[WINXP] Start Menu=Vast *

Pagina: 1
Acties:

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 22:23
Probleem: PC zit vast
Omschrijving: Pc komt telkens vast te zitten na met muis over start-->verbinding maken heen te gaan. Normaliter komt er een uitklap menu met alle verbindingen. Nu niet hij slaat vast, reageert nog wel op toetsenbord, maar startmenu is onbereikbaar.
Tijdelijk Oplossing: Na het vast slaan een herstelpunt maken. En opnieuw opstarten en vervolgens herstellen naar het zonet gemaakte herstelpunt en hij doet het weer :S Maar zodra pc uigezet wordt of opnieuw opgestart wordt dan slaat ie weer vast .

Die tijdelijke oplossing is natuurlijk geen doen. Weet iemand misschien iets om het simpel op te lossen? DUz niet van: Zet windhoos er maar us opnieuw op.

Specs:
Win XP Prof SP1
Amd A7V333
256 DDR PC2700
XP 2000

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:05
Wat voor verbindingen heb je allemaal?

En is dat alleen bij die map?

- Mijn PC -

Verwijderd

Probeer deze is Speed up network browsing

Wat jij hebt, heb ik ook wel es meegemaakt op lanparties. Ik had het opgelost door een andere browser te gebruiken, bijvoorbeeld windows commander.

• Appie Heijn
Ja dit is alleen bij het start-menu item-->verbinding maken. Ik heb 2 van Rabo Telebankieren en 1 internet dail-up verbinding. Gebruik trouwens E-tech ISDN kaart :9

• CyberBlaster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Kun je wel via het configuratiescherm in de verbindingen komen, anders lijkt me daar het probleem zitten, misschien dat je je verbindingen een keertje opnieuw moet aanmaken. Als 't alleen in 't startmenu is, dan zou ik dat uitklappen van die verbindingen ff uitzetten en kijken of tie dan als je dr opklikt 't wel doet......

• Appie Heijn
Tja daar zeg je wat, volgens mij ist een vaag windhoos probleempje. Als dit niet lukt draai ik er us een setup overheen.

• Appie Heijn
Ook als ik via configuratie scherm ga dan slaat ie vast. Nu nog effe probere verbindingen allemaal te verwijderen. Mocht dat nie helpe dan maar windhoos er op nieuw overheen als dat kan tenminst. Weet bij god niet hoe het moet maja zien wel

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:40
Bij kennissen staat een pc die precies hetzelfde doet (wanadoo cable)

De oplossing daar heb ik niet kunnen vinden, maar je volgens mij gebeurde het niet als je even wacht met na het opstarten voordat je naar het startmenu gaat.

Als ie toch vast zit kan je wel via taskmanager explorer "enden" en weer opstarten (run: "explorer.exe")

Strava

• Appie Heijn
Dit is duz wel degelijk een bugje in winxp :9

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:40
Draai je wel alle updates van winxp (ik kan me voorstellen dat je ook geen sp1 gaat downloaden met een dial up. Misschien kan je ergens anders sp1 downloaden en op een cd gooien. Misschien zit er wel ergens een fix tussen voor dit probleem. (die pc waar ik het over had draait ook zonder updates geloof ik)

Strava

• Appie Heijn
heb ik al gedaan, net windhoos er op nieuw op service pack installeren en dat ding wil niet meer afsluiten. DUz nu maar weer zonder SP. Wordt toch niet op geinternet alleen maar telebankieren.Rare PC. Deze waar ik nu 8ter zit is exact gelijk aan die k.t pc, maar deze heeft nergens last van

Pagina: 1