draadloze muis doet raar

Pagina: 1
Acties:

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb sinds vandaag een nieuwe muis.
De safeway 4DRF.
Dus de draadloze muis met 5 knoppen.

Alleen nou doet ie errug vaag.
De muis gaat er soms ineens vandoor, dus dan heb ik de pointer stil staan en dan gaat ie zomaar langzaam ergens heen.

Wat nog irritanter is, is dat als ik de muis meer dan 5sec laat staan dat ik em dan niet meer zomaar kan bewegen, dan moet ik em zeg maar eerst "wakker maken" door op een muisknop te klikken.
Erg irritant dus.

Iemand die weet waar dat aan kan liggen?
Of kan ik de muis maar beter gewoon direct terug sturen (besteld via flexpro.nl wat 200km van hier ligt dus terugbrengen word moeilijk)

Ik heb denk ik nu wel geleerd dat ook bij muizen duurkoop goedkoop is....
Had beter weer een logitech kunnen kopen (oude weggedaan omdat ie was versleten na 4jaar)

[ Voor 13% gewijzigd door manta op 21-01-2003 20:28 ]

Verwijderd

Het verschuiven van de muisaanwijzer kan komen door de ondergrond waarop je de muis gebruikt.
Wat betreft het niet meer kunnen bewegen van de muis, dat is waarschijnlijk een powersave functie, dat heb ik vaker op die manier bij de goedkopere draadloze sets gezien. Dit heeft de Logitech set in ieder geval niet, die gaat (bij mij) knipperen en als ik de muis gebruik dan doet ie het vrijwel gelijk weer.

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:46

MaNdM

1000-dingen-doekje

manta schreef op 21 januari 2003 @ 20:27:
*knip*
Alleen nou doet ie errug vaag.
De muis gaat er soms ineens vandoor, dus dan heb ik de pointer stil staan en dan gaat ie zomaar langzaam ergens heen.
Dan heeft het "oog" moeite met je oppervlak en denkt het ding dat je em beweegt :/
Wat nog irritanter is, is dat als ik de muis meer dan 5sec laat staan dat ik em dan niet meer zomaar kan bewegen, dan moet ik em zeg maar eerst "wakker maken" door op een muisknop te klikken.
Erg irritant dus.
Dat is de powersafe-mode, dat komt vaker voor, trust heeft dit bijvoorbeeld op, volstrekt normaal dus. Staat zeer waarschijnlijk ook als feature in je handleiding. :)
*knip*
besteld via flexpro.nl wat 200km van hier ligt dus terugbrengen word moeilijk
Dit soort dingen voortaan wat meer in de buurt kopen, prijzen zullen niet veel verschillen lijkt me namelijk ;)
Ik heb denk ik nu wel geleerd dat ook bij muizen duurkoop goedkoop is....
Had beter weer een logitech kunnen kopen (oude weggedaan omdat ie was versleten na 4jaar)
Goedkoop is (vrijwel) _altijd_ duurkoop... :)

To be determined...

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
MaNdM schreef op 22 January 2003 @ 00:41:

Dan heeft het "oog" moeite met je oppervlak en denkt het ding dat je em beweegt :/

- Op wat voor ondergrond denk je dan dat het beste is ?
(gladde muismat van chello en tafel werkten allebei niet goed)

Dat is de powersafe-mode, dat komt vaker voor, trust heeft dit bijvoorbeeld op, volstrekt normaal dus. Staat zeer waarschijnlijk ook als feature in je handleiding. :)

- Hmm ok daar zal ik dus aan moeten wennen

Dit soort dingen voortaan wat meer in de buurt kopen, prijzen zullen niet veel verschillen lijkt me namelijk ;)

- Ik had een vrij grote bestelling daar en toen dacht ik van, die muis kan er dan ook wel bij.

Goedkoop is (vrijwel) _altijd_ duurkoop... :)

- .......