ik heb vandaag 3 uur zitten kloten om een netwerk aan de gang te krijgen bij de buren van mijn vader.. bleek iig dat er defecte walloutlets waren.. na deze bezigheid kreeg ik ook nog het verzoek hun pas gekochte router in te stellen, een mooie unex router. met goede moed aan begonnen. na 1 uur zoeken in de instellingen heb ik @home nog niet aan de gang. Ik kan hem op dhcp zetten en een hostnaam instellen (CMxxxx-A nummer) maar waar moet ik het domein instellen? Ik kan de router benaderen en de interne dhcp server werkt.. want alle pc's krijgen een ip.
ik heb de search gebruikt. ik zie veel topics van mensen met problemen met deze router maar nergens echt een oplossing.. of ze gaan of adsl. Iemand een idee hoe ik dit rotding aan de gang krijg?
suggesties van "koop een fantsoenlijk router" heb ik niks aan.. want ze wilden hem perse nu en fantsoenlijke routers zijn overal uitverkocht in de buurt.. (ik zelf heb een e-tech en die deed het binnen 5 minuten)
ik heb de search gebruikt. ik zie veel topics van mensen met problemen met deze router maar nergens echt een oplossing.. of ze gaan of adsl. Iemand een idee hoe ik dit rotding aan de gang krijg?
suggesties van "koop een fantsoenlijk router" heb ik niks aan.. want ze wilden hem perse nu en fantsoenlijke routers zijn overal uitverkocht in de buurt.. (ik zelf heb een e-tech en die deed het binnen 5 minuten)