Internet cafe ---650 computers-----

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Weet niet of jullie het hier al over hebben gehad. Maar zag 2 dagen geleden in de krant ,dat er in A'dam een internet cafe is geopend met 650 pc's. Is er niemand die daar in de buurt woont. :)
Dat cafe is ook nog eens 24 uur per dag over.
Niemand die daar de sys beheerder misschien kent??????

Verwijderd

Hier is al eens een topic over geweest.
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000677.html

Ik weet niet wat er mee gebeurt is.
Het is wel cool als het lukt

DPC to the top :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Aangezien de systeembeheerder bij mij op school er van overtuigd blijft dat het slecht is voor een CPU om 100% processor gebruik te hebben, wil ik er wel eens heen om het te bekijken, maar misschien is het slim als er iemand meegaat die er al wat langer bij is dan ik en wat meer verstand heeft van softe-waren. Voorstel?

Ik kan bijvoorbeeld volgende week, doordeweeks, liefst 's avonds en absoluut niet op zaterdag...

Bericht hierboven

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Waar is 'hier'? :) Toevallig de Hanze hogeschool Groningen, faculteit Techniek? :P

Verwijderd

Het is naast het Tushinski (moeilijk woord) in A'dam, de voormalige HEMA. De opening is 5 juni en er moeten zeker koeien gaan draaien voor de DPC :)
Waar zullen wij de sysadmin mee kunnen verblijden in ruil voor? >:)
O ja, het is van de eigenaar van Easy Jet, je weet wel die gast met die oranje/witte vliegtuigvluchtjes voor weinig.

Verwijderd

ik weet dat mijn broer bobdebeer hiermee bezig is en dat hij kontakt heeft gehad met Femme over hoe ze dit zouden aanpakken.

Kan hem wel ff vragen hoe het zit.

ga hem ff bellen.

Heb hem net aan de lijn gehad en hij heeft nog geen reactie gehad van de gasten die over dat café gaan, dus we blijven het proberen.

ik denk alleen niet dat het verstandig is als iedereen dat café gaat benaderen.

bobdebeer en ik Mo-Bees houden jullie op de hoogte.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voor wat hoort wat, waarschijnlijk willen ze een wederprestatie zien. In de vorm van bijvoorbeeld een bannertje op dpc.tweakers.net
Denk daar even over na voordat je op die mensen afstapt!

Verwijderd

DSmarty,

ik weet dat mijn broer dat heeft overlegt dus er worden geen overhaaste dingen gedaan.

alles wordt in ieder geval gecheckt bij Femme en crew.

dus wees niet bang als het meezit komt het allemaal goed.

Mo-Bees voor team GRAASLAND en DPC natuurlijk

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Liever geen bannertjes op dpc.tweakers.org omdat Chello het daar waarschijnlijk niet zo mee eens is. Maar 650 pc's is zeker wel een flink nieuwsartikel waard, samen met een frontpage-artikel op Tweakers.net (Femme doet dat vast wel voor DPC, toch?) lijkt me dat wel een aardige motivatie om koetjes te installeren.

Verwijderd

Even ter verduidelijking !

Op het moment dat ik antwoord heb van de mensen achter dat i-net-cafe, neem ik contact op met de mensen van tweakers (Femme)

Tot op heden heb ik echter nog geen antwoord mogen ontvangen mede doordat het het nieuw te starten bedrijf is ...( denk ik )
Dus Pushen heeft ook geen zin !
Eenmaal op de rit laat ik nogmaals van me horen en hoop dat dan alles voor elkaar komt.

Ik heb de mensen van dat internet-cafe helemaal NIETS beloofd , alleen op correcte wijze een e-mail gestuurd met diverse links naar de DPC-pagina's zodat men daar een beetje een indruk kon krijgen van alle lopende zaken binnen de DPC en Tweakers.

Dus GEEN banners, GEEN gratis reclame in het vooruitzicht gesteld, HELEMAAL NIETS van dat alles, alleen ff de interesse gepolst !

Tot spoedig zal ik maar zeggen !

Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:04
Leuke actie!
Mocht het lukken dan moeten we daar een keer een meeting houden :)

- NAC Breda -

Pagina: 1