Toon posts:

2de harde schijf wel herkent niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik zit met het volgende probleem.
Ik heb 2 PC's de ene XP andere 98 geinstalleerd, eerst hing ik de XP altijd bij de 98 pc om mp3 over te zetten (erg langzaam pc 266Mhz), nu ik sinds kort die andere pc XP heb geinstalleerd geeft de 98 PC problemen bij het herkennen van de tweede harde schijf.

Ik heb de search gebruikt en daar las ik dat een NTFS (die ik voor XP heb aangemaakt) niet in Win98 te zien is. Kan ik hier iets tegen doen zonder rigoreuze maatregelen (formatteren etc) te moeten nemen?

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
NTFSforWindows95 installeren, ff googlen
Je hebt ook NTFS4DOS

Verwijderd

Topicstarter
Ik met de Win98 PC geen toegang tot het internet (geen netwerkkaart) en dus alles wat ik download via de XP pc zette ik vroeger op die manier over. Dus of je bedoelt dat ik dat progje moet installeren op de XP pc want ik krijg hem niet op de 98 pc (heb geen A drive op de 98pc)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 23:30:
Ik met de Win98 PC geen toegang tot het internet (geen netwerkkaart) en dus alles wat ik download via de XP pc zette ik vroeger op die manier over. Dus of je bedoelt dat ik dat progje moet installeren op de XP pc want ik krijg hem niet op de 98 pc (heb geen A drive op de 98pc)
dan zou je dat proggie even op cd ofzo moeten zetten, want anders lukt het toch echt niet. (of een NT op die 98 bak installeren, maar dat is omslachtig)

Verwijderd

Topicstarter
Owkee dan doe ik dat morgen wel, bedankt!

BTW het progje NTFSwin95 kan dat ook draaien voor de win98 omgeving?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 23:52 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Jup dat draait, maar dat kun je ook lezen op de website van de fabrikant.
(sysinternals)

Verder kun je nog je NTFS converteren naar Fat32 met partition magic.. Maar dit had je ook wel uit de search kunnen vinden..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.