Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PowerLCD 2.0 te koop voor 20 Euro? WTF?!

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
"Today I took a day off @ work and did all the things needed to start "ChronoSoft". This is the company that will be selling PowerLCD from v2.0 on.

PowerLCD *is finished* since a day or 2. When all the right documents are ready (they told me it would take about 2 week) PowerLCD will be released.

"The release date will be appr. 10 feb 2003. The official start day of ChronoSoft is 01/02/03 (1, 2, 3 ).

PowerLCD v2.0 will cost 19,99€. The first 20 buyers will get the special price of 14,99€. For this price you get PowerLCD v2.0, all updates untill v3.0, a personal license so you have the right to install PowerLCD as many times as you want on all of your computers and offcourse support via mail for years héhé.
Don't tell me that's expensive ...

-----
Ik wist niet wat ik las...

Ik vind dit ronduit berlachelijk!!!

Eerst dure LCD gekocht van 150 piek en nu mag ik ook ineens voor de software gaan betalen? Alle software die ik voor mijn oudere lcd's heb gebruikt was gratis.

De 1.1 versie draait niet eens goed op mijn LCD (scherm wordt steeds donkerder en refeshed niet goed?), dus wie zegt dat 2.0 het wel goed doet? Straks heb ik een dure LCD en software waar ik voor moet betalen en het werkt niet eens goed.

...nou dat is leuk!

Ik begrijp dat er heel veel werk inzit, maar dit had ik echt niet verwacht. :/

(sorry, maar ben beetje pissig)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:59
er zijn toch wel andere freeware progsels?
en anders is er de minder legale manier (maja, da mag ik hier nie zeggen ;) )

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
email me alsjeblieft paar links....

PowerLCD ga ik ECHT niet kopen...sorry.

Dit is een warez request, check je mail zo..

[ Voor 35% gewijzigd door Daan op 21-01-2003 23:05 ]

Verwijderd

14.99€ als je snel bent
en de enige reden waarom er zoveel tijd in zit is omdat v1.1 gewoon slecht was naar mijn normen. Als jij er zeker van zijn dat het stabiel draait kan dat ook en ik heb dus nergens gezegt dat niet mogelijk is.

Dit gaat om een volledig herschreven versie met 5 maand werk in een ander programmeertaal. De prijs is op zich waarschijnlijk de laagste prijs voor een software pakket en zeker wat je ervoor krijgt. Wacht gewoon een tijd af als je zeker wil zijn dat het stabiel draait(wathet ook doet)

dit topic draaid waarschijnlijk uit op een flame gedoe en helemaal door de titel, dus kalmeer even voor je begint te flamen ofzo
Ik start dus wel een bedrijf en dit is niet zomaar even snel geld proberen te rappen zoals jij nu waarschijnlijk denkt

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

Jongens Jongens,

laten we eerlijk zijn zo duur is dat toch eigelijk niet ?????

mooi stukkie software en je mag het voor je zelf oneindig installeren.....

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Verwijderd

En niemand is verplicht :/ dus waarom zou je hier gaan flamen ...

zijn idd freeware progs ook, liquid-mp3 enzo

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Arfman

Drome!

Ik weet niet precies hoe het zit, maar het type display wat Godflesh heeft is alleen aan te sturen via PowerLCD d8 ik .. en voorzover ik weet is er nooit bekend gemaakt dat PowerLCD geld zou gaan kosten .. dus als je het zo bekijkt kan ik me Godflesh z'n reactie wel voorstellen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

jawel maar ja als je kijkt wat de 20€ is op de totale prijs van de software op het systeem, of wat je er eigelijk voor krijgt...... als je een half uurtje minder de kroeg in duikt of een half uurtje beunt heb je het ook bij elkaar..........

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 22:56:
En niemand is verplicht :/ dus waarom zou je hier gaan flamen ...

zijn idd freeware progs ook, liquid-mp3 enzo
Heb je de mail al binnen?

Bovendien mag hij er geld voor vragen, want de tijd die hij erin stopt is ook niet niks hoor.
Voor niks gaat nog altijd de zon op, zo is het en niet anders.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Der_Rudy schreef op 21 January 2003 @ 23:04:
jawel maar ja als je kijkt wat de 20€ is op de totale prijs van de software op het systeem, of wat je er eigelijk voor krijgt...... als je een half uurtje minder de kroeg in duikt of een half uurtje beunt heb je het ook bij elkaar..........
huhuu maar het is nog steeds 20 euro !

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

nou ja dan sluit ik mij maar aan bij Mr.ChronoM : niemand is verplicht het aan te schaffen.....

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Interstice schreef op 21 January 2003 @ 23:07:
[...]

huhuu maar het is nog steeds 20 euro !
Precies!

Of ist inclusief grafisch lcd :+

\_Specs_/

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Der_Rudy schreef op 21 januari 2003 @ 23:04:
Maar dat is met alles zo. Niet echt een goed argument.

Wat ik erg vind is dat dit nooit is aangekondigt. Vele tweakers hebben geholpen met het testen en vinden van bugs.

En wat is nou het voordeel van 2.0 tov 1.1?

bdw, pas de Faq aan op de site.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Arfman schreef op 21 January 2003 @ 23:02:
Ik weet niet precies hoe het zit, maar het type display wat Godflesh heeft is alleen aan te sturen via PowerLCD d8 ik .. en voorzover ik weet is er nooit bekend gemaakt dat PowerLCD geld zou gaan kosten .. dus als je het zo bekijkt kan ik me Godflesh z'n reactie wel voorstellen.
1. PowerLCD ondersteund (op vandaag) geen enkele controller die je nergens anders terug vind.

2. Als je zo reageerd omdat je PowerLCD een goed programma zou vinden in een openbaar forum als dit, zou je het ook kopen, dus dit is GEEN onderbouwt topic met een duidelijke bedoeling.
Het enige wat gebeurd is Godflesh die duidelijk maakt dat hij het niet wil kopen, dat zijn dingen die niet eens hier thuishoren.

3. Als je 20€ of 15€ duur vind voor een programma als dit ...

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Opzich wel een vette manier om je proggie op alle warez sites te krijgen ! vraag der geld voor :P :+

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik draai al maanden PowerLCD, en heb werkelijk alle versies (vanaf 0.2) nog.
Ik ben blij voor Mr. ChronoM dat hij eindelijk zover is dat hij een beetje kan gaan verdienen aan het geweldige programeer werk wat hij (en natuurlijk MaNDaRK) hebben verricht.
Ik wil graag een LEGALE versie van de definitieve PowerLCD bestellen, kan dat bij deze Mr. ChronoM? (En hoor ik da bij de eerste 20???)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

The Dolf schreef op 21 januari 2003 @ 23:10:
[...]

Maar dat is met alles zo. Niet echt een goed argument.

Wat ik erg vind is dat dit nooit is aangekondigt. Vele tweakers hebben geholpen met het testen en vinden van bugs.

En wat is nou het voordeel van 2.0 tov 1.1?

bdw, pas de Faq aan op de site.
BTW, het programma is nog niet eens gereleased, dus dit is echt zoeken naar details.

Verwijderd

Interstice schreef op 21 januari 2003 @ 23:10:
Opzich wel een vette manier om je proggie op alle warez sites te krijgen ! vraag der geld voor :P :+
En zelfs daar heb ik geen problemen mee :+
iedereen is vrij om het te cracken toch ? mijn hobby is proggen, sommigen hebben als hobby cracken. Heb ik respect voor als je dat echt waar, is een stuk moeilijk dan proggen in mijn ogen

als je hem voor 5€ minder wil dan moet je ff mailen zoals in de post op powerlcd.com staat.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 23:11:
[...]

BTW, het programma is nog niet eens gereleased, dus dit is echt zoeken naar details.
Neem me niet kwalijk maar jij start een bedrijf op. Ik wilde dus alleen maar zeggen dat de info op de site elkaar tegenspreekt. Een non-gotter zal er dus moeite mee hebben en dit programma links laten liggen. Je site is HET visitekaartje (en zeker als je alleen online verkoopt)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Dit gebruikte ik bij mijn oude LCD: Smartie

Features:

Winamp:
Tracktitle
Channels (mono, stereo)
kbps
kHz
Position (in seconds)
Position (hours, minutes, seconds)
Total track length (seconds)
Total track length (hours, minutes, seconds)
Position Bar
Playlist number of current track
Total tracks in playlist
Current status

System info:
Username
Computername
CPU Type
CPU speed
CPU usage (in %)
CPU usage bar (length)
Free Memory
used Memory
Total Memory
Memory usage bar (length)
Free Pagefile
Used Pagefile
Total Pagefile
Pagefile usage bar (length)
Free space on drive x:
Used space on drive x:
Total space on drive x:
Diskusage bar drive x: (length)
Screen resolution

Motherboard Monitor 5.1:
Temperature 1 to 10
Fan Speed 1 to 10
Voltage 1 to 10
Temperature name 1 to 10
Fan name 1 to 10
Voltage name 1 to 10

Gamestats for the games:
Half-Life (with all mods)
Unreal/Unreal-Tournament (with all mods, and games as Wheel of Time, whitch uses the same engine)
Quake II (with all mods)
Quake III (with all mods, and games as Return To Castle Wolfensteijn, whitch uses the same engine)

Internet headlines:
CNN world news
Stock indexes
Tom's Hardware headlines
Tweakers.net headlines (dutch only)
Weather (in The Netherlands)
Weather.com (in The America)

SETI@home:
Total number of WU's done
Total CPU time
Average CPU time per work unit
Time of last result returned
Time you are SETI@home user
Total users
Your rank
Number of users you share your rank with
Completed more work then ... %
SETI@home icon 1
SETI@home icon 2

Folding@home:
Active processors
Team
Score
User Rank
Nr. of WU's

Network stats:
Adapter Name
Total download
total upload
Speed download
Speed upload
Errors download
Errors upload
Total Errors
Unicast packages download
Unicast packages upload
Total Unicast packages
Non-unicast packages download
Non-unicast packages upload
Total Non-unicast packages
Total number of packages
Discards download
Discards upload
Total discards

Misc:
nr of emails (10 E-Mail adresses)
Distributed.net RC5/OGR stats
Time
Uptime
Date
Counter (date) Counter (Time) Degree symbol (°)
Black Block
E-Mail symbol
Euro Symbol
$File("C:\file.txt",2) shows the second line of file.txt (can be done more than once in a line)
$dll(demo.dll,5,param1,param2) shows the result of the 5th function in demo.dll with the 2 parameters: 'param1' and 'param2'
$Count(value1#Value2#value3#value4#etc.) values can also be other functions (i.e. '$CPUSpeed')
$Right(text here, ) this means that the text ('text here' will be putted on the most right side of the reserved lenght (i.e. $right(foo,6) will give ' foo'))
$Fill(10) sets the next character on the 10th place. all the characters between the current position and the 10th are spaces
$Flash(text here)$ (text between the brackets flashes)

other options/settings:
Support for HD44780 controlled LCD's
Support for Matrix-Orbital LCD's
Support for Crystalfontz LCD's
port settings and speed can be set
scroll delay
LCD size
Proxy settings (for internet)
Stay on top
randomize screens
Events screen where you can make your own events (i.e. skip all winamp tracks with a low bitrate, or flash your backlight 5 times when you have email
Full support for Matrix Orbital buttons and keypads. (Also the LK404-55)
different screens wich can all be set individual, and skiped if for example winamp is inactive.
The automatic scrolling if a line is to long can be disabled per line
Z = Winamp Last Track
X = Winamp Play
C = Winamp Pause
V = Winamp Stop
B = Winamp Next Track
N = Backlight on/off
M = Freeze screen (the screen rotation freezes, and only the active screen will be updated)
, = Last Screen
. = Next Screen
/ = Refresh all data (inet data, mbm, email, hd size, etc.)
K = Last Theme
L = Next Theme

Parameters:
"-hide" hides the program at startup
"-NoLCD" does not write anything to any LCD
"-register" writes all data to "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\LCDSmartie\"

best feature: tis gratis

PowerLCD is zeker heel leuk programma, maar ik kijk denk ik maar even om of een alternatief kan vinden. Ik heb die 20 Euro er nu (nog) niet voor over.

(deze topic is niet bedoelt als flame, PowerLCD rocks!)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 23:14:
[...]

En zelfs daar heb ik geen problemen mee :+
iedereen is vrij om het te cracken toch ? mijn hobby is proggen, sommigen hebben als hobby cracken. Heb ik respect voor als je dat echt waar, is een stuk moeilijk dan proggen in mijn ogen

als je hem voor 5€ minder wil dan moet je ff mailen zoals in de post op powerlcd.com staat.
* meld *

waarom? lees je mail maar :)

Verwijderd

smartie is voor karakter lcd's , powerlcd voor grafishe beetje appels en peren aan het vergelijken goldflesh

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

genoeg gratis software te vinden,

ik gun ze het geld!

dat gezeur, hij had het ook niet kunnen maken

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Arfman

Drome!

Der_Rudy schreef op 21 januari 2003 @ 23:08:
nou ja dan sluit ik mij maar aan bij Mr.ChronoM : niemand is verplicht het aan te schaffen.....
Inderdaad, tenzij je je grafische LCD van 150 piek aan wilt sturen. En nogmaals: er is volgens mij NOOIT gezegd dat PLCD geld zou gaan kosten.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

@ GODFLESH misschien dat je het display in een text modus kan zetten kan je smartie misschien blijven draaien.....

Verwijderd

Arfman schreef op 21 januari 2003 @ 23:21:
[...]

Inderdaad, tenzij je je grafische LCD van 150 piek aan wilt sturen. En nogmaals: er is volgens mij NOOIT gezegd dat PLCD geld zou gaan kosten.
Er werd NOOIT gezegt dat v2.0 gratis werd...
Kunnen we echt een hele tijd doorgaan zo

Verwijderd

Topicstarter
"Dit is een warez request, check je mail zo.." <-- waar slaat dat nu weer op freak??

Ik bedoel FREE alternatieve voor grafische LCD's... sinds wanneer zijn FREE programs warez?

(ook email naar bemiddelaar@nogwat gestuurd)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Loos topic. Als je het feit dat er geld gevraagd wordt voor software ter discussie wil stellen ben je een aantal jaartjes te laat.

[dicht]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.