Toon posts:

hoe kom ik aan polyphonic ringtones ???

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een motorola t720 en ik wil wat andere ringtones als alleen die standaart shit. Nu is het probleem ik wil niet wappen want dat betaal ik apart bij me ben abbonement en da wil ik niet. Ik wil er best voor betalen (zo'n 0900 nummer bellen met de thuistelefoon) maar dat werkt bij een aantal sites niet want dan heb ik gebeld en krijg ik een mailtje naar welke wap site ik moet gaan.

weet iemand misschien een goede normale betaal site voor deze beltonen, zonder dat ik moet wappen ???

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je niet wapt via gprs betaal je dat gewoon met je belbundel bij ben.
Ik wist dat niet zeker, maar heb vandaag mijn factuur gekregen en daar staat niks aparts op.

Daarbij dan wap je hooguit 2 minuten, dat kost je 25ct.
Lijkt me toch wel makkelijke om het via die manier te proberen. :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb die smsjes nu gewist maar weet iemand dan ook of motola ook een gratis wap site heeft voor die ringtones

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op BamiKanarie staat iets dergelijks. Het is niet gratis, maar met wat handigheid kan je een mid rippen en die in je GSM plaatsen. Ze hebben zelfs een speciaal 'knopje' voor Motorola.

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 21-01-2003 22:31 . Reden: typo ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
aha maar heb je dan een datakabeltje nodig ofzow ???

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Niet aan gedacht ... Als je het via InfraRood niet voor elkaar kan krijgen, is er volgens mij een datakabel nodig.
Het is 'jammer' dat het een Motorola is, want voor Nokia kan bijna iedereen je wel vertellen hoe het werkt. :)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
www.google.com

Wie zoekt, die vind :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.