Medetweakers
Pas geleden ben ik veranderd van moederbord processor& geheugen
het oude spul ( Epox 8kta3+ / Xp 1700+ / 512 Mb@133 Geheugen )
ging naar een kennis draaide tot de dag dat het van eigenaar verandere goed
alleen deze persoon heeft niks anders dan problemen met de spullen
de ene keer start alles op , kan hij gamen,internetten alles eigelijk )
de anderde keer staat er FF op het bord ( serach gebruikt ) kan niet echt de oplossing vinden !
trek je dan bijvoorbeeld een strip geheugen eruit , of een stroomstekker los van cd rom cq brander , of even de ide kabel los van het bord dan doet hij het weer
we hebben zelf geprobeerd
andere (3x)harde schijf , cd rom , (2x)video kaart (pci & agp) , andere processor (duron 850 & xp 1700+) , voeding 300 watt ( noname & a-open 300 watt)
alles helpt even , ook bios reset waar kan dit in zitten ??? iemand ??
ik heb zelf iets wat me alleen heel sterk lijkt maar , zou het aan de kast kunnen liggen ?? omdat het een goedkopere kast is geen a-open,chieftec of zo !
iemand ideeen ? een bios flash lijkt me geen oplossing omdat de update vand e bios alleen een probleem met de raid controller oplost , volgens de epox site ! en deze toch niet in gebruik is !
ik hoop dat het duidelijk is , wat ik zo heb uitgelegd en de topic titel goed is !
Pas geleden ben ik veranderd van moederbord processor& geheugen
het oude spul ( Epox 8kta3+ / Xp 1700+ / 512 Mb@133 Geheugen )
ging naar een kennis draaide tot de dag dat het van eigenaar verandere goed
alleen deze persoon heeft niks anders dan problemen met de spullen
de ene keer start alles op , kan hij gamen,internetten alles eigelijk )
de anderde keer staat er FF op het bord ( serach gebruikt ) kan niet echt de oplossing vinden !
trek je dan bijvoorbeeld een strip geheugen eruit , of een stroomstekker los van cd rom cq brander , of even de ide kabel los van het bord dan doet hij het weer
we hebben zelf geprobeerd
andere (3x)harde schijf , cd rom , (2x)video kaart (pci & agp) , andere processor (duron 850 & xp 1700+) , voeding 300 watt ( noname & a-open 300 watt)
alles helpt even , ook bios reset waar kan dit in zitten ??? iemand ??
ik heb zelf iets wat me alleen heel sterk lijkt maar , zou het aan de kast kunnen liggen ?? omdat het een goedkopere kast is geen a-open,chieftec of zo !
iemand ideeen ? een bios flash lijkt me geen oplossing omdat de update vand e bios alleen een probleem met de raid controller oplost , volgens de epox site ! en deze toch niet in gebruik is !
ik hoop dat het duidelijk is , wat ik zo heb uitgelegd en de topic titel goed is !