Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PowerLCD 2.0 te koop voor 20 Euro? WTF?!

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36
WTF waarom wordt dit een nieuw topic :? :? :?
Ik drukte toch echt op reply :?
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 23:10:
[...]

1. PowerLCD ondersteund (op vandaag) geen enkele controller die je nergens anders terug vind.
Wat ik van hem begreep is dat zijn LCD alleen met PowerLCD goed werkt, maar dat weet ik dus zelf niet zeker, ik heb zelf een karakter LCD die ik met Smartie (gratis !) aanstuur.
2. Als je zo reageerd omdat je PowerLCD een goed programma zou vinden in een openbaar forum als dit, zou je het ook kopen, dus dit is GEEN onderbouwt topic met een duidelijke bedoeling.
Het enige wat gebeurd is Godflesh die duidelijk maakt dat hij het niet wil kopen, dat zijn dingen die niet eens hier thuishoren.
Hij maakt zijn ongenoegen bekend over de pricing policy, vooral het feit dat het niet vantevoren is aangekondigd slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dat je wat wilt verdienen ok, maar meld dat dan vantevoren.
3. Als je 20€ of 15€ duur vind voor een programma als dit ...
Ja dat vind ik duur. Als ik de featurelist vergelijk met Smartie (wat gratis is) vind ik 20 euro voor een pakket wat nog niet eens de helft kan (maar enkel exotische LCD's kan aansturen) vrij fors.

NOFI trouwens hoor, ik probeer wat meningen hier kracht bij te zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Arfman op 21-01-2003 23:28 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Hij was dicht weet je nog...

Verwijderd

ik vrees dat deze ook dicht gaat ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 23:29:
ik vrees dat deze ook dicht gaat ...
Zou jij zo aardig willen zijn heel even je mail na te kijken...

• Arfman
  • Laatst online: 14:36
Zie ook [rml][ CEM] Bug ?[/rml]

Erg vreemd dit.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

weet je dat zeker?

• Jaymz
  • Laatst online: 26-11 11:07

Jaymz

Keep on moving !

Phreak schreef op 21 January 2003 @ 23:24:
Loos topic. Als je het feit dat er geld gevraagd wordt voor software ter discussie wil stellen ben je een aantal jaartjes te laat.

[dicht]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.