Toon posts:

[XP] fout na nieuwe installatie..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het formatteren van mijn harde schijf, wou ik xp opnieuw installeren. Dit lukte allemaal goed. het probleem is dat hij nu na het opstarten een bestand niet kan vinden. Dit kan hij niet vinden >> \COMMANDS\NL\SETUP.BAT en toont hierbij ook een dos venstertje. Waar kan dit aan liggen? Ik heb hier erg weinig verstand van...

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik nog vergat te zeggen: dat dos venstertje zegt : "Het apparaat is niet klaar" met in de titelbalk : "C:\WINDOWS\System32\cmd.exe

alles werkt verder correct, ook als ik de fout heb weggeklikt. cd-roms en hdd's werken ook naar behoren.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 00:24 ]

Verwijderd

zal de mods maar een keer voor zijn volgende keer EDIT. vraag geeft je pc tijdens de installatie geen fout kan je al je apparten zien in dos of in windows geen andere fout melding met gebruik van je cdrom drive(s) of hdd('s)
WinTasks Process Library

cmd - cmd.exe - Process Information
Process File: cmd or cmd.exe
Process Name: Windows Command PromptMicrosoft Windows Command Prompt. Unlike the old command.com, cmd.exe is a 32bit command prompt used in WinNT/2000/XP
Description:
Common Errors: N/A
System Process: No
site waar ik de info over cmd vondt

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 00:13 ]

Verwijderd

Je kunt je bericht aanpassen met Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif, dan hoef je niet een post toe te voegen ;)

• Scorpio_UT
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-08-2021

Scorpio_UT

Computerwiz

dat lijkt mij op een stukje hardware
en cmd.exe is gewoon je command ( het vroegere dos)

JB