[javascript] zelfde mouseover in 2 tabelkolommen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• pulse80
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 08:11

pulse80

we weten niks

Topicstarter
hoe heet dat? ik heb gezocht maar ik vind wel 100 mouseoverscripts. wat ik zoek is een functie waarbij er twee plaatjes zijn, in verschillende tabelkolommen die hetzelfde doen (mouseover) bij het aanraken van 1 van die twee.

Het zit nl. zo de twee plaatjes fungeren als 1 button maar door de tabelopmaak (die iemand anders heeft gemaakt) zijn de kolommen waar de button in moet te smal.. dus heb ik de button in tweeen gesplitst maar dan moeten ze wel hetzelfde doen bij aanraking. volgen jullie het nog?

i'm not here this isn't happening

Verwijderd

Ja hoor, ik volg het nog. Dit is gewoon een kwestie van een javascriptje schrijven. Zoek maar een bestaand mouzeover scriptje op, en pas die aan zodat hij doet wat je wilt.

Dit forum is dan ook niet bedoeld voor deze topics. Het is de bedoeling dat je zelf iets in elkaar zet, en als dat niet lukt, of je twijfelt over je manier van aanpakke, dan kun je best een topics openen. Maar probeer om zelf alvast wat werk te verzetten voor je een topic opent.

Je hebt nu alleen nog maar een concept, natuurlijk moet dat uitgewerkt worden, maar daat kun je vast zelf wel mee beginnen. Daar leer je zelf het meest van, en de eerste paar stappen met javascript zijn gewoon niet interessant genoeg om over te discussiëren :)

Dit topic is gesloten.