FF een vraagje over virtual pc is deze sneller dan VMware.. want wij gaan VMware nu ook gebruiken om W2k Adv. Server te draaien.. dit leek mij zelf niet zo'n goed idee. Want vind VMware overigens niet zo snel. Dus mijn vraag was dus is Virtual Pc beter tenopzichte van VMware..?
Het ligt er compleet aan wat je eisen zijn,
ik heb totaal geen problemen met VMware, maar andere zijn er weer niet over te spreken,
ik denk dat het qua snelheid niets uitmaakt, dus... of minimaal
ik heb totaal geen problemen met VMware, maar andere zijn er weer niet over te spreken,
ik denk dat het qua snelheid niets uitmaakt, dus... of minimaal
maar ff vraagje heb jij dan ook ervaring met virtual pc?
(Ten eerste: ik heb geen ervaring met Virtual PC dus zal me er verder buiten houden)
Maar snelheid op welk gebied? Load op de server, op de client, bandbreedte? Dat zijn, afhankelijk van je hardware, drie niet onbelangrijke variabelen kan ik me voorstellen
Maar snelheid op welk gebied? Load op de server, op de client, bandbreedte? Dat zijn, afhankelijk van je hardware, drie niet onbelangrijke variabelen kan ik me voorstellen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Met vmware en virtual PC heb je per defenitie geen performance. Het is gewoon kiezen tussen 2 kwaden. Van server binnen een VM moet je zowieso niks verwachten..
Ik heb beiden een tijdje gebruikt om de test versie van Windows .Net(Toen nog .Net
) 2003 te testen, maar ik vind toch dat VMWare lekkerder(Lees:sneller) draait als Virtual PC.
Als je maar genoeg RAM hebt valt het best mee met de snelheid moet ik zeggen, wel ff VMWare tools installeren nadat je een OS geinstalleerd hebt
Als je maar genoeg RAM hebt valt het best mee met de snelheid moet ik zeggen, wel ff VMWare tools installeren nadat je een OS geinstalleerd hebt
--
Verwijderd
Wees eens wat specifieker met betrekking tot de VMware versie.
VMware heeft meerdere smaken:
- Workstation
- GSX Server
- ESX Server
Binnen een virtuele machine op de ESX variant zijn de prestaties maximaal rond de 80% ten opzichte van een vergelijkbare dedicated machine.
VMware heeft meerdere smaken:
- Workstation
- GSX Server
- ESX Server
Binnen een virtuele machine op de ESX variant zijn de prestaties maximaal rond de 80% ten opzichte van een vergelijkbare dedicated machine.
http://www.osnews.com/story.php?news_id=1054
[google=virtual pc vs vmware]
Niemand kan je echter uitsluitself geven ofdat het in jouw situatie, performant genoeg is om te doen wat het moet doen.
[google=virtual pc vs vmware]
Niemand kan je echter uitsluitself geven ofdat het in jouw situatie, performant genoeg is om te doen wat het moet doen.
Pagina: 1