Nieuwe voeding (''is dit 350 watt bla bla)

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hallo.

ik heb dus mijn nieuwe voeding binnen. Jullie weten nog wel, van die ''is dit een 350 watt topic(s) Dat ding is beter dan er in die Pc hoorde te zitten, dus dat is wel aardig van Salland. Het enige probleem dat ik nu heb is dat die kabel voor in m'n mobo te kort is. Ik heb een Chieftec DA en een ECS k7vta3. Die ECS heeft nogal een nare indeling voor die power connector. Dat ding zit midden op het bord naast de socket. Ook zit ie nog eens horizontaal. ik wilde hier alleen even mee zeggen dat Salland zijn best heeft gedaan. Dit is dus een bewijs dat er geen geflame op salland nodig is, want ik weet zelf ook wel dat die mensen je willen helpen.

Ps: Laat deze topic alsjeblieft open. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vul dan ff de Shop Shurvrey @ T.net in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Dus.... :S

Nu dus alleen even je powercable verlengen en je hebt een 350W voeding :S , nog meer als gewoonlijk man onder de 300W loopt een beetje systeem echt niet lekker, 350 word hier al krap en als hij vervangen word zekers meer

[ Voor 98% gewijzigd door JBplap op 21-01-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je weten wat je met je kabel kan doen of is dit een prijs salland in de hemel topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien een idee om verder te gaan in je oude topic :?
En als deze is gesloten zie ik geen noodzaak om een 2e te openen want het onderwerp van dit topic ontgaat me even 8)7.

www.tweakers.net/shopsurvey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Okee, neem aan dat je dus wilt weten wat je met die kabel moet doen :?
Er zijn atx verleng-kabels voor je voeding, dus daar zou je is naar moeten zoeken. En anders moet je net als ik bij je pc-boer een kapotte voeding voor noppes ophalen, daar de atx kabel afknippen, je eigen atx-connector afknippen, en dan aan elkaar solderen... Tis een beetje werk, maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:37

Jaymz

Keep on moving !

CME -> OH

Aangezien hier op zich zelf wel uit te komen is (Shopsurvey inderdaad bijvoorbeeld) ook meteen maar op slot ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.