www.dannyhiemstra.nl
[ Voor 5% gewijzigd door Arno op 21-01-2003 22:32 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Duurt zoiets lang bij chello?
www.dannyhiemstra.nl
En dat flusht je TTL bij je ISPVerwijderd schreef op 21 January 2003 @ 22:38:
met w2k of XP kan je ook in een command venster het volgende intypen: ipconfig /flushdns
Knappe ipconfig heb jij dan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Behalve ik? Ik denk dat het dan toch lokaal zit.FireFoxx schreef op 21 January 2003 @ 22:32:
Ik heb gisteren de nameservers van me domein verandert.
Nu ziet iedereen die naar de domein gaat de pagina's van de nieuwe hosting / server al behalve ik...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
194.109.6.66
194.109.9.99
Volgens mij weert xs4all al een tijdje aanvragen uit niet xs4all domeinen.TrailBlazer schreef op 22 januari 2003 @ 08:54:
gewoon ff je dns op die van xs4all zetten voor the time being is waarschijnlijk wel een oplossing
194.109.6.66
194.109.9.99
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Zolang je websites bezoekt waarvan de domeinnaam al op de xs4all server is gecached, doordat een xs4all abonnee die site kort geleden heeft bezocht, gaat het goed, maar bij minder populaire sites zul je in de problemen komen.TrailBlazer schreef op 22 January 2003 @ 11:04:
Volgens mij niet. een vriend van me was laatst vergeten zijn dns in tevullen (planet of hcc) ff die van xs4all ering gegooid en draaien dus het lijtk er neit op.
Anders loopt er ook nog wel een DNS draadje, waar 100en alternatieven in staan
Maar het is dus inderdaad een DNS probleem, Chello is blijkbaar niet zo vlot met het updaten.
Dit topic is gesloten.
![]()