Grote problemen met BF

Pagina: 1
Acties:

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-11-2025
Hellup! :(

Misschien is dit al eens ter sprake geweest, maar ik kan er nix over vinden :r

Ik ben bezig bij een van mijn vrienden om battlefield goed draaiend te krijgen, maar zowel multiplayer als single heb ik in welke resolutie dan ook grote delays in de framerates!!
Ik denk zelf dat dit komt doordat er op deze PC een firewall heeft gedraaid (tot gisteren) die nu verwijderd is. Het gaat hier om Norton Firewall (internet security)
Ik heb wel eens in de wandelgangen gehoord dat dit nogal eens BLIJVENDE problemen oplevert, ook na het removen van de firewall.....

De problemen die ik heb zijn zo erg dat ik onder 1024x768x16 een framerate heb van ongeveer 3 FPS!!! :( :'(

Gegevens over de PC:
Pentium 4 2.0 Ghz
256 MB DDR 266 Mhz (ik weet dat dit aan de lage kant is, maar ook dat het moet werken)
GeForce4 mx 460 64MB
80 GB 5400rpm HDD
Windows XP Professional
Alle drivers (NVidia) zijn up to date
Bios is gechecked!

Nogmaals, ik ben radeloos! HELLUP :o

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
SGD -> SPV

There is no magic.

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-11-2025
?? sorry, ik heb deze op een verkeerde manier gepost volgens mij, wat nu te doen??

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wisselbestand (Pagefile) groter maken? Harde schijven bijna vol?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

slash24 schreef op 22 January 2003 @ 00:40:
Hellup! :(

Misschien is dit al eens ter sprake geweest, maar ik kan er nix over vinden :r

Ik ben bezig bij een van mijn vrienden om battlefield goed draaiend te krijgen, maar zowel multiplayer als single heb ik in welke resolutie dan ook grote delays in de framerates!!
Ik denk zelf dat dit komt doordat er op deze PC een firewall heeft gedraaid (tot gisteren) die nu verwijderd is. Het gaat hier om Norton Firewall (internet security)
Ik heb wel eens in de wandelgangen gehoord dat dit nogal eens BLIJVENDE problemen oplevert, ook na het removen van de firewall.....

De problemen die ik heb zijn zo erg dat ik onder 1024x768x16 een framerate heb van ongeveer 3 FPS!!! :( :'(

Gegevens over de PC:
Pentium 4 2.0 Ghz
256 MB DDR 266 Mhz (ik weet dat dit aan de lage kant is, maar ook dat het moet werken)
GeForce4 mx 460 64MB
80 GB 5400rpm HDD
Windows XP Professional
Alle drivers (NVidia) zijn up to date
Bios is gechecked!

Nogmaals, ik ben radeloos! HELLUP :o
Ik meen me te herinneren dat het hielp om Hardware sound aan te klikken als het uitstond. En als het al uitstond moet jet het juist aanvinken. Misschien kan je ook nog wat oudere drivers proberen.

Of lees dit anders even door:

Verwijderd in "Forum- en Gamefaqs (*Update 11-01*)"

[ Voor 8% gewijzigd door Apocrypha op 22-01-2003 07:43 ]

Verwijderd

Als je een SBLIVE hebt, dan helpt het eerder om Hardware sound af te zetten, maar als je de verkeerde geluidsdriver hebt, dan krijg je irritant krassend geluid (Bij mij werkt software audio sneller met de neiuwste Creative Audigy2 driverpack die van 393mb)

Vaste swapfile op eerste partitie werkt meestal het snelst.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

het helpt ook vast wel als je de FAQ van www.bf1942.nl doorloopt. Staat volgens mij genoeg om je probleem op te lossen

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 19:15
Idd, het is een kwestie van je soundsettings te "downgraden" in het spel zelf.
Je kan daarmee je aantal FPS ver3voudigen

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

256 is ook aan de minimale kant....512 is wenselijk...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Pagina: 1