[PS2] Club Football: AJAX

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Codemasters kwam vandaag met de eerste Club Football: Ajax screens, een filmpje en het volgende persbericht:
Codemasters onthult beelden van de Club Football spelers

Digitaal Ajax betreedt voor het eerst de Amsterdam ArenA

Dit voorjaar betreden Europese topvoetballers voor het eerst het virtuele speelveld van hun club. Codemasters onthult vandaag evenbeelden van voetballers uit zijn aangekondigde Club Football serie van 15 games.

Het spel komt in het voorjaar van 2003 uit voor PlayStation 2. Codemasters zal vijftien verschillende Club Football games uitbrengen, elk gericht op een Europees topteam. Naast Ajax worden er ook van clubs als Manchester United, Real Madrid en AC Milan een eigen editie uitgebracht.

Het Club Football ontwikkelingsteam is druk bezig met het nabouwen van de indrukwekkendste voetbalstadions van Europa. Alle wedstrijden in de games vinden plaats in exacte replica’s waarvoor bouwtekeningen en fotomateriaal als referentie dienen. Naast de herhalingscamera wisselen tien verschillende in-game camerabeelden elkaar af om de acties op het veld in televisiestijl weer te geven.

Tijdens Club Football beleven de spelers de sfeer op het veld zoals op een echte wedstrijddag met henzelf als deel van hun favoriete team. Ook de voetbalfans ontbreken niet in het stadion. Bij het betreden van het speelveld waant de speler van Club Football zich in een ware voetbalambiance met clubliederen en andere stadiongeluiden. De ArenA in het Ajax Club Football spel ziet rood van de Ajax supporters die massaal hun clublied ‘Ajax marsch’ ten gehore brengen.
Club Football: Ajax zal het eerste officiële Ajax spel worden. Codemasters gebruikt voor de gezichten van de spelers foto’s van echte Ajax spelers, ook de ArenA is zo echt mogelijk nagebouwd(zoals je op het filmpje kunt zien).

Helaas voor de fans van een andere voetbalclubs er komen alleen games van:

Arsenal (Engeland)
Aston Villa (Engeland)
Chelsea (Engeland)
Leeds United (Engeland)
Liverpool (Engeland)
Manchester United (Engeland)
Rangers (Schotland)
Borussia Dortmund (Duitsland)
Hamburger SV (Duitsland)
FC Bayern München (Duitsland)
Ajax (Nederland)
FC Barcelona (Spanje)
AC Milan (Italië)
Inter Milan (Italië)
Juventus (Italië)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ajax5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ajax2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ajax3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ajax4.jpg

Trailer: http://www.codemasters.co...iles.php?showdetails=5689

Zullen vast veel niet-ajacieden zitten hier, maar ziet er wel grappig uit toch? ik ga 'm iedergeval denk wel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

Waarom komt het niet voor de PC uit :(

* ddZ bezit (helaas) geen ps2 :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit!! Maar zal het qua gameplay fifa2003 overtreffen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 21:13

Sick Nick

Drop the top!

op de screens ziet het publiek er nogal wazig uit, hopen dat het in het filmpje niet zo is :)

ajax schopt wel kont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje ziet er goed uit, maar filmpjes komen vaak niet echt overeen met de graphics van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Sick Nick schreef op 21 januari 2003 @ 22:10:
op de screens ziet het publiek er nogal wazig uit, hopen dat het in het filmpje niet zo is :)
Als je de screens even wat beter bekijkt zie je dat alles wat op de achtergrond gebeurd "wazig" is, je moet het juist zien als een oog wat op de bal met de personen er omheen focst, als je het zo ziet is het wel weer een stuk realistischer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 22:07:
Ziet er leuk uit!! Maar zal het qua gameplay fifa2003 overtreffen??
Geen idee, vind het wel een beetje de looks van Fifa hebben.. En het is van codemasters, die leveren meestal geen half werk af..
Sick Nick schreef op 21 januari 2003 @ 22:10:

ajax schopt wel kont :)
In het filmpje ziet het publiek er juist heel cool en 'losjes' uit..

Ik verwacht vooral veel van de sfeer in deze game..

[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 21-01-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoe zit dat eigenlijk precies met dat spel, kun je alleen met ajax spelen of zijn al die club football spellen hetzelfde en kun je gewoon met alle teams spelen. Als je alleen met ajax kan spelen verwacht ik niet veel animo voor dit spel. Dan gaat het niet alleen om ajax, maar ook om het feit dat je maar met 1 team kunt. Dan kunnen PS2 bezitters beter PES2 halen of Fifa als je met echte clubs wilt spelen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje vreemd uitzien... Geef mij maar PES2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Smoonshine schreef op 21 januari 2003 @ 22:51:
Hoe zit dat eigenlijk precies met dat spel, kun je alleen met ajax spelen of zijn al die club football spellen hetzelfde en kun je gewoon met alle teams spelen. Als je alleen met ajax kan spelen verwacht ik niet veel animo voor dit spel. Dan gaat het niet alleen om ajax, maar ook om het feit dat je maar met 1 team kunt. Dan kunnen PS2 bezitters beter PES2 halen of Fifa als je met echte clubs wilt spelen.
Ja dat is mij ook nog een beetje onduidelijk.. Maar weet toch al dat ik m ga halen :)
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 23:00:
Ik vind het een beetje vreemd uitzien... Geef mij maar PES2
Grappig dat je dat zegt, want laat PES2 nou net het spel zijn met de slechtse graphics van de generatie voetbalgames van nu...

Enige waar PES2 in uitblinkt is gameplay, maar daar kan je bij dit spel nog niks overzeggen.. Maar grafisch is het niet bepaald hoogstaand, in tegendeel zelfs..

Het spel komt trouwens voor de Playstation 2 én X-box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Grappig dat je dat zegt, want laat PES2 nou net het spel zijn met de slechtse graphics van de generatie voetbalgames van nu...
Zo groot is het verschil echt niet... PES2 ziet er strak en simpel uit, en speelt duizend keer beter dan de concurrentie... net een ML op Extreme mode begonnen :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
s_roubos schreef op 21 January 2003 @ 23:17:
[...]

Zo groot is het verschil echt niet... PES2 ziet er strak en simpel uit, en speelt duizend keer beter dan de concurrentie... net een ML op Extreme mode begonnen :)
Nou ik vond het verschil van PES met Fifa 2002/TIF 2002 al vrij groot, maar PES2 is grafisch bijna niks beter als PES1 en Fifa 2003 ziet er gewoon SUPER uit.. zeker ingezoomed, echt prachtig gewoon...

Dat PES2 veel lekkerder speelt ben ik wel met je eens. Alhoewel Fifa 2003 ook een goede stap in de richting was.. Maar ben erg benieuwd hoe dit spel het grafisch en qua gameplay zal gaan doen.
Pagina: 1