DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Verwijderd
AcouSE schreef op 22 January 2003 @ 08:29:
Nelske: zou het niet mogelijk zijn dat Arfman precies postte toen Phreak hem op slot deed? Zijn de acties voor sluiten en posten zgn. "atomic actions"?
Lijkt me niet.
Ik ga ervan uit dat post_reply te allen tijde een topicid meegeeft. Als een post gesloten wordt (ook al zouden we over mili/micro-seconden praten), dan komt het topicid niet meer overeen met de insertion van de post.
Het zou een kleine bug kunnen zijn, maar dat lijkt me een erg onwaarschijnlijke bug, omdat bovenstaande nogal een cruciale controle is bij het plaatsen van nieuwe reacties in een topic.
Verwijderd
wel vreemd idd, maar ik denk dat je new post heb gedrukt.... geef eens een linkje naar jou topic?
PowerLCD 2.0 te koop voor 20 Euro? WTF?!
erg weird dat ie de topic titel meenam ja...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 09:33 ]
Bij het reply-en wordt eerst het topic 'aangemaakt' (als PHP object). Lukt dat niet dan kan er niet gepost worden, sim-pel.
Je zal toch echt op het verkeerde knopje hebben gedrukt
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()