Ik heb sinds vandaag een nieuwe muis.
De safeway 4DRF.
Dus de draadloze muis met 5 knoppen.
Alleen nou doet ie errug vaag.
De muis gaat er soms ineens vandoor, dus dan heb ik de pointer stil staan en dan gaat ie zomaar langzaam ergens heen.
Wat nog irritanter is, is dat als ik de muis meer dan 5sec laat staan dat ik em dan niet meer zomaar kan bewegen, dan moet ik em zeg maar eerst "wakker maken" door op een muisknop te klikken.
Erg irritant dus.
Iemand die weet waar dat aan kan liggen?
Of kan ik de muis maar beter gewoon direct terug sturen (besteld via flexpro.nl wat 200km van hier ligt dus terugbrengen word moeilijk)
Ik heb denk ik nu wel geleerd dat ook bij muizen duurkoop goedkoop is....
Had beter weer een logitech kunnen kopen (oude weggedaan omdat ie was versleten na 4jaar)
De safeway 4DRF.
Dus de draadloze muis met 5 knoppen.
Alleen nou doet ie errug vaag.
De muis gaat er soms ineens vandoor, dus dan heb ik de pointer stil staan en dan gaat ie zomaar langzaam ergens heen.
Wat nog irritanter is, is dat als ik de muis meer dan 5sec laat staan dat ik em dan niet meer zomaar kan bewegen, dan moet ik em zeg maar eerst "wakker maken" door op een muisknop te klikken.
Erg irritant dus.
Iemand die weet waar dat aan kan liggen?
Of kan ik de muis maar beter gewoon direct terug sturen (besteld via flexpro.nl wat 200km van hier ligt dus terugbrengen word moeilijk)
Ik heb denk ik nu wel geleerd dat ook bij muizen duurkoop goedkoop is....
Had beter weer een logitech kunnen kopen (oude weggedaan omdat ie was versleten na 4jaar)
[ Voor 13% gewijzigd door manta op 21-01-2003 20:28 ]