Toon posts:

[XP] nieuwe hardware *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond/middag/morgen,

Ik zit met een vaag probleem... Ik wil nieuwe hardware toevoegen via configscherm . Maar dan zegt die kan maar 1 apparaat tergelijk installeren.Hij zegt dat of ik nou wel of niet een nieuwe harde waren heb ingeplugged .
En onder verschillende accounts.Heb zoveel mogelijk processen uitgezet van de user en system om te kijken of het probleem daar aan ligt.
Het rare is als ik USB dingen er in plug dat ik die zelf moet installeren ipv dat hij die zelf herkent
Waarom ik deze manier doe is omdat het om een seriele modem betreft die ik wil installeren .

Specs: 2.4 p4
intel mobo
512 ddr 333
alleen een 56k modem in de pci slots.
win xp home

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
OS in de titel gezet.

[ Voor 15% gewijzigd door blackd op 22-01-2003 00:17 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 23:00

Nowhereman

Ygenweis

Heb je toevallig USB uitgeschakeld staan in je BIOS?

-Pwn the day-

Verwijderd

ik heb hetzelfde gehad met mijn scanner.......je moet gewoon ff via de device manager je driver toekennen aan het apparaat en dan herkent ie hem de volgende x automatisch

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ook moet je ff checken of de handtekening voor de driver-check uit staat. Die kan heel lastg zijn soms.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Maar probleem is dat hij geen enkel usb apparaat herkent automatisch ..
Dus geen pnp

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

staat de "Plug en Play"service wel op automatisch? als je die uitschakelt, dan zal ie niet automatisch je hardware installeren.

[ Voor 7% gewijzigd door bratos op 22-01-2003 20:41 ]

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
in bios ja maar rare probleem is ook dat als je harde warne wilt installeren zegt dat die al een ander hardware aan het installeren is .Terwijl je geen nieuwe hardware heb op aan heb gesloten. Dat zegt die onder elke modus... en in veilige modus .. Maar wat ik denk dat een key niet aan staat in de register

• bratos

bratos

Meh.

ik bedoelde de xp service
die kan je vinden als je
start --> uitvoeren-->services.msc

intypt.
in de bios zou die uit moeten staan.
dit staat overigens los van "nieuwe hardware toevoegen" zoals dat heette.
wat probeer je trouwens aan te sluiten?

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
Bratos tnx for the tip maar probleem is ook wil je niks aansluiten en je klikt nieuwe hardware ,dan zegt die van kan maar 1 apparaat tergelijk installeren.Ook al valt er niks te installeren.

• bratos

bratos

Meh.

staat je compoort wel enabled in de bios? misschien is je modem niet ondersteund in xp, die bestaan nog helaas.
is je usb apparaat mischien ook niet xp ondersteund( met xp whql drivers)?
ik heb zelf ook een intel mobo: gebv2.

8)7 ik niet snap helemaal

eerst kijken dan zeiken

Pagina: 1