DPC Members op Anandtech

Pagina: 1
Acties:

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:13
Een klein verzoekje: ga aub niet te veel vermengen in hun RC5 threads. Eventjes was leuk, maar nu vind ik het zelf wel irritant worden. En wees een beetje netjes, en lul dus NIET in het Nederlands. Als de Russen toevallig hier komen en Russisch gaan praten vinden wij dat toch ook niet tof? Of als Anandtech bijvoorbeeld een week boven ons staat en bepaalde members de hele tijd hier zeggen dat zij de beste zijn en dat wij nooit in hun buurt zou komen. (als ze toevallig Nederland kunnen of gewoonweg hier een thread starten in het Engels.)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

exusemoi hoor...

Join TeamBVD!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Excusez-moi aussi.
The mainstream of mijn postings zijn toch echt in Engels daar, alleen wat losse opmerkingen bedoeld voor o.a. Blimmel doe ik in het Nederlands.
En kunnen ze het niet lezen dan vertaald KiFaRu het wel voor ze.

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 16:55
RenCow heeft wel gelijk. Het is gewoon verdomd (sorry) irritant als je op je eigen forum iets ziet staan en je begrijpt er geen zak van.

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:13
Verder niet 'boos' ;) bedoelt ofzo, maar gewoon om te vergelijken als een team dat bij ons zou doen. Zou ik iig niet tof vinden.

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
En ik voel me niet geroepen om alle losse regeltjes onzin te gaan vertalen. Ook omdat ik dan hier weer door een paar mensen voor verrader, spion en andere minder mooie dingen wordt uitgemaakt.

Thijs

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Nog een detail: ik neem aan de meesten hier wel engels kunnen, maar domweg niet perfect (daar heb ik ook nog last van, geef ik eerlijk toe). Zo krijg je echt gelijk mis-interpretaties van je o-zo-goed-bedoelde-maar-verkeerd-begrepen-postings. Niets is zo hinderlijk als dat -- voor beide partijen.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Tuinhark,
AnandTech is niet verboden voor mensen die géén Engels als moedertaal hebben...

toch? Thijs?

Join TeamBVD!

• DSmarty
  • Niet online
KiFaRu --> Won't kill ya. Those Dutch sentences aren't important after all.. just like I said: not important comments to Blimmel....

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Blimmel >>
Nee, snap ik. Ik bedoel ook niet dat TA's forum verboden gebied moet worden voor DPC. :) Mijn punt is: denk erg goed na over wat je zegt. Vooral als je weet dat je uitspraak verkeerd kan worden opgevat.

Verwijderd

tis niet verboden om elkaars forum te bekijken ( en erop te reageren )
1e Anantech noemt om regelmatig in hun topics ( waarbij ze zich meestal verbazen over de flushes die wij hebben ) en het is dan leuk om daarover met TA erover te praten.

2e is internet ook niet een beetje bedoelt om ons nader tot elkander te brengen?
(vreed op aarde etc..)

met inachtneming van wat regels, je bent tenslotte een gast bij TA.

• brilsmurf
  • Laatst online: 14:59
amen...
Pagina: 1