via tussenhandel bij ons terecht en dat zal heus wel wat extra kosten met zich meebrengen. We zijn daarom nog steeds hard op zoek naar een goedkopere oplossing. Maar zoals je bij de IA van mail.eve hebt kunnen zien is dit ook niet altijd de beste oplossing. Daardoor heeft de IA veel vertraging opgelopen en zijn er veel mensen (waaronder ik) ongelukkig geworden doordat de prijs ineens een stuk omhoog ging. De leverancier die we nu hebben is tenminste wel betrouwbaar en levert kwaliteit. Daarnaast hebben we nu zelf ook volop beschikking over deze produkten voor onze eigen mods en hoeven we niet te wachten totdat iemand een IA op gaat zetten...

Dat de naam van de leverancier niet bekend is heeft juridische redenen. Ze hebben namelijk zelf contracten gesloten die ze moeten nakomen, en er is ons nadrukkelijk verzocht om hier dus niks over te zeggen. Aan de ene kant zou je kunnen zeggen dat ze dan stom bezig zijn, maar aan de andere kant denk ik dat ze hier niemand mee voor de schenen stoten. Wij verkopen namelijk niet aan bedrijven, maar direct aan consumenten.

Dat het aantal IA's de spuigaten uitloopt is natuurlijk niet gek als je als consument produkten wilt kopen van bedrijven die alleen aan B2B handel doen, waar dus een KvK nummer voor nodig is. Produkten als Raamrubber, Nylon kabelmesh, LCD's en dergelijke zijn gewoon moeilijk te krijgen. Dit soort produkten gaan wij dus in onze shop verkopen omdat er gewoon vraag naar is.

Wat hierboven wordt bedoeld is natuurlijk de shop van Nitraat. Maar dat is ook weer een speciaal geval omdat hij een deal met T.net heeft gesloten. Maar je kan wel zeggen dat het om hetzelfde idee gaat.. ondertussen zijn de produkten die hij verkoopt overal volop verkrijgbaar, maar hij levert wel tegen betere prijzen dan de gemiddelde shop.

Wat ons streven is wordt hopelijk ondertussen een beetje duidelijk hoop ik. Voor ons is dit niet meer dan een uit de hand gelopen hobby. We hopen ook de prijzen binnenkort wat omlaag te krijgen door onze zuurverdiende spaarcentjes in een hele grote order te steken zodat we extra staffelkorting krijgen...

Nog even over PowerLCD: Het is natuurlijk allemaal hier begonnen en de heren LCD programmeurs maken allemaal erg coole dingen. Dat Mr.C er een bedrijfje voor begint en commercieel gaat is zijn beslissing, hij is heus niet de eerste die geld vraagt voor LCD software. Zolang het produkt en de service goed is heeft niemand wat te klagen. Okay, 90% van de tweakers heeft nog nooit software gekocht, dan moeten ze dat zelf weten. Maar veel mensen zijn wel bereid om te betalen voor een goed produkt. Zoals het er nu voor staat gaan de volgende versies een stuk cooler en uitgebreider worden, je hebt echt wel waar voor je geld!

Bekijk het van de positieve kant: hierdoor gaan meer mensen met software aan de gang en is er straks een nog groter aanbod!

De markt van computers, software, internet, etc.. is volop in beweging, dat wil dus zeggen dat er elke dag wel weer iets nieuws verschijnt en dat er ook elke dag wel weer iets mainstream wordt... Daarom mijn vraag: Waar maken we ons nou helemaal zo druk over???

HAVE A BREAK, HAVE A

Afbeeldingslocatie: http://www.itoman.co.jp/toypark/okasi/kitkat.jpg

edit:

Nog even een toevoeging:
De IA afronding is bijna klaar, we moeten nog 4 lcd's afleveren en dan mag ie wat ons betreft op slot! Dat er sprake is geweest van spam kwam eerder voort uit ons enthausiasme dan dat we bewust reclame hebben lopen maken. En dat de prijzen van de LCD's nu iets hoger liggen komt door het feit dat het nu geen IA meer is, we plaatsen nu steeds kleinere bestellingen, niet ineens 1 grote zoals bij de IA het geval was...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 02:13 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Over beide heren Mail.Even en XNDR niks dan lof. Zij verrichtten en verrichten goed werk voor de community. Ik was deelnemer in de IA maar besloot later vanwege tijdgebrek en zeker ook de prijsverhoging van met name het blauwe scherm mijn bestelling in te trekken. Het ding was bedoeld om mee te spelen en daar vondt ik hem te duur voor. Geld is netjes teruggestort.

Ik vindt echter dat we de IA zoals deze ooit is ontstaan en waarvoor de regels zijn opgesteld moeten respecteren. En dat betekend dat een "commercieel" initiatief als dat van ModWareHouse zelfstandig zou moeten kunnen overleven. En dat moet volgens mij, gezien de kwaliteit van het geleverde product en aanverwante werkzaamheden wel lukken dunkt mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaaz schreef op 24 januari 2003 @ 02:27:Ik vindt echter dat we de IA zoals deze ooit is ontstaan en waarvoor de regels zijn opgesteld moeten respecteren. En dat betekend dat een "commercieel" initiatief als dat van ModWareHouse zelfstandig zou moeten kunnen overleven. En dat moet volgens mij, gezien de kwaliteit van het geleverde product en aanverwante werkzaamheden wel lukken dunkt mij ;)
Dat is zeker ook ons plan! Het kwam een beetje ongelukkig uit dat modwarehouse is gaan rollen toen de IA nog liep.. en Grafisch-LCD.com was niets meer dan een site voor mensen die te laat waren voor de IA... Maar arme tweakertjes teleurstellen vonden we ook weer wat te ver gaan.. dus vandaar....

We gaan trouwens nu bij elke bestelling een gratis KitKat leveren... Dat herinnert ons nog even aan dit spannende topic! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Dit wil ik nog wel even kwijt voordat ik slapen ga: Dat www.modwarehouse.com en www.grafisch-lcd.com verhaal is nu juist iets wat jullie niet goed hebben aangepakt. Ik (wij) werd(en) op een gegeven moment van de ene naar de andere site gestuurd. Met wat zoekwerk kwam ik er telkens wel weer uit, maar het was erg verwarrend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 01:58:

MAIL.EVE: Slechts een voorbeeld, ik vind dat wij het prima hebben gedaan, dank je

Graag gedaan ;)
Jullie hebben 't tot nu toe ook perfect gedaan, niets op aan te merken op de IA zelf! Wat dat betreft ging 't opzich best snel en soepel, er deden zich geen complicaties voor in de IA zelf! Alles is correct gegaan, daarover hoor je me ook helemaal niet en dat interesseert me ook eigenlijk niet, daarvoor is 't jouw IA en jij moet 't doen zoals jij denkt dat 't moet! JOUW KEUZE!

Maar ik vraag me alleen af, of er SOMMIGE IA's zijn die niet volgens de regels van 't spel gaan op dit moment, en daarbij horen ook andere IA's!

En daarover maak ik me als OC&E bezoeker soms wel eens zorgen ja, een forum wordt niet alleen door mod's onderhouden maar ook door users zelf, zolang die actief deelnemen in 't forum houdt je 't gezellig en goed!

MAIL.EVE: Je kunt ze toch mailen en vragen om hun mening....

Je kunt ook een thread in LA starten, daarvoor hebben we dit forum!
Ik zou 't idd via mail of ICQ kunnen doen, maar ik wilde weten of dit bij meerdere users was, en evt. een gezonde discussie erover starten...

En nog maals 't verbaast me dat je niet eerder gekomen bent, daarvoor hoef ik je toch niet uit te nodigen, je bent toch member, dan verwacht ik op zijn minst dat je dit stuk van 't forum doorleest, zoals je uiteindelijk ook gedaan hebt!

MAIL.EVE: Dit zijn de prijzen die nu gelden, zijn toch geen IA prijzen?

De IA loopt toch nog steeds?

Hoeven we 't ook niet over te hebben, moet je 't met de Mod's over hebben niet met mij, daarvoor ben ik niet de juiste persoon!

MAIL.EVE: Wauw wat een bedrag, en de winst is van dit scherm, let op mensen het is echt niet gelogen, 0,0 euro, info bij Phreak te verkrijgen

MAIL.EVE: Zoek hetzelfde LCD NIEUW kant en klaar dus gesoldeerd etc.. en geef mij gauw het adres

Hoef ik helemaal niet te doen!

MAIL.EVE: de IA is allang gesloten, lees ongeveer de 2500 topics eropna, de tweakers verwijzen andere tweakers graag naar een stukje kwaliteit blijkt....

Als de IA gesloten is waarom kunnen dan mensen nog steeds bestellen
Laat maar, want daar gaat 't nu helemaal niet over!

MAIL.EVE: Het is maar wat je niet achter iemands rug om vind. Je mag het van mij best hier doen, maar een mailtje op zijn minst, want die heb je er al voldoende gestuurd, was even zo sportief geweest niet dan?

Waarom? Is dat verplicht!? Godweet wat je allemaal van mij denkt of schrijft, daarvoor is dit forum juist bedoeld, ik wilde van JOUW niets ik wilde iets weten van CREW de MODjes... en eigenlijk helemaal niets van jouw!

MAIL.EVE: Ik heb altijd mijn vragen keurig beantwoord naar ieder vraag steller, dus als men vragen wilde stellen in het topic dan had ik ook daar geantwoord

Twijfel ik op zich ook niet aan...

MAIL.EVE: Zo en wie ben je dan wel om opheldering te vragen? Wat voor opheldering eigenlijk, dat ik op jouw lcd geld zou verdienen, nou dat is dan volmondig ja, en weet je ook hoeveel? zie een stukje hierboven nogmaals. Ik snap niet dat JIJ een scherm bij mij hebt besteld, bij conrad kun je zo ook kopen, dus verwijs ik ja graag daarheen, kosten 135 euro zonder verzendkosten, zonder solderen, zonder iets... suc6 ermee

Waarom mag ik niet opheldering vragen? Opheldering over de spelregels van een IA, opheldering over de werkingswijze van MWH binnen GoT, opheldering over de levering van de LCD's, opheldering over manier waarop jij mij nu op de man aanvalt? Waarover nog meer?

Nog even wat quotes uit ONZE ia van JOUW zelf:

Woei na de actie van Equanox (waarbij ik toch wel een van de eerste met een grafisch LCD was...) wil ik hier toch ook even met mee doen En ik was ook de eerste die een LCD kapot heeft, ik weet nog steeds niet hoe je dat geheugen kunt vervangen...

Moet je kijken waar 't allemaal heen is gegaan
(ik denk dat ik hier maar 'ns een draadje over start ergens op GoT!)

Ik heb je al gemaild mail.eve

* zwahiel wist niet dat je nog kon bestellen!

En ja ach... Nog steeds ben ik TheEquinox, Zlotty, Mandark en MrChronom dankbaar voor 't werk wat ze gedaan hebben voor de grafische LCD's!

Maar nu wordt 't tijd voor een werkende LCD, die van mij zit de folie nog op, maar doet 't dus niet
Woei 2 grafische LCD's Daar ga ik er toch eentje van verkopen (ik denk die nieuwe waar ik zelf licht onder gezet heb...) die van Mail.eve is veels te 1337 om te verkopen... Jammer dat ik geen blauwe besteld heb, maar dat kan Zwahiel toch even niet betalen... ik kan altijd die ledbak vervangen met blauwe ledjes... ik weet toch hoe die dingen eruit zien en hoe je die kunt modden, da's namelijk niet zo moeilijk, en anders EL folie hé!

en zo kan ik nog wel even doorgaan....
en wat wil je met die quotes vertellen, wat wil je ermee duidelijk maken?
Dat ik wel graag een LCD'tje van jouw wil?
Tuurlijk wil ik dat! Ik heb je niet voor nix geld over gemaakt! Al was ik daar rijkelijk laat mee, natuurlijk ben ik je daar dankbaar voor dat je me een kans biedt zodat ik alsnog een werkende LCD krijg!

Waarom ook niet?
Wat betreft de IA richting de users, heb ik niets te klagen, helemaal niets!
Gaat goed, ging goed en gaat beter!

Maar wel wat betreft handelen binnen de richtlijnen van GoT!

En ja, mag ik persoonlijk vinden dat het er allemaal erg commicieël aan toe gaat? Geef me eens ongelijk!

Lees 't topic maar eens door, vergelijk de reacties van users binnen het software topic en binnen 't hardware topic?

Kan ik er wat aan doen, dat ik 't al snel reclame vind, en dat ik er persoonlijk snel een comericieël kantje aan zie groeien!?
Mag ik dat niet meer of zo?

Ik houd op, ik hou niet zo van dit postgedrag van oa mijzelf!

nogmaals 't gaat niet om jouw, maar om de hele IA sfeer op dit moment! jij bent gewoon een mooi voorbeeld!

Als KingOfDos 't zelfde had, dus met nieuwe bestellingen en zo, dan was hij de spreekwoordelijke lul geweest!

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 02:35:
[...]

Dat is zeker ook ons plan! Het kwam een beetje ongelukkig uit dat modwarehouse is gaan rollen toen de IA nog liep.. en Grafisch-LCD.com was niets meer dan een site voor mensen die te laat waren voor de IA... Maar arme tweakertjes teleurstellen vonden we ook weer wat te ver gaan.. dus vandaar....

We gaan trouwens nu bij elke bestelling een gratis KitKat leveren... Dat herinnert ons nog even aan dit spannende topic! :P
dat is 't zeker ongelukkig ja... als je 't in retrospect bekijkt... ;)

maar goed, dat kan gebeuren, daarom zeg ik NOG MAAR EENS: 't gaat niet specifiek om jullie, maar zoals Klaaz al eens zegt, om de hele meuk rondom IA's!

Het wordt allemaal net een groot reclame bord af en toe... :X

Dit is trouwens niet zo'n spannend topic hoor... Ik wilde gewoon een sfeer aangeven die in OC&E aan het gebeuren is, en ik vind 't persoonlijk mijn plicht (ow ow... dit moet ik voorzichtig zeggen... ) om de sfeer van GoT een beetje hoog te houden, zeker naar de gebeurtenissen van de afgelopen maanden!

Persoonlijk vind 't ik 't een beetje rot hoe Mail.Eve reageerd, al kan ik me aan de andere kant zijn reactie goed voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit wel wat in ja..
Ik denk dat we wat ons betreft wel duidelijk zijn geweest... En de negatieve toon hier staat me idd ook niet zo aan..

Weet je wat we doen? We worden weer gewoon vriendjes en doen alsof er nix gebeurd is...

Die KitKat heb je ondertussen wel te pakken ;) :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 02:47:
Weet je wat we doen? We worden weer gewoon vriendjes en doen alsof er nix gebeurd is...

Die KitKat heb je ondertussen wel te pakken ;) :o)
Kijk ik heb dus echt niets tegen jullie beiden, anders had ik namelijk allang mijn bestelling geannuleerd! En hadden de mails richting Mail.Eve en mij er iets anders uit gezien!

Opzich is een gezonde discussie niet verkeerd (heb 'm allang niet meer op GoT gezien... )

maar goed, nog maals... ik had ook een andere IA aankunnen halen bijvoorbeeld die van Nitraat ja...!

.
.
.
Kitkat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwahiel schreef op 24 January 2003 @ 02:46:
[...]

dat is 't zeker ongelukkig ja... als je 't in retrospect bekijkt... ;)

maar goed, dat kan gebeuren, daarom zeg ik NOG MAAR EENS: 't gaat niet specifiek om jullie, maar zoals Klaaz al eens zegt, om de hele meuk rondom IA's!

Het wordt allemaal net een groot reclame bord af en toe... :X

Dit is trouwens niet zo'n spannend topic hoor... Ik wilde gewoon een sfeer aangeven die in OC&E aan het gebeuren is, en ik vind 't persoonlijk mijn plicht (ow ow... dit moet ik voorzichtig zeggen... ) om de sfeer van GoT een beetje hoog te houden, zeker naar de gebeurtenissen van de afgelopen maanden!

Persoonlijk vind 't ik 't een beetje rot hoe Mail.Eve reageerd, al kan ik me aan de andere kant zijn reactie goed voorstellen...
Volgende keer nadenken eer je over IEMAND schrijft, alles mag, okay, maar GoTers ondersteunen elkaar en vallen elkaar niet af. Zo ook ik niet, dus je krijgt je geld niet terug, maar een heus lcd...

Zand erover.... terug met beide benen op de grond.... en over 2 weken (is geen vertraging) lekker gaan genieten van ONS MWH lcd...

Zwahiel _/-\o_ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 02:53:
[...]

Volgende keer nadenken eer je over IEMAND schrijft, alles mag, okay, maar GoTers ondersteunen elkaar en vallen elkaar niet af. Zo ook ik niet, dus je krijgt je geld niet terug, maar een heus lcd...

Zand erover.... terug met beide benen op de grond.... en over 2 weken (is geen vertraging) lekker gaan genieten van ONS MWH lcd...

Zwahiel _/-\o_ :Y)
ok :*

Maar denk wel, dat 't niet gewoon over JOUW gaat, maar over de sfeer in OC&E, en jouw actie was een voorbeeld, zie de eerste post, dit zelfde gebeuren wat in jouw IA is, gebeurd en gebeurde in steeds meer IA's ik noem dan Nitraat...

Ik noem een legendarische actie van Shift... :X :(

daarom postte ik dit topic... niet om jouw door de zeik te halen, echt niet! :*

Wat dat betreft ook Mail.Eve _/-\o_ voor je LCD's kan niet wachten tot ie in mijn pc'tje zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey zwahiel...

We hebben nog een moraalridder nodig voor ons forum ;)
Sollicitaties per e-mail s.v.p.

CV niet nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 02:59:
Hey zwahiel...

We hebben nog een moraalridder nodig voor ons forum ;)
Sollicitaties per e-mail s.v.p.

CV niet nodig!
ik wilde iets zeggen, maar ik zeg nix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwahiel schreef op 24 januari 2003 @ 03:02:
[...]ik wilde iets zeggen, maar ik zeg nix...
Aangenomen! Was weer gezellig @ msn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Zo blijkt maar weer, de gemoederen raken gauw verhit :)

Wat een KitKat al niet kan oplossen. ;)
Pagina: 1